wueska Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 A wał jest jak wycentrowany? W MZ 2 setki uznawane sa za śmiertelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Narazie nic nie jestem w stanie powiedzieć rozebrałem, połówki proste- posmarowałem cienko silikonem LOCTITE i społowiłem- śruby tym razem dociągnąłem że chej! nie ma teraz prawa puszczać na łączeniu, silikonek ładnie się wycisnął (minimalne ilości) ale dookoła. Musze zakupić teraz nowe simery, tak dla pewności. Co do wału to nie jestem w stanie sprawdzić jak jest on wycentrowany, ale na pewno regenerowany. na oko ładnie się obraca :icon_razz: nie ma możliwości żeby go zgiąć przy zakładaniu łożysk lub przy montażu w karterach. Najbardziej mnie wkurza, że ten silnik jest prosty jak budowa cepa. spreżanie jest, iskra 3mm przed GMP, poziom paliwa w gaźniku wyregulowany. strzał i powinna chodzić. P.S. W siódmej klasie podstawówki jak rozebrałem silnik wiatr-a od gazeli tak dla ciekawości, nawet nie zakładałem nowych simerów czy łożysk, a stał w garażu z 5 lat na 100% nieuruchamiany, pozkładałem wszystko do kupy uzupełniłem tylko ilość igiełek na zdawczym bo sie wysypały przy rozkładaniu. I chodzi do dziś dnia. w zime też będę remontował silniczek bo koprechy brak. Ale najpierw z tym cudem muszę wygrać. Wzrokowo wykonanie o niebo lepsze elementów MZ a tu zonk. Ona ma palić na tak zwany dotyk!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Wszystko wygląda na nieszczelności lub zapchany tłumik. Zdejmij tłumik i odpal na samym kolanku. Miałem takie objawy w WFM. Paliła ale nie miała siły jechać nawet bez obciążenia, gdy ją pchałem na 1 biegu to ledwo jechała i ostro dymiła z wydechu. Wypaliłem tłumik i od razu był "Diabeł nie motór". :biggrin: Szła jak pocisk po tym. :buttrock: Może też zalewać silnik paliwem, stąd dymienie i trudne odpalanie, zamknij kranik, gaz do końca bez ssania i kop wtedy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekGS Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Skombinuj wydech od innej mzety i sprawdz, moze akurat to tego wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 po złożeniu i zamontowaniu nowego gaźnika bing odpala z pierwszego strzału, tyle że następny problem: od niskich do srednich obrotów lux, a jak dam na maxa to buuuczy nie wkręca się, kombinowalem z filtrem i bez to jest to samo, jedynie wejdzie w obroty jak delikatnie przydlawie reka wlot do gaznika to sie wkreca. jakby to ugryźć? czy może być coś z zapłonem?? mam 2,5mm przed GMP, swieca odpada bo na 3 sprawdzalem to samo. dodam ze krecenie mala srubka w gazniku nic nie zmienia, duzą wyregulowalem obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 spróbuj przyśpieszyć zapłon. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Za mała dysza, za niski poziom paliwa lub podnieś iglicę. Czyli rób od końca - najpierw podnieś iglicę, po tym zwiększ poziom (lub w ogóle go sprawdź, nowy gaźnik niekoniecznie będzie miał poziom dla Twojego silnika) a jak to nic nie da to tańcz z dyszami. Profilaktycznie sprawdź zapłon tak na wszelki W. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.