superbike Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Własne.../Motocykl/72838 - - Witam wszystkich , po ciaglych awariach starego silnika uznalem ze tak juz dluzej nie moge - w moim moto zastosowalem jednostke czterosowowa od jakiegos tam quada - ale jest problem a mianowicie elektryka oparta na module itd,itd z ktora juz nie daje rady przy odbudowie. Mam schematy itd ale za diabla nie mam iskry. - - - - -I teraz wpadlem na pomysl a mianowicie przerobil bym wszystko ale z wyprowadzeniem za pomoca paska (cos jak w junaku) na jakas pradnice itd - - - -no ale co tu zastosowac? - macie jakis pomysl co moglo by sie krecic i dawac iskre poprzez naped paskiem. Lub na koniec jak sprawdzic czy w instalacji elektrycznej jest uszkodzenie cewki , iskrownika lub impulsatora - bo modul mam nowy i nadmienie iz raz przy budowie instalacji elektrycznej trzeplo mnie i to zdrowo z cewki ale tylko raz i iskra sie zgubila na amen. - - - -Dzieki za wszystkie porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Włoskie moto + chiński napęd i instalacja. Podejrzewam że tylko Frodo z LOTR może Ci pomóc. Nie ufaj za bardzo w kolory przewodów w chińskich instalacjach. Zielony to masa, przeważnie ale nie zawsze. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Z elektrowni wychodzi 5 przewodów: 1 czujnik położenia wału korbowego: 2 zasilanie modułu, 2 światła. Do modułu dochodzi: kabel od czujnika, kable od zasilania i kabel gaszenia i kabel do cewki WN. Jak zewrzesz kabel od gaszenia do masy to masz poiskrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Może też być instalacja przeznaczona pod moduł DC-CDI, cewka ładowania "bezmasowa", czasami chinole takie nietypowe rozwiązania stosują i potem mechanik ma problem bo nic nie pasuje... Znajdź dobrego elektronika od chinoli, bo ciężko coś sprawdzić na odległość. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ja to sie tak troche przyznam ze skopcilem to z tym silnikiem ale akurat nabylem go za tzw flache - - - - chinol107cc ale myslalem nad silniczkiem od ETZ 150 lub Starym poczciwym wiatrem od WSK 175 (ktorego jestem w posiadaniu w oryginale od 15lat) - - - ale problem legl na panewce bo niestety zebatke mam z lewej strony a te silniczki maja z prawej - - - a obracajac kolo niestety stracil bym hamulec, a przerabianie tego czegos to znow ruszenie muzgownica. - - - - - - - No coz bede probowal odbudowac instalacje elektryczna ale jednak kupie nowy stator (iskrownik) z impulsatorem i podmienie cewke WN na nowa lub od innego moto bo juz nie moge - caly sezon w garazu (zgroza) a do roboty musze naginac 3-ma autobusami w jedna strone - a tak? 15min i juz w domku - no ale checi i nadziei nie trace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.