Skocz do zawartości

KAWASAKI KXF 450


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z racji tego że ostatnio przesiadłem się na Kawe KXF 450 z 2008r. chciałbym się podzielić moimi spostrzeżeniami, uwagami itd., jak i również zareklamować ten motocykl bo bardzo mało tego sprzętu u nas jeździ.

Zaznacze na początku że od zawsze jeździłem na endurakach, ostatnio na 525 exc.

Pierwsze wrażenie, zajebiście lekki i poręczny sprzęt, wszystko chodzi mięciutko, płynnie. Miałem problem z hamulcem przednim bo cały czas blokowałem koło, gaz jest taki czułu że na tarce jak nie usztywnisz łapy to sam się dodaje, ale to kwestia przyzwyczajenia. Sprzęgło mimo że na lince to chodzi lżej niż w Kacie. Silnik jak to w Japońcach prawie go nie słychać. Zawias bajka!!! Prowadzi się jak po sznurku. Bardzo mało pali. Charakterystyka silnika bardzo fajna, jedyne do czego trzeba się przyzwyczaić to dłuższa jedynka, na początku miałem problemy bo ciągle ją zaduszałem. Co do użytkowania tego moto na torze nie muszę się wypowiadać ale wbrew pozorom w terenie jeździ mi się nim wyśmienicie. Podjazdy, elementy trialowe, zjazdy jedzie mi się dużo lepiej niż na kacie. Waga robi swoje. Poruwnując do innych crossówek to jezdziłem chwile na rmz450, crf450 i żadna nie zrobiła na mnie tak pozytywnego wrażenia jak Kawa. Pozatym wyglądem miażdży cyce!!! Moto jest naprawde godne polecenia i nie mogę zrozumieć dlaczego tak mało tego u nas jest.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he ... czyli już nie KTM jest nr 1 na świecie.....

 

A tak poważnie to faktycznie KXF'ów jest u nas jak na lekarstwo a to naprawdę dobry sprzęt.

Kawasaki ma za słaby marketing w Polsce - w przeciwieństwie do K(ocham)T(ylko)M(ałolaty).

Zupełnie inaczej sprawa wygląda w USA...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie długi 1 bieg może w terenie przeszkadzać i trzeba się przyzwyczaić ale zdecydowanie bardziej polecam wymianę zębatek! Szkoda sprzęgła. U siebie zmieniłem z tyłu zębatkę z 48 na 52 zęby i już jest jak najbardziej OK - tzn w terenie nie trzeba się ratować sprzęgłem na technicznych, wolnych przejazdach a z drugiej strony na torze jest też OK.

 

Ja chwalę sobie Kawasaki za b.dobre wyważenie i poręczność, po przesiadce na Hondę musiałem się przyzwyczajać do innego zachowania moto w tych samych warunkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 8 lat później...

Witam. Posiadam od niedawna kxf 450 2014 mam problem z  przednim zawiasem. Mega twardy wiem że to przystosowany pod tor ale czy jest możliwość  wyregulować aby można było fajnie dziczec w terenie. Podpowie ktoś jak mam się do tego zabrać? 

Edytowane przez [email protected]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...