Skocz do zawartości

Ostry szlif CBF 1000 na autobanie,


PrzemekB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KS-rider :lalag:

 

Co do barier to właśnie zauważyłem jakieś nowe wynalazki na polskich drogach i tak się zastanawiam czy oby nie poniosło za bardzo naszych utalentowanych NIzinierów bo na świerzo wyremontowanej obwodnicy Tarnowa są bariery zrobione ze staliowych LIN :icon_eek: naciągniętych pomiędzy stalowymi słupkami, i tak jadę i patrzę i myślę sobie co by było jak by w to wpaść na moto, chyba motocyklista został by pokrojony jak w maszynce do krojenia jajek na równe plasterki :eek:

 

Rozumiem że w przypadku wiechania auta ma to działać jak guma i się rozciągnąć pochłaniając energię uderzenia ale w przypadku motocyklisty to chyba bym się wolał odbić od stalowej bariery i dalej szurować po asfalcie z nadzieją że nic nie trafię niż zostać wciśnięty w stalowe liny i słupy.

 

Klika linków:

 

http://www.wimed.pl/products/index/pol/166

 

http://prowerk.pl/pl,22,drogowe_bariery_linowe.html

 

Jakaś głupota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS-rider :lalag:

 

Co do barier to właśnie zauważyłem jakieś nowe wynalazki na polskich drogach i tak się zastanawiam czy oby nie poniosło za bardzo naszych utalentowanych NIzinierów bo na świerzo wyremontowanej obwodnicy Tarnowa są bariery zrobione ze staliowych LIN :icon_eek: naciągniętych pomiędzy stalowymi słupkami, i tak jadę i patrzę i myślę sobie co by było jak by w to wpaść na moto, chyba motocyklista został by pokrojony jak w maszynce do krojenia jajek na równe plasterki :eek:

 

Rozumiem że w przypadku wiechania auta ma to działać jak guma i się rozciągnąć pochłaniając energię uderzenia ale w przypadku motocyklisty to chyba bym się wolał odbić od stalowej bariery i dalej szurować po asfalcie z nadzieją że nic nie trafię niż zostać wciśnięty w stalowe liny i słupy.

 

Klika linków:

 

http://www.wimed.pl/products/index/pol/166

 

http://prowerk.pl/pl,22,drogowe_bariery_linowe.html

 

Jakaś głupota

 

Tragedia.

Ale jak przeczyta sie opis to wszystko sie wyjaśnia...niski koszt zakupu...szybki montaż w terenie...

Ładnie wygląda a reszta ich nie obchodzi.

I tak nasze barierki nam nie służą bo jak liny Cię nie potną to zawiniesz sie na nieosłoniętym słupku.

Sorki za OT.

A co do wypadku to fizolowować, fizolować i filozosić sobie możemy na zasadzie co było pierwsze...

Po prostu przykra gleba.

A kierowca samochodu to naprawdę chciał go chyba dobić.

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale niektóre wypowiedzi są na poziomie jazdy ale na wrotkach, o domykaniu opony, jakiś odkręceniach gazu. Chyba nie wiecie o czym piszecie, albo zwyczajnie nie składacie się w winkle.

Chłopakowi na filmie, i to widać ewidentnie zablokowało się tylne koło, a dlaczego to ch..... wie i tyle.

 

Przeciwienstwo posta Hondzi :D

Mialem juz go komentowac, ale cale forum chyba wie ze nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój chłopski rozum tu był problem z zablokowaniem kierownicy (łożysko główki albo wadliwy amor skrętu), Tylne koło zostawiwiło ślad na asfalcie kiedy motocykl już praktycznie leżał czyli moim zdaniem przyczyną nie było zablokowanie tylnego koła. Cholera jak widze takie filmy to sie zastanawiam czy się nie rozstać z moją pszczółeczką... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czysto,sucho i słonecznie,prościutka droga i prosze bardzo brak ręki. Sam autor filmu który tam był nie wie co sie stało więc Ja nie bede gdybał.

