poisonthewell Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Witam, mam problem z honda cbr 125r 2007r. Mianowicie kiedy przekręcam kluczyk w stacyjce zapala sie kontrolka FI słyszę pompę paliwa, po czym kontrolka gaśnie pompa cichnie, i odpalam motocykl ładnie pali wszystko jest ok, problem polega na tym ze kontrolka po chwili się zapala i nie gaśnie, od tego czasu gdy kontrolka przestała gasnąć motocykl nie rozwija większej prędkości jak 80km/h. Jeśli to jest zakodowany jakis błąd to może ma ktoś z was w serwisówce rozpisane kody błędów. Ponieważ ja serwisówki nie posiadam i mam problem ze sciągnieciem Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Policz ilość mignięć i napisz na forum. Może z serwisówki innego modelu coś się dowiesz? Rozkręcałeś coś ostatnio, myłeś maszynę? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poisonthewell Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Rozkręcałem czache tylko, bo stelaż prostowałem, od tamtej pory ten błąd ok dzisiaj zbadam ile jest mignieć i napisze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Witam Kody dla cbrki 125 2007 (CBR125RW7): MIL TROUBLESHOOTING MIL 1 BLINK (MAP SENSOR) MIL 7 BLINKS (ECT SENSOR) MIL 8 BLINKS (TP SENSOR) MIL 9 BLINKS (IAT SENSOR) MIL 12 BLINKS (INJECTOR) MIL 21 BLINKS (O 2 SENSOR) MIL 29 BLINKS (IACV) MIL 54 BLINKS (BANK ANGLE SENSOR) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poisonthewell Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 No wiec jest 5 długich i 4 szybkie migniecia, co to oznacza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 pewnie w czaszce jest czujnik przechyłu motocykla, coś źle poskładałeś. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poisonthewell Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Nie ma czujnika przechyłu a poskładałem dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Upewnij się bo wyświetla się błąd lub brak komunikacji z czujnikiem przechyłu Bank Angle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) Poszukaj czegoś takiego: http://cgi.ebay.co.uk/RRY-RR1-RR2-VFR-HOND...id=p3286.c0.m14 Edytowane 18 Września 2009 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 MIL 54 BLINKS (BANK ANGLE SENSOR) -------------------------------------------------------------------------------- Before starting the inspection, check for loose or poor contact on the bank angle sensor 3P connector and recheck the MIL blinking. -------------------------------------------------------------------------------- 1 Bank Angle Sensor Power Input Voltage Inspection Turn the ignition switch OFF. Disconnect the bank angle sensor 3P connector. Turn the ignition switch ON (and engine stop switch " ": CM and U type). Measure the voltage at the bank angle sensor connector of the wire side. Connection: White/red (+) - Green/orange (-) Standard: 4.75 - 5.25 V Is there within 4.75 - 5.25 V? YES - 4 NO - 2 -------------------------------------------------------------------------------- 2 Bank Angle Sensor Input Voltage Line Short Circuit Inspection Turn the ignition switch OFF. Check the continuity between the bank angle sensor 3P connector of the wire side and ground. Connection: White/red - Ground Is there continuity? YES - 3 NO - Short circuit in White/red wire -------------------------------------------------------------------------------- 3 Bank Angle Sensor Input Voltage Line Open Circuit Inspection Connect the ECM test harness to the ECM 33P connector. Check the continuities between the ECM test harness and bank angle sensor 3P connector of the wire side. Connection: 6 - White/red 4 - Green/orange Is there continuity? YES - Replace the ECM with a known good one, and recheck. NO - Open circuit in White/red wire Open circuit in Green/orange wire -------------------------------------------------------------------------------- 4 Bank Angle Sensor Output Line Short Circuit Inspection Turn the ignition switch OFF. Check the continuity between the bank angle sensor 3P connector of the wire side and ground. Connection: Red/blue - Ground Is there continuity? YES - Short circuit in Red/blue wire NO - 5 -------------------------------------------------------------------------------- 5 Bank Angle Sensor Output Line Open Circuit Inspection Connect the ECM test harness to the ECM 33P connector. Check the continuity between the ECM test harness and bank angle sensor 3P connector of the wire side. Connection: 26 - Red/blue Is there continuity? YES - Open circuit in Red/blue wire NO - Inspect the bank angle sensor . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.