bartol Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Witam. Otóż sprawa wygląda tak. Gdy zapalam jawę, kontrolka ładowania się jarzy cały czas, gdy schodzę poniżej ok. 4000 obrotów na minutę. Wymieniłem cały szczotkotrzymacz na nowy i nic. Czy to oznacza regulator do wymiany? Co powinienem jeszcze sprawdzić. I tak przy okazji: kupić od razu elektroniczny? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Witam.raczej regulator badz padla dioda prostujaca. kup elektroniczny.dobrze smiga od kaszlaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Przerabiałem taki temat w ETZ 250. Winę ponosiły słabe styki w regulatorze napięcia. Przelutowałem je w i wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam. Otóż sprawa wygląda tak. Gdy zapalam jawę, kontrolka ładowania się jarzy cały czas, gdy schodzę poniżej ok. 4000 obrotów na minutę. Wymieniłem cały szczotkotrzymacz na nowy i nic. Czy to oznacza regulator do wymiany? Co powinienem jeszcze sprawdzić. I tak przy okazji: kupić od razu elektroniczny? Pozdrawiam Dotrzyj szczotki.Jak nie pomoże, to regulator.Od kaszlaczka.Jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Jedna dioda może nie łączyć z masą. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Masz dokładnie to samo co ja. miałem styki odlutowane. na wysokich ladowala, natomiast na niskich rozladowywala akumulator... docisnij kable na jalowych obrotach i zobaczysz czy to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Tak późno odpisuję, bo dopiero teraz się za to zabrałem. Zamontowałem nowy regulator (elektroniczny) i śmigała pięknie jakieś 2 dni. Potem znów nagle przestał ładować (niezależnie od obrotów już). Wadliwy regulator - pomyślałem. Zamontowałem więc nowy - i znów pojeździłem dzień i dziś patrzę - znowu nie ładuje:( Więc prawdopodobnie jest jakaś przyczyna, która przepala mi regulator. Macie może jakieś pomysły? Już teraz sprowadzam sobie oryginalny regulator, nie elektroniczny - może to pomoże... Z góry dzięki za podpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.