Guzzi V11 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) Ile zapłaciłeś za takie sprzęgło? 435$ +80$ za zewnetrzny regulator ,w zestawie jest mozliwosc regulacjii jednak potrzebujesz jakies 20 min na kazde ustawienie ,to http://www.rekluse.com/ORSpecialtyparts.shtml ulatwia robote i zmieniasz ustawienie w ciagu minuty Edytowane 30 Września 2009 przez Guzzi V11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 To ja chyba zainwestuję w to jak będę miał KTMa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Rekluse wypuściło całkiem niedawno najnowszy model sprzęgła. Tym razem z uproszczoną konstrukcją bez tych chorych systemów z kulkami: http://www.rekluse.com/exp2.shtml Jak dla mnie patent genialny szczególnie dla kapryśnych sztuk do odpalenia (np. po glebie na zawodach - sekundy uciekają!). Podobno połączenie CRF450R z cięższym kołem zamachowym (+9 uncji) i sprzęgłem Rekluse to najlepsze co można ujeżdżać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 KTM na prezentacji modeli 2010 się tym strasznie chwalił. Będzie to w ofercie power parts. Myślę, że będzie to można zastosować do każdego KTM od 2008. Na pytanie ile to będzie kosztowało odpowiadano "nie tak strasznie dużo" Jedynie co powiem, że dzięki temu można uzyskać lespze czasy na torze. Jak się to sprawuje w lesie na sekcjach "trialowych" nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.