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Warto odświeżyć bo jest dużo osób na forum z odpowiednią wiedzą co by sie mogło wypowiedzieć bo wypadek dość konkretny a nie wyjaśniony do końca. Ja od siebie dodam że mnie wypowiedzi niektórych bardzo dziwią np. o blokowaniu tylnego koła :rolleyes: ktoś już słusznie napisał "Tylne koło zostawiwiło ślad na asfalcie kiedy motocykl już praktycznie leżał czyli moim zdaniem przyczyną nie było zablokowanie tylnego koła" i miał racje bo po zablokowaniu ślad pojawił by się o wiele szybciej a zachowanie motocykla było by o wiele gwałtowniejsze i inne niż na filmie. Czy za dużym składaniu się i domykaniu opony :icon_eek: ... To nie są przyczyny Czy wam tak trudno zrozumieć że problem i tragedia tego motocyklisty wydarzyła się już w 8 sekundzie filmu od 9 sekundy zaczynają sie już konsekwencje... :( a Tu ktoś pisze o za duzym składaniu się w zakręcie... :banghead: bo mu tak trudno zauwazyć że wtedy gdy mu się niby wydaje że on się sam składa działa juz na niego innna siła i leci juz wtedy jak tralala na glebe :( stracił już przyczepność wcześniej i gdy się składał z motocyklem juz nad nim prawie nie panował. Martwi mnie to że sam nie znam dokładnej przyczyny heh pewnie nie tylko mnie to martwi... ale nie wypisuje czogoś co nie miało faktu na filmiku i dziwi mnie to że robią to inni. Faktem jest że był na lini w 8 sek. filmiku przy dość dużej prędkości(maszyna przy tej prędkości miała jeszcze sporoo mocy) a czy miał uślizg na niej tego nie wiem... ani jakie miał opony, czy mu nie zablokowało kierownicy z jakiegos powodu i wiele innych... na to zdarzenie mogło przecież wpłynąć pare czynników jednoczesnie ale sam nie wiem co jest przyczyną ale napewno nie rzeczy które wyelimonowałem(nie tylko ja w tym temacie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem za mocno się przechylił i spanikował, od 11 sek. filmu ślad opony widoczny na jezdni wynika po prostu z tarcia sunącej prostopadle do kierunku jazdy gumy.

 

Spójrzcie tutaj -

, bardzo podobna trajektoria ruchu motocykla, tyle że prędkość niewielka. Edytowane przez Hero

 

 

 

download.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że chciał się mocniej złożyć, szybciej przejść na sąsiedni pas. Ślad od gumy jest w momencie jak leży i szlifuje. Nie ma tam żadnej blokady koła, może przesadził z gazem z jednoczesnym pochyleniem.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS-rider :lalag:

 

Co do barier to właśnie zauważyłem jakieś nowe wynalazki na polskich drogach i tak się zastanawiam czy oby nie poniosło za bardzo naszych utalentowanych NIzinierów bo na świerzo wyremontowanej obwodnicy Tarnowa są bariery zrobione ze staliowych LIN :icon_eek: naciągniętych pomiędzy stalowymi słupkami, i tak jadę i patrzę i myślę sobie co by było jak by w to wpaść na moto, chyba motocyklista został by pokrojony jak w maszynce do krojenia jajek na równe plasterki :eek:

 

Rozumiem że w przypadku wiechania auta ma to działać jak guma i się rozciągnąć pochłaniając energię uderzenia ale w przypadku motocyklisty to chyba bym się wolał odbić od stalowej bariery i dalej szurować po asfalcie z nadzieją że nic nie trafię niż zostać wciśnięty w stalowe liny i słupy.

 

 

 

 

U mnie w Szczecinie tez wyremontowali droge , asfalciuk rowniutki jak blat stołu, ale zamiast barier zamocowali takie same bariery ze stalowymi linami pomiedzy nimi. Wypowiadal sie jakis 'expert' na ich temat i cala jego wypowiedz sprowadzała sie do tego, ze maja one za zadanie amortyzowac podczas kolizji, a druga sprawa ze kierujacy widzac cos takiego, zwalniaja bo mysla o skutkach 'co by było gdybym...' :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...