toolman02 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, mam spory problem z moim motorem (GSX-R 600K5). W czasie jazdy zapaliła mi się czerwona kontrolka (nie od oleju gdyż symbol oleju zniknął) i na wyświetlaczu miga na przemian z temperaturą oznaczenie "FI" bądź "F1", motor odcinał mi przy około 160km/h, a teraz ma problem z odpalaniem, odpala lecz trzeba dłużej go pokręcić. Z czym może być to związane? Jeśli ktoś miał taki problem i udało się go zwalczyć, proszę o pomoc, aha, wspomnę jeszcze, że motor jest po wymianie płynu chłodniczego oraz oleju i filtra. Z góry dzięki za pomoc! Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez toolman02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Podepnij moto do komputera i odczytaj błędy DTC, to wyjaśni miganie lampki "FI". "FI" to jest to samo co w puszce "check engine". Jeśli chciałbyś zaoszczędzić na kosztownej wizycie w serwisie to może cię zainteresować : http://triumphaddict.x.pl/slabid-8.htm Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 W przypadku suzuki żaden komputer nie jest potrzebny do odczytania błędu a interfejs euroscan tu nie podejdzie. Trzeba zrobić zwore w łączu diagnostycznym lecz w czasie rzeczywistym wyświetlania czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolman02 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 W przypadku suzuki żaden komputer nie jest potrzebny do odczytania błędu a interfejs euroscan tu nie podejdzie. Trzeba zrobić zwore w łączu diagnostycznym lecz w czasie rzeczywistym wyświetlania czeka Mógłbyś przybliżyć mi jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikesti Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 (edytowane) muszisz zdjąć siedzenie kierowcy, tam koło bezpieczników jest mała biała kostka z kabelkami ( chyba 4 sztuki ). zaopatrz sie w zwykły spinacz biurowy, połącz nim 2 sasiadujace kabelik ( zaraz z brzegu ) chyba czarny z białym paskiem i biały z szarym paskiem. po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu pojawi się np -C28, to jest kod błedu. ważna jest też kreska przed C. w serwisówce masz wszystko opisane. jak nie to podaj kod to Ci pomogę, sam ostatnio też to przerabiałem :) nawet wczoraj :) Edytowane 9 Sierpnia 2009 przez Mikesti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolman02 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 muszisz zdjąć siedzenie kierowcy, tam koło bezpieczników jest mała biała kostka z kabelkami ( chyba 4 sztuki ). zaopatrz sie w zwykły spinacz biurowy, połącz nim 2 sasiadujace kabelik ( zaraz z brzegu ) chyba czarny z białym paskiem i biały z szarym paskiem. po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu pojawi się np -C28, to jest kod błedu. ważna jest też kreska przed C. w serwisówce masz wszystko opisane. jak nie to podaj kod to Ci pomogę, sam ostatnio też to przerabiałem :) nawet wczoraj :) Wyskoczył błąd "_C28". Co dalej z tym robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.