Vector Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Te bariery takie obudowane do dołu,u nas facet by nie wyszedł z takiego wypadku :lapad: Bo u nas nie ma nic ku**a przemyślanego :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 KS-rider :lalag: Co do barier to właśnie zauważyłem jakieś nowe wynalazki na polskich drogach i tak się zastanawiam czy oby nie poniosło za bardzo naszych utalentowanych NIzinierów bo na świerzo wyremontowanej obwodnicy Tarnowa są bariery zrobione ze staliowych LIN :icon_eek: naciągniętych pomiędzy stalowymi słupkami, i tak jadę i patrzę i myślę sobie co by było jak by w to wpaść na moto, chyba motocyklista został by pokrojony jak w maszynce do krojenia jajek na równe plasterki :eek: Rozumiem że w przypadku wiechania auta ma to działać jak guma i się rozciągnąć pochłaniając energię uderzenia ale w przypadku motocyklisty to chyba bym się wolał odbić od stalowej bariery i dalej szurować po asfalcie z nadzieją że nic nie trafię niż zostać wciśnięty w stalowe liny i słupy. Klika linków: http://www.wimed.pl/products/index/pol/166 http://prowerk.pl/pl,22,drogowe_bariery_linowe.html Jakaś głupota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 KS-rider :lalag: Co do barier to właśnie zauważyłem jakieś nowe wynalazki na polskich drogach i tak się zastanawiam czy oby nie poniosło za bardzo naszych utalentowanych NIzinierów bo na świerzo wyremontowanej obwodnicy Tarnowa są bariery zrobione ze staliowych LIN :icon_eek: naciągniętych pomiędzy stalowymi słupkami, i tak jadę i patrzę i myślę sobie co by było jak by w to wpaść na moto, chyba motocyklista został by pokrojony jak w maszynce do krojenia jajek na równe plasterki :eek: Rozumiem że w przypadku wiechania auta ma to działać jak guma i się rozciągnąć pochłaniając energię uderzenia ale w przypadku motocyklisty to chyba bym się wolał odbić od stalowej bariery i dalej szurować po asfalcie z nadzieją że nic nie trafię niż zostać wciśnięty w stalowe liny i słupy. Klika linków: http://www.wimed.pl/products/index/pol/166 http://prowerk.pl/pl,22,drogowe_bariery_linowe.html Jakaś głupota Tragedia. Ale jak przeczyta sie opis to wszystko sie wyjaśnia...niski koszt zakupu...szybki montaż w terenie... Ładnie wygląda a reszta ich nie obchodzi. I tak nasze barierki nam nie służą bo jak liny Cię nie potną to zawiniesz sie na nieosłoniętym słupku. Sorki za OT. A co do wypadku to fizolowować, fizolować i filozosić sobie możemy na zasadzie co było pierwsze... Po prostu przykra gleba. A kierowca samochodu to naprawdę chciał go chyba dobić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Z całym szacunkiem, ale niektóre wypowiedzi są na poziomie jazdy ale na wrotkach, o domykaniu opony, jakiś odkręceniach gazu. Chyba nie wiecie o czym piszecie, albo zwyczajnie nie składacie się w winkle. Chłopakowi na filmie, i to widać ewidentnie zablokowało się tylne koło, a dlaczego to ch..... wie i tyle. Przeciwienstwo posta Hondzi :D Mialem juz go komentowac, ale cale forum chyba wie ze nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakopukos Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Na mój chłopski rozum tu był problem z zablokowaniem kierownicy (łożysko główki albo wadliwy amor skrętu), Tylne koło zostawiwiło ślad na asfalcie kiedy motocykl już praktycznie leżał czyli moim zdaniem przyczyną nie było zablokowanie tylnego koła. Cholera jak widze takie filmy to sie zastanawiam czy się nie rozstać z moją pszczółeczką... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Czysto,sucho i słonecznie,prościutka droga i prosze bardzo brak ręki. Sam autor filmu który tam był nie wie co sie stało więc Ja nie bede gdybał. