janusz72 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Witam wszystkich po długiej przerwie! KIlka dni temu sprawiłem sobie Honde z 1996 r i zastanawim się czy niema kagańca bo według dowodu niemieckiego jest 72KW, to by wychodziło 97KM, a chyba powinno być 94KW- 128KM. Będe wdzięczny jeśli ktoś mi udzieli informacji jak to zdjąć we własnym zakresie , czy może potrzebny będzie servis. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 W każdym autoryzowanym salonie Hondy uzyskasz odpowiedź w jakiej specyfikacji opuściła fabrykę jeżeli tylko podasz numer VIN. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 http://www.fireblade.pl/sc33_dane.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Tak tylko zastanawiam się czy ona jest blokowana mechanicznie czy elektronicznie, gdzieś kiedyś słyszałem że miały chyba zwężki wkładane w gardziele gazników, ale to by trzeba chyba troche rozbebeszyć moto! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Na 99% ma kryzy w gażnikach a to najprostrzy sposób kastracji do śćiągnięcia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 George954rr- Możesz mieć racje bo w wylocie tłumika była taka zwężka z rurki, może jest dławiony na ssaniu i na wydechu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 (edytowane) Zrób tak - zciągnij zbironik paliwa, następnie zdejmij cały airbox, tak zeby odkryć gaźniki. Jak juz bedziesz miał przed sobą wloty z gaźników, weź wsadz do jendego palec i podnieś nim przepustnice podcisnieniową.Teraz drugą reka pociagnij za gaz zeby otworzyc druga przepustnice i w tym momencie bedziesz widział całe światło wlotu.Przyjrzyj sie, czy w głębi, na pozomie króćca dolotowego nie wystaje kryza (jak wystaje, bedziesz miał zawęzone swiatło otworu. Moja vtr była w ten sposób zablokowana. Oczywiscie kryzy jak beda to musisz je usunac, wystarczy zciagnać gaźniki, dostać sie do krócca i u mnie dało sie je zwykłymi kleszczami lekko zagiac i wyszły. Edytowane 21 Lipca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Tak tylko zastanawiam się czy ona jest blokowana mechanicznie czy elektronicznie, gdzieś kiedyś słyszałem że miały chyba zwężki wkładane w gardziele gazników, ale to by trzeba chyba troche rozbebeszyć moto! Tutaj nie ma się co zastanawiać tylko zapytać aby mieć pewność gdzie był blokowany ( w fabryce lib na potrzeby