Skocz do zawartości

Płyn chłodniczy w całym silniku..


grebur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

elo, dzisiaj składałem moją huske bo nowy tłoczek przyszedł, cyl po szlifie, silnik złożony, nie wkreciłem jeszcze świecy, węże od chłodnicy podłączone dobrze, leje płyn az nagle zaczyna sie lac z jednego wezyka, potem jezcze z innego miejsca aż wkońcu patrze że jest nawet w filtrze powietrza, odkręciłem gaźnik - tam też pełno, postawiłem motor do góry w celu wylania z róznych miejsc, wkreciłem świece, nalałem tym razem wody - to samo, nawet w dyfuzorze była woda.. co zrobiłem nietak ? cos mogło pójść ? ..

pomocy..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod cylkiem zrobiłem sam - wyciołem z takiego materiału na A.. ale niepamietam dokładnie jak sie nazywał, w dodatku potraktowałem to małą warstwą silikonu, w głowicy były takie 2gumowe ringi to one chyba służą jako uszczelka, wiec je włożylem i też ciutek silikonu dałem..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oszczędziłeś 50zł na uszczelkach to teraz masz problem.... rozbierz to wszystko wylej płyn wode czy co tam masz i kup porządne uszczelki pod głowice i pod cylinder a nie jakies rzeźby ;/ ..... dobra uszczelka nie potrzebuje ani krzty silikonu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowice splanowales?

nie.. a co to ?

 

co do uszczelek to pewnie to jest przyczyną, pod głowicą są tylko te 2ringi - je mam i tam jest ok, ale ta rzeźba pod cylem jest do dupy i jutro postaram sie kupic orginał..

 

powiedzcie mi jeszcze tylko czy jeżeli gazniku czy tam w okolicach wału bedzie troche płynu chlodniczego to coś może sie stać czy przepali wszystko ?

no i jak moge wylać wszystko z tego silnika, jest może jakis "spust :icon_rolleyes: " bo przechylałem motor na przednei koło, na tylnie, na bok i duzo sie wylało ale pewnie jeszcze tam jest cos.. myśle żeby sprężarką wydmuchać..

 

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie.. a co to ?

 

co do uszczelek to pewnie to jest przyczyną, pod głowicą są tylko te 2ringi - je mam i tam jest ok, ale ta rzeźba pod cylem jest do dupy i jutro postaram sie kupic orginał..

 

powiedzcie mi jeszcze tylko czy jeżeli gazniku czy tam w okolicach wału bedzie troche płynu chlodniczego to coś może sie stać czy przepali wszystko ?

no i jak moge wylać wszystko z tego silnika, jest może jakis "spust :icon_rolleyes: " bo przechylałem motor na przednei koło, na tylnie, na bok i duzo sie wylało ale pewnie jeszcze tam jest cos.. myśle żeby sprężarką wydmuchać..

Może rozwalić łożyska w skrzyni korbowej, ja tak miałem w crm puściła uszczelka pod głowcą, woda na tłok łożyska do wymiany nawet dobrze moto nie wkreciłem na nowym tłoku i łożysko sie rozsypało.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie.. a co to ?

 

co do uszczelek to pewnie to jest przyczyną, pod głowicą są tylko te 2ringi - je mam i tam jest ok, ale ta rzeźba pod cylem jest do dupy i jutro postaram sie kupic orginał..

 

powiedzcie mi jeszcze tylko czy jeżeli gazniku czy tam w okolicach wału bedzie troche płynu chlodniczego to coś może sie stać czy przepali wszystko ?

no i jak moge wylać wszystko z tego silnika, jest może jakis "spust :icon_rolleyes: " bo przechylałem motor na przednei koło, na tylnie, na bok i duzo sie wylało ale pewnie jeszcze tam jest cos.. myśle żeby sprężarką wydmuchać..

 

Planowanie to prosto mowiac "wyrownywanie powierzchni glowicy" przez zebranie dodatkowego materialu. Kup uszczelki oryginalne, usun resztki sylikonu i reszte syfu, ale nie czyms metalowym, tylko najlpiej drewnianym, aby nie porysowac powierzchni. Jak splanujesz glowice, bedziesz mial pewnosc, ze uszczelka bedzie rowno przylegac. 1 cylinder to nie wiem ile zaplacisz za planowanie. Ja za 2-cyl placilem 50zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja miałem 2T to też pod głowicą był oring zamiast uszczelki - nie planowałem głowicy i było ok. Plyn moze się dostawać przez pękniecie w silniku, lub przez te oringi. Moze pompe wody zle zlozyles i tamtedy sie dostaje? Nie wiem czy uszczelka pod cylindrem ma wplyw na szczelnosc płaszcza wodnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...