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masaż Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Warto odświeżyć bo jest dużo osób na forum z odpowiednią wiedzą co by sie mogło wypowiedzieć bo wypadek dość konkretny a nie wyjaśniony do końca. Ja od siebie dodam że mnie wypowiedzi niektórych bardzo dziwią np. o blokowaniu tylnego koła :rolleyes: ktoś już słusznie napisał "Tylne koło zostawiwiło ślad na asfalcie kiedy motocykl już praktycznie leżał czyli moim zdaniem przyczyną nie było zablokowanie tylnego koła" i miał racje bo po zablokowaniu ślad pojawił by się o wiele szybciej a zachowanie motocykla było by o wiele gwałtowniejsze i inne niż na filmie. Czy za dużym składaniu się i domykaniu opony :icon_eek: ... To nie są przyczyny Czy wam tak trudno zrozumieć że problem i tragedia tego motocyklisty wydarzyła się już w 8 sekundzie filmu od 9 sekundy zaczynają sie już konsekwencje... :( a Tu ktoś pisze o za duzym składaniu się w zakręcie... :banghead: bo mu tak trudno zauwazyć że wtedy gdy mu się niby wydaje że on się sam składa działa juz na niego innna siła i leci juz wtedy jak tralala na glebe :( stracił już przyczepność wcześniej i gdy się składał z motocyklem juz nad nim prawie nie panował. Martwi mnie to że sam nie znam dokładnej przyczyny heh pewnie nie tylko mnie to martwi... ale nie wypisuje czogoś co nie miało faktu na filmiku i dziwi mnie to że robią to inni. Faktem jest że był na lini w 8 sek. filmiku przy dość dużej prędkości(maszyna przy tej prędkości miała jeszcze sporoo mocy) a czy miał uślizg na niej tego nie wiem... ani jakie miał opony, czy mu nie zablokowało kierownicy z jakiegos powodu i wiele innych... na to zdarzenie mogło przecież wpłynąć pare czynników jednoczesnie ale sam nie wiem co jest przyczyną ale napewno nie rzeczy które wyelimonowałem(nie tylko ja w tym temacie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 (edytowane) Moim zdaniem za mocno się przechylił i spanikował, od 11 sek. filmu ślad opony widoczny na jezdni wynika po prostu z tarcia sunącej prostopadle do kierunku jazdy gumy. Spójrzcie tutaj - , bardzo podobna trajektoria ruchu motocykla, tyle że prędkość niewielka. Edytowane 13 Września 2010 przez Hero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A ja myślę że chciał się mocniej złożyć, szybciej przejść na sąsiedni pas. Ślad od gumy jest w momencie jak leży i szlifuje. Nie ma tam żadnej blokady koła, może przesadził z gazem z jednoczesnym pochyleniem. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whistler26 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 KS-rider :lalag: Co do barier to właśnie zauważyłem jakieś nowe wynalazki na polskich drogach i tak się zastanawiam czy oby nie poniosło za bardzo naszych utalentowanych NIzinierów bo na świerzo wyremontowanej obwodnicy Tarnowa są bariery zrobione ze staliowych LIN :icon_eek: naciągniętych pomiędzy stalowymi słupkami, i tak jadę i patrzę i myślę sobie co by było jak by w to wpaść na moto, chyba motocyklista został by pokrojony jak w maszynce do krojenia jajek na równe plasterki :eek: Rozumiem że w przypadku wiechania auta ma to działać jak guma i się rozciągnąć pochłaniając energię uderzenia ale w przypadku motocyklisty to chyba bym się wolał odbić od stalowej bariery i dalej szurować po asfalcie z nadzieją że nic nie trafię niż zostać wciśnięty w stalowe liny i słupy. U mnie w Szczecinie tez wyremontowali droge , asfalciuk rowniutki jak blat stołu, ale zamiast barier zamocowali takie same bariery ze stalowymi linami pomiedzy nimi. Wypowiadal sie jakis 'expert' na ich temat i cala jego wypowiedz sprowadzała sie do tego, ze maja one za zadanie amortyzowac podczas kolizji, a druga sprawa ze kierujacy widzac cos takiego, zwalniaja bo mysla o skutkach 'co by było gdybym...' :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 wiedział ze nagrywany jest filmik i ze bedzie gwiazda internetu wiec pojechał powyzej swoich mozliwosci i sie zle skonczyło Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Niestety chęć do popisywania się już niejednemu zaszkodziła :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.