mahermnih1 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, chciałbym się pochwalić pierwszym już prawie skończonym motorem , który opuści progi mojego warsztatu. Wszystkie fotki dostępne pod adresem link Chętnie pomogę i podpowiem jeśli miał by ktoś jakieś pytania dotyczące renowacji motocykli. Pozdrawiam motomaher Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 :D piękna maszyna .... xD naprawdę gratuluję. Mam pytanie , czy ten włącznik "ON ON" jest orginalny od tego modelu ? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Niestety nie to jest chwilowy przełącznik kierunków bo z tego co się orientuje to do ponownej rejestracji potrzebne są kierunki i lusterka. Nie ma też oryginalnego gaźnika ze ssaniem które powinno być w tym miejscu. To kilka detali które trzeba będzie uzupełnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 lusterko tak ale kierunki nie są wymagane do rejestracji, z tego co mi się rzuciło w oczy to wyrzuć śruby na śrubokręt krzyżak pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 To były tylko chwilowe bo moto nie jest w 100% skończone. Tam pójdą chromowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ślicznie wygląda, a sam model też ciekawy chętnie bym przygarnął takiego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Za niedługo właściciel wrzuci jeszcze ostatnie fotki na stronkę. Z chromami wygląda świetnie. Koszt wyremontowania takiego skuterka jest ogromny ale wartość wciąż rośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Kupe zajebistej roboty, ale widze ze remont przeprowadzony "po polsku" czyli piaskowanie orginalnego lakieru, usuniecie starych chromów zamiast polerowanie usuniecie rdzy zabezpieczenie przed korozja. Ludziom sie wydaje ze wartosc pojazdu rosnie przez pomalowanie na błysk, nie, polerowanie silnika i nowa powłoka lakiernicza OBNIŻA wartosc motocykla:)W polsce zyjemy inaczej jak na zachodzie i to sie odbija na wszystkim u nas musi błyszczeci swiecic sie jak psu jaja, a w normalnych krajach pojazd naprawde ma swoja wartosc kiedy ma jak najwiecej rzeczy fabrycznych, lakier, chromy czesci itd, polerka silnika jest totalna dyskwalifikacja pojazdu. Ale oni tym nie jezdza a takim obdrapanym wstyd sie pokazac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Muszę Cię zaskoczyć motorki jadą akuratnie na zachód. :D Jak byś widział w jakim stanie były nie pisał byś tego. Jeśli chcecie zobaczyć ile pracy jest przy takim sprzęcie musieli byście zobaczyć go na żywo. 3 warstwy lakieru nie wiem czy 2 nie nakładane pędzlem. Polerka lub szkiełkowanie silnika co kto woli można zostawić oryginał. Jak coś było chromowane do dlaczego ma nie być, zdzierasz chrom polerka i nakładasz nowy. To ma 50 lat !!!!. Dobrych egzemplarzy jest może kilka. Ja mam 7 sztuk i żadna z nich nie nadawała się tylko do czyszczenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Spoko spoko, ja nie rzucam błotem, tylko stwierdzam ze jesli jest szansa na uratowanie nawet 20% lakieru i jakis innych rzeczy to dobrze było by zostawic, bo kryteria wyceny pojazdów zabytkowych troche sie róznia od tego co my tu w kraju nad wisła stosujemy:)kiedy poprzedni własciciel popierd....lił wszystko to rzeczywiscie bez sensu cokolwiek zostawiac, ale np. jak ostatnio pusciłem SHL jakies 70%orginalne powłoki to juz wiem ze aktualny własciciel wszystko wypiaskował bo ma być ładne i sie błyszczec, na pewno bedzie jak fabryka ale to nie o to chodzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Ostatnie foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.