romekjagoda Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 (edytowane) Proszę o pomoc. Moto Honda VFR 750F (RC24). Wczoraj będąc w trasie zauważyłem, że nie działa mi światło stopu po wciśnięciu hamulca ręcznego/przedniego, natomiast zapala się przy wciśnięciu nożnego. Sprawdziłem styki przy pompce/dźwigni hamulca ale nic to nie dało. Jak sprawdzić czy czujnik stopu działa? Jestem dość zielony w sprawach mechanicznych, więc wszelkie porady prosiłbym łopatologicznie (amperomierz mam, tylko powiedzcie co do czego ;) ) Z góry dzięki. Edytowane 7 Września 2009 przez romekjagoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 mialem ostatnio taki sam problem, sprawdz czy po podlaczeniu tych obydwu przewodow z tego czujnika swiatlo sie zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 mialem ostatnio taki sam problem, sprawdz czy po podlaczeniu tych obydwu przewodow z tego czujnika swiatlo sie zapala. Chodzi Ci o to, by zewrzeć te przewody, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Tak, zwarcie przewodów powinno załączyć stop. Możesz się też zaopatrzyć w prosty multimetr, podłączyć się z nim zamiast kabli i sprawdzić, czy przy wciśniętej klamce wyłącznik przepuszcza prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...