NoLlI Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Tak się zastanawiam jakie są te mniejsze i większe różnice między tymi motocyklami.Czy coś jest zmienionego w silniku? Powiem szczerze, że wiedza na ten temat w internecie jest dosyć uboga.Czy można poznać po samym numerze ramy wersje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Podstawowa różnica to regulowana główka ramy w S-ce, potem w zależności od lat produkcji- różnymi rzeczami się różniły, na dodatek były też różnice między samymi S-kami, tak więc nie wiem czy ktokolwiek może się w tym połapać, wina to totalna wysiadka systemu logistyki w Grupie Cagiva, spowodowana zbyt wielką ilością zamówień , a którym to nie mogły sprostać ówczesne metody produkcji i dystrybucji- ale to najbardziej dali ciała poddostawcy części: Grimeca( bloki) , Weber- Marelli( układy wrtyskowe i kompy)...Powiem tak za mały serwer jest do opisania wszystkich różnic...Pozdr. J -748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoLlI Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 A zawieszenie? A zawieszenie? Mocą też się różnią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 W starszych wersjach, miał te same zawiasy, potem S-ka miała Showa złote i hamulce snowflakes z 996, lub zwykłe jak w zwykłej, z tyłu albo Showa, albo Sachs, obręcze starsze Brembo( jak zwykły model), nowsze Marchensini, silnikami zasadniczo nie różnią się oprócz różnic między rocznikami, przed 1999 i po 1999, no i przed 2000 i po 2000- te starsze miały nieco mniej mocyod roczników po(i) 2000 - zmieniono parę szczegółów( gardziele, wałki, chip ECU)...ale tak se myślę, że spośród ok. 3500 748 S nie znajdziesz identycznej sztuki, ponieważ wielu właścicieli modyfikowało swe pikne motocykle łącznie z przeróbką na 853...Tak jak wcześniej zaznaczyłem podstawowy wyróżnik- regulowany kąt główki ramy, a reszta to szczegóły...Pozdr. J - 748 S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoLlI Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Właśnie zastanawiają mnie te różnice, bo wiele "S" widziałem ale każda jednak się troche różniła. Widziałem wersje "S" z felgami Marchesini (przepięknie to wygląda), a u mnie są zwykłe. A nie wiesz może gdzie mógłbym dostać tą śrubę do odpowietrzania sprzęgła? Bo niestety ukręciłem ją :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) W Ducatistore Wrocław... podobnież mają części...Pozdr.J. Dodając przykład odnośnie S-ek, na allegro stoi Ducati 748 za 11500 , i ma częściowe wyposażenie S-ki, koła Marchensini( tylko S i R miały), i lagi złote Showa, a jednak widać wyraźnie że jest tylko 1 mocowanie amorka skrętu - a to oznacza że rama jest ze zwykłej 748 - oczywiście sprzedający o tym wie i dlatego pewnie nie napisał że to 748 S.Pozdr. Edytowane 30 Lipca 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoLlI Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 No właśnie przód mam showa, mam 2 mocowania amora skrętu. A powiesz mi może, która to śruba spustowa od oleju? Powiem szczerze, że mam pewien problem z moto... ubywa trochę oleju, nie widać żadnych przecieków, nie dymi na niebiesko, tylko czasami jak mocno przycisne albo podczas szybkiej redukcji, to strzeli małym czarnym prawie nie widocznym czarnym obłokiem. Ubywa mi płynu od sprzęgła i zrobił się trochę czarny, mętny. Nie wiesz czego to może być wina? Jakiś simering? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Jeśli ubywa płynu, należy wymienić o-ringi popychacza sprzęgła, a i przyjrzeć się należy siłownikowi...jednak wszelkie prace zacznij od kupna serwisówki Ducati 748/916, ponieważ możesz źle zrozumieć mój tok myślenia i próbować odkręcać nieodpowiednie śrubki...sa na ebay.pl lub na allegro...co do pobierania oliwy, ciekawe jaki przebieg mam motocykl- jakby dymił na niebiesko, należy zrobić remont, a tak sprawdzić ile oleju bierze, jeśli zbyt dużo - też szykować się przynajmniej do wymiany pierścieni( jeśli oczywiście gładzie dobre i tłok trzyma wymiar, oraz rowki pod pierścienie), pamiętać trzeba o rygorze nagrzewabia silnika- niedopuszczalne jest "pałowanie" nagrzanego silnika, a postój większy niż 3 minuty należy prawie traktować jakby odpalało się na zimno...ale to wszystko masz w temacie ogólnym...zresztą w książce też o tym jest mowa... no i momenty dokręcania śrub...Pozdr. J -748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.