nitrox89 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Tak jak w temacie... Motor po remoncie silnika, załozony nowy cylinder wraz z tłokiem (nicasil), filtr powietrza czysty, dysza w gaźniku 65, oryginał, odblokowany dyfer, świeca taka jak powinna być (NGK BR9ES). Problem jest z tym, że moto kręci się tylko do 10 tyś, od 8,5 prawie nie ma już mocy :/ Nie wiem o co z tym chodzi :/ Zrobiłem remont, kupiłem dysze, oryginalny filtr, świece i dupa. Nie moge już na ten motor patrzeć... Moduł, cewka? Dodam że przy tych 10 tys zaczyna się mulić :/ Nie mam niestety od kogo gaźnika przełożyź i sprawdzić czy to jego wina :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) To napewno gaznik.... albo swieca zaloz inna i zobacz. Ja ostatnio mialem tak ze spalila mi sie elektroda (nawet nie wiem czemu) i myslalem ze on sie zaciera a przy wysokich obrotach nie mial mocy i nie chcial jechac.... a cylinder 70ccm ? jak tak to ta dysza jest za mala. Ja u mnie w dellorto 16mm mam dysze 95 ale mam zalozony stozek i ta dzysza jest dalej za mala powinienem miec conajmniej 110 bo mam do tego sportowy wydech... Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Cylinder 50, gaźnik dellorto 14 sha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mogą wystąpić moduły blokowane, ale odcięcie może występować już przy 6000 RPM i kończąc przy 7000 RPM z zapłonem występującym w GMP - to wg. informacji z firmy Ducati Energia. Ja się spotkałem z Betą RR blokowaną na module, od razu podczas jazdy było czuć że ma blokadę - jak już wszedł w rezo to zaraz wyzej tracił moc i przyśpieszenie. Zapłon jakieś Słoweńskiej firmy. Filmik obrazujacy pracę zapłonu: http://w550.wrzuta.pl/film/0R3i9hqJeav/zaplon_beta_rr_50 Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 W Am6 nie da się regulować zapłonu nie? U mnie jest tak że idzie do 8,5, a potem to już tak przez siłe, do 12 nie dojdzie za cholere :/ :/ Nie mam siły do tego motoru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Cyżby po założeniu większej dyszy nie został wyregulowany gaźnik? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Nie rozumiem po co nabijasz posty... Nie znasz się, nie wypowiadaj się... Po 1, dysza 65 to standardowa wielkość Po 2, gaźnik SHA 14 nie ma regulacji... Jutro bede miał gaźnik od TZR może, zobacze czy zmiana coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 z czystej ciekawosci - jaka masz kompresje? moze przy remoncie cos nei tak poszlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Nie mam manometru niestety już, ale jest dużo większa niż przed remontem. Pozatym ja już zrobiłem ponad 200km i cały czas chodzi tak samo, więc remont uważam za zrobiony dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 a moze jak odblokowales dyfer to trzeba wieksza dysze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Może taki odblokowany dyfer nie ma po prostu odpowiednich kształtów, objętości i długości aby dać rezo odpowiednio wysoko? Ja w Simsonie różnicę ze zwiększenia czasu otwarcia okna wydechowego poczułem dopiero po założeniu innego wydechu, z krótszą długością rezonansową i pełnym końcowym stożkiem (bez otworów jak w oryginale)... W AM6 reguluje się zapłon, to jest 20° wyprzedzenia i 1.4 mm przed GMP, stator reguluje się po ustaleniu go z magnetem przez pręt 4mm. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Niestety nie umiem wyregulować zapłonu :/ Trudno, popróbuje jeszcze z gaźnikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 dysza 65 jest zdecydowanie za duża do am6 !!!!! Zablokowane tzr z tym samym silnikiem miały większe. Przy gaźniku 16mm w am6 ma być dysza 100 a nawet niektórzy montują 115 na full serii odblokowanej. Rozumiem że ten gaźnik nie posiada regulacji ale dysza zdecydowanie za mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Powracam ze swoim problemem... Gaźnik zmieniłem i dalej buba ;( Teraz pytanko odnośnie tego modułu w tej Becie. Na postoju kręciła do końca, a na biegu odcinało? Bo u mnie na postoju to się za skale kręci, a na biegi 9 tyś i koniec... Zresztą postaram się nakręcić filmik i obczaicie ocb... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.