Techniacz Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 (edytowane) Witam. Posiadam ww. honde wersje zdlawiona sc25. Wyczytalem, ze miedzy innymi byla dlawiona dyszami w gaznikach. Tu moje pytanie jaki byl rozmiar "oryginalnych" dysz w wersji sc24 normalnej, nie dlawionej ? Oraz czy od tak mozna wymienic same dysze, czy wiaze sie to z wymiana innych czesci gaznikow ? Wg. serwisowki model: 1000 K,L,M,N main jet: UK models: 128 California models: 120 All other US models: 122 Z tych 3, oryginalnym rozmiarem nie blokowanej wersji jest model na UK ? Pozdrawiam Edytowane 11 Września 2009 przez Techniacz Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Dobry sprzet wybrales sam takim latalem i nie ktorzy wiedza ze daje rade jak zamkniesz licznik znaczy ze jest ok z dyszami. rozmiaru nie znam ale byl wyscig z r1 Tysona i zawsze bylem za nim Hania :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 (edytowane) Witam. Posiadam ww. honde wersje zdlawiona sc25. Wyczytalem, ze miedzy innymi byla dlawiona dyszami w gaznikach. Tu moje pytanie jaki byl rozmiar "oryginalnych" dysz w wersji sc24 normalnej, nie dlawionej ? Oraz czy od tak mozna wymienic same dysze, czy wiaze sie to z wymiana innych czesci gaznikow ? Wg. serwisowki model: 1000 K,L,M,N main jet: UK models: 128 California models: 120 All other US models: 122 Z tych 3, oryginalnym rozmiarem nie blokowanej wersji jest model na UK ? Pozdrawiam Na jakiej podstawie sądzisz, że masz wersję zdławioną ? Jaki dokładnie masz model, rocznik ? Podajesz SC25, ale ze zdjęcia wynika, ze to wersja przed 1993 roku, czyli SC24. Dla roczników od 1993 wzwyż trzeba sprawdzić numer identyfikacyjny gaźnika. Jeśli jest VP83A to jest tzw wersja G-type, czyli zdławiona (98KM). Pozdr. Edytowane 11 Września 2009 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 (edytowane) Vin zaczyna mi sie od SC25 (mam 11 znakowy, przynajmniej w karcie pojazdu oraz dowodzie, na ramie moze i 17 jest, nie pamietam w tej chwili), oraz jest z Francji sprowadzony. Poza tym w internecie znalazlem informacje jakoby wersja sc25 byla odpowiednikiem sc24 na rynku francuskim. Jedyna roznica mialoby byc zdlawienie silnika. Poza tym na youtubie (oraz na forum jakims zagranicznym wyczytalem) ogladalem film, gdzie gosciu mial na 5 biegu przy 200km/h 8.5 tys obrotow, u mnie ta sama predkosc jest przy 8.5 ale na 6 biegu. Pozdrawiam. EDIT: rok 92(pierwsza rej.), wersja N EDIT2: Dzis dzwonilem do salonu Hondy i po vinie Pan powiedzial, ze do mojego motocykla dysza glowna ma rozmiar 130. I tu ciekawostka model sc25 rocznik 93 ma rozmiar dyszy 122... Po vinie nic o blokowaniu nt. mojego moto nie wyskoczylo w komputerze w Hondzie (ponoc jesli wersja byla blokowana, to sa informacje jakies na ten temat). A wnosze jeszcze po tym (ze mam dlawiona), ze w dowodzie rejestracyjnym mam wbite 70 pare kw. Edytowane 12 Września 2009 przez Techniacz Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.