Skocz do zawartości

Jak odblokować Honde CBR 900RR


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po długiej przerwie! KIlka dni temu sprawiłem sobie Honde z 1996 r i zastanawim się czy niema kagańca bo według dowodu niemieckiego jest 72KW, to by wychodziło 97KM, a chyba powinno być 94KW- 128KM. Będe wdzięczny jeśli ktoś mi udzieli informacji jak to zdjąć we własnym zakresie , czy może potrzebny będzie servis. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak - zciągnij zbironik paliwa, następnie zdejmij cały airbox, tak zeby odkryć gaźniki. Jak juz bedziesz miał przed sobą wloty z gaźników, weź wsadz do jendego palec i podnieś nim przepustnice podcisnieniową.Teraz drugą reka pociagnij za gaz zeby otworzyc druga przepustnice i w tym momencie bedziesz widział całe światło wlotu.Przyjrzyj sie, czy w głębi, na pozomie króćca dolotowego nie wystaje kryza (jak wystaje, bedziesz miał zawęzone swiatło otworu. Moja vtr była w ten sposób zablokowana.

 

Oczywiscie kryzy jak beda to musisz je usunac, wystarczy zciagnać gaźniki, dostać sie do krócca i u mnie dało sie je zwykłymi kleszczami lekko zagiac i wyszły.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko zastanawiam się czy ona jest blokowana mechanicznie czy elektronicznie, gdzieś kiedyś słyszałem że miały chyba zwężki wkładane w gardziele gazników, ale to by trzeba chyba troche rozbebeszyć moto!

 

Tutaj nie ma się co zastanawiać tylko zapytać aby mieć pewność gdzie był blokowany ( w fabryce lib na potrzeby niemieckiego rynku) i wtedy doradzimy co trzeba wymontować lub wymienić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr - jak można się dowiedzieć gdzie był blokowany- fabryka czy niemiecki rynek? Rozłożyłem go dzisiaj troche, łącznie z czyszczeniem gażników, i nie są kryzowane. słyszałem że te zblokowane miały inny moduł, może coś w tym jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr - jak można się dowiedzieć gdzie był blokowany- fabryka czy niemiecki rynek? Rozłożyłem go dzisiaj troche, łącznie z czyszczeniem gażników, i nie są kryzowane. słyszałem że te zblokowane miały inny moduł, może coś w tym jest?

Już Ci pisałem, trzeba zadzwonić do ondy i podać numer VIN.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...