Skocz do zawartości

Mikesti

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mikesti

  • Urodziny 12/18/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Tiger 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Mikesti

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. dziękuję za uwagę, Daytona znalazła swój nowy domek :) i nową panią... :) Zamykamy
  2. cena moto skorygowana o kupno opon zimowych :)
  3. dzięki ale narazie "bulwarówka" rav4 musi mi starczyć :)
  4. następne http://otomoto.pl/show?id=M3413102
  5. http://otomoto.pl/tr...5-M3397328.html oczywiście motocykl bezwypadkowy !!! wszystko wymieniane na czas, olej motul 7100, filtr k&n dopiero na 20 tys serwis tak - triumph daytona ma okresy między przeglądami co 10 000 km !!! motocykl zawsze zadbany ( zębatka, koło zawsze tak wygląda - nie tylko na zdjęciach do sprzedaży :) ) napęd spokojnie pojeździ jeszcze długo - smaruję tylko i wyłącznie olejem przekładniowym a nie jakimiś spray-ami ale to temat rzeka....
  6. nowe lepsze foto kolejne... Alarm podpięty pod fabryczną instalację, z czujnikami ruchu, położenia itd ! 2 piloty, 2 kluczyki. z fabrycznego wyposażenia: wyświeltacz biegów, shift lighter ( 6 niebieskich diod ), przewody w stalowym oplocie ( przód i tył ), przyciemniana szybka...
  7. Nie będę się rozpisywał o wygranych testach na najlepszą 600 itd, jak ktoś szuka Triumpha to poprostu wie czego chce... Moto niewiarygodnie łatwo prowadzi się w zakrętach !!! dosłownie jedzie sam !!! kto jeździł Daytoną wie o czym mówię... Przegląd i OC do czerwca 2013 roku, cena za moto w stanie stock ( mam wszystkie oryginalne części: tłumik,amor skrętu,wypełnienia,plastyki,zbiorniczek ) 18 tys. cena za moto z wszystkimi zamontowanymi częściami jak na foto i w opisie to 21 tys. sprzęt doinwestowany na maxa... lepsze zdjęcia w weekend, będę miał chwilkę zrobie aparatem, bo te z telefonu są poprostu słabe... zamiana nie wchodzi w grę ( chyba, że Daytona 675 R :icon_twisted: ), bo mam już następnego Triumpha :)
  8. Sprzedam moje ulubione moto Triumph Daytona 675, które mam od 2 lat. Przebieg 18 tys, pierwsza rej 2007, stan super... Dodatki: Tłumik Arrow tytan + carbon ( w serwisie wgrana mapa pod ten konkretnie tłumik ) Amortyzator HyperPro RSC z mocowaniem na baku Oryginalny wstawki z carbonu z katalogu Triumph Parts: wypełnienie prawe,lewe, nad tłumikiem, sety, osłona łańcucha Aluminiowy zbiorniczek płynu hamulcowego Triumph Nowy regulator napięcia Oryginał Triumph ( kosztował ponad 1000 zł w serwisie ) Nie znajdziesz innej Daytony z takim wyposażeniem... Dla zainteresowanych więcej informacji i zdjęć na maila [email protected] 502 639 653 Michał
  9. Mikesti

    Wister - Bartek[*]

    każdy zainteresowany z was pewnie wie, ale piszę jeśli ktoś jeszcze chciałby się przyłączyć: "WAŻNE!! Proszę pamiętać, jutro o godzinie 09.30 zbiórka na motocyklach!!!Spotykamy sie wszyscy na stacji BP k/ Galerii Plaza na wylocie na Bydgoszcz!!! Ostatnie pożegnanie naszego przyjaciela, kolegi, brata, syna, wspaniałego człowieka- Bartka Jaskuły!!!! Obecność na motocyklach i nie tylko.. Uwierzcie proszę, że nic go by tak nie uszczęśliwiło jak widok ogromnego korowodu motocykli.. Prosimy i liczymy na wsparcie..
  10. W moim motocyklu Triumph Daytona 675 występuje mocowanie amortyzatora skrętu "top - na górze" tak jak na pierwszym foto. Kupiłem takie mocowanie wraz z amortyzatorem ( ale jest ustawiony "reverse" czyli końcówa z oczkiem jest po przeciwnej stronie regulacji amorka ). zestaw zamontowałem, wydaje mi się, że wszystko działa jak należy. i teraz pytanie, czy to ważne w jakiej pozycji jest zamontowany amor ? ( prawie wszystkie są montowane normalnie, tylko jest kilka innych modeli moto w których się tak montuje np ducati monster 696 /1100, starsze kawy zx-6r/9r) czy lepiej zmienić stronę. i pytanie jak zmienić strone ? czy jest możliwe zamiana oczka z zakończeniem tłoczyska ? tam jest gwint ?
  11. po 19 dostałem telefon o kolejnym śmiertelnym wypadku. tym razem w Lubiczu. w zeszłą sobotę w Rogówku. wiecie kto to był ? jest nas z roku na rok coraz więcej i nie znam już większości. uważajcie !!!
  12. czesc, narazie nie chce zakładać nowego tematu, dopiero jak bedzie trzeba. sprawa dotyczy również parkowania, wybieram się w sobote na redbull x-fighters do poznania. jesli pogoda pozwoli to na moto, jeśli nie to autkiem Czy ktos zna fajne miejsce w pobliżu do zaparkowania, łatwo dostępne, tak żey bez problemu wyjechać, ? czy korzystac ze stadionowego, no i też gdzie nie parkować czyli zła okolica itp... z góry dzieki mike z torunia
  13. muszisz zdjąć siedzenie kierowcy, tam koło bezpieczników jest mała biała kostka z kabelkami ( chyba 4 sztuki ). zaopatrz sie w zwykły spinacz biurowy, połącz nim 2 sasiadujace kabelik ( zaraz z brzegu ) chyba czarny z białym paskiem i biały z szarym paskiem. po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu pojawi się np -C28, to jest kod błedu. ważna jest też kreska przed C. w serwisówce masz wszystko opisane. jak nie to podaj kod to Ci pomogę, sam ostatnio też to przerabiałem :) nawet wczoraj :)
  14. to jest shift light, światełko które mruga np 3 razy lub zapala sie ( lub standardowo jest wyłączone) po przekroczeniu ustawionej wartości obrotów silnika jeśli ją włączysz to na wyświetlaczu zapala sie właśnie błyskawica. po wyłączeniu zapłonu automatycznie przechodzi na wyłączone
  15. jednak diagnoza była błędna, do prawidłowej bardzo przydatny był stary stetoskop, hałas wydobywał sie z alternatora. 3 śruby mocujące uzwojenie do kapy były poluzowane, ( i teraz pytanie dlaczego ?, nie widać żeby ktoś wcześniej zdejmował tą kapę ) po dokręceniu wszystko wróciło do normy. mam jeszcze jedno pytanko, w między czasie zamówiłem w suzuki uszczelke i nową sprężynę napinacza. uszczelka wiadomo do wymiany, a co z sprężyną napinacza ? wkładać starą czy nową ? napinacz jest na 10 ząbku z 20.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...