PriweR Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam ma pewnien problem, otóż ostatni kilka razy zdarzyło mi sie cos takiego ze w trakcie jazdy zgasł mi silnik po zjechaniu n a pobocze motor nie chciał odpalić z rozrusznika tylko z popychu, gdy odpalił z popychu i go wyłączyłem spowrotem odpalał juz z rozrusznika co jest tego przyczyną? Chciał bym się dowiedzieć gdzie podłączyć kontrolkę od luzu ? jak podłaczyć obrotomierz i predkościomierz? i jak podłączyć kierunkowskazy pod orginalna elektryke wowczas gdy nie mam wyprowadzonych kabli na przód? jak podłączyć lampe przednia ? w którym miejscu znajduje sie przerywacz od kierunkow? chce wymienic olej na jaki najlepiej? silnik bedzie urzywany na wysokich obrotach jaki płyn wlac do chlodnicy? (nigdy nie mialem motorka chlodzonego ciecza zawsze same olejaki) wszystkie te pytania odnosza sie do Hondy cbr f3 z 97r potrzebuje serwssowke do tego motorka ( do rocznika 97 i 98 ) [email protected] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Musisz sciagnac serwisowke stad ( watek o serwisowkach ) lub z innego forum i ta odpowie na twoje pytania. Co do gasniecia wyczysc i ustaw gazniki w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 serwisówke juz znalazłem ale z moim angielskim raczej słabo a po polsku nie moge znaleźć, mógł by ktoś mi dokładnie napisać które kable i jak dokładnie idą są od kierunków ? (cbr 600 f3 ) kupiłem maszyne do odrestaurowania i nie posiada lamp ikierunkow, jak można by prosil bym także o wytłumaczenie instalacji tylnego światła gdyż swieci się ale nie działa stop. z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 co do kierunków to zobacz skąd zasilane są tylne i pociągnij sobie kable na przód, jeśli oczywiscie nie ma tych oryginalnych (kabelki z dwoma przewodami - pary - zielony + pomarańczowy i zielony + błękitny) w serwisówce masz schematy i miejsca umieszczenia poszczególnych elementów, więc praca domowa to pokukać w tych schematach i przy moto, bo na gębe trudno będzie ci to wytłumaczyć z gaśnięciem to może być wina zapowietrzającego się baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.