Skocz do zawartości

kłopot z GSX-R 600 K5


toolman02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam spory problem z moim motorem (GSX-R 600K5). W czasie jazdy zapaliła mi się czerwona kontrolka (nie od oleju gdyż symbol oleju zniknął) i na wyświetlaczu miga na przemian z temperaturą oznaczenie "FI" bądź "F1", motor odcinał mi przy około 160km/h, a teraz ma problem z odpalaniem, odpala lecz trzeba dłużej go pokręcić. Z czym może być to związane? Jeśli ktoś miał taki problem i udało się go zwalczyć, proszę o pomoc, aha, wspomnę jeszcze, że motor jest po wymianie płynu chłodniczego oraz oleju i filtra. Z góry dzięki za pomoc!

Edytowane przez toolman02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij moto do komputera i odczytaj błędy DTC, to wyjaśni miganie lampki "FI". "FI" to jest to samo co w puszce "check engine". Jeśli chciałbyś zaoszczędzić na kosztownej wizycie w serwisie to może cię zainteresować : http://triumphaddict.x.pl/slabid-8.htm

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku suzuki żaden komputer nie jest potrzebny do odczytania błędu a interfejs euroscan tu nie podejdzie. Trzeba zrobić zwore w łączu diagnostycznym lecz w czasie rzeczywistym wyświetlania czeka

 

Mógłbyś przybliżyć mi jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszisz zdjąć siedzenie kierowcy, tam koło bezpieczników jest mała biała kostka z kabelkami ( chyba 4 sztuki ). zaopatrz sie w zwykły spinacz biurowy, połącz nim 2 sasiadujace kabelik ( zaraz z brzegu ) chyba czarny z białym paskiem i biały z szarym paskiem. po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu pojawi się np -C28, to jest kod błedu. ważna jest też kreska przed C. w serwisówce masz wszystko opisane. jak nie to podaj kod to Ci pomogę, sam ostatnio też to przerabiałem :) nawet wczoraj :)

Edytowane przez Mikesti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszisz zdjąć siedzenie kierowcy, tam koło bezpieczników jest mała biała kostka z kabelkami ( chyba 4 sztuki ). zaopatrz sie w zwykły spinacz biurowy, połącz nim 2 sasiadujace kabelik ( zaraz z brzegu ) chyba czarny z białym paskiem i biały z szarym paskiem. po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu pojawi się np -C28, to jest kod błedu. ważna jest też kreska przed C. w serwisówce masz wszystko opisane. jak nie to podaj kod to Ci pomogę, sam ostatnio też to przerabiałem :) nawet wczoraj :)

 

 

Wyskoczył błąd "_C28". Co dalej z tym robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...