Skocz do zawartości

co kupić ttr600 czy xr650r


Rekomendowane odpowiedzi

xr troche cieższa ale silnik ma ogromna moc i masa tunigowych zabawek!

 

napisz do czego chcesz to moto bo one sa troche nie porównywalne.

Moto chciałem do jazdy i w teren i na ulice,jeszcze może z kołami sm ogólnie to ttr-ka lepiej mi sie podoba z wyglądu, można taniej kupić jest większy wybór tylko że dużo słabsza z tego co widziałem w danych tech. od xr znajomy miał ttr-kę palona na kopa jeżdziłem nią, jak kupił miała uszkodzony moduł kupił nowy i chyba po 2-uch sezonach znowu sie zepsuł moduł niewiem jakaś wada może te z rozrusznikiem mają coś ulepszone ale czytałem że odradzają bo mają dużo kabli, słabsze zawieszenie a najlepsze podobno z 2001 roku .Co miałeś na myśli że są nieporównywalne ? Jeżeli ktoś zna ten temat to niech mi doradzi.Z góry dzięki za odpowiedz!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TTR to rower przy XR650R. Waga podobna bo 650R waży na sucho jakieś 130kg. Moc XR teleportuje, ten motocykl się nie znudzi szybko. W terenie zwykły śmiertelnik ma ciężko ją okiełznać. Na asfalcie staje z gazu na 3 biegu a rozpędza się do 170 km/h na standardowych przełożeniach. Wiem bo latała jedna u nas w ekipie. Po prostu mocna dziwka, robi psikusy podczas jazdy. Nie że wujek ciocia mi powiedział, że ktoś tam, miałem przyjemność jeździć i jest to nietuzinkowy motocykl. Części masz dostepne z biegu od importera HOndy. W 4 dni ściagają z magazynu w Belgii nawet małą śrubkę więc mity o słabej dostępności części włożyć między bajki. Regulacje bardzo proste, czesci serwisowe dostępne, rozebranie moto na atomy to moment.Kiedyś na Ukrainie w sprzecie kolegi niestety zostala uszkodzona jedna z chłodnic 650R. W 30 min była zdjęta, poklejona a moto jechało dalej. Spalanie od 5 (przeloty ze stała predkoscią) do 9 litrów w ostrym terenie. Polecam moto ale nie jako pierwsze, no chyb aże jeździsz po płaskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie problem w tym , ze uzywek czesci nie ma , a w terenie predzej czy pozniej cos polamiesz , zniszczysz itp :) - nowe graty kosztuja majatek... Dalatego zastanowil bym sie nad slabszym , ale popularniejszym sprzetem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie problem w tym , ze uzywek czesci nie ma , a w terenie predzej czy pozniej cos polamiesz , zniszczysz itp :) - nowe graty kosztuja majatek... Dalatego zastanowil bym sie nad slabszym , ale popularniejszym sprzetem.

 

 

Oj, to i tu i tu z tym jest niewesoło :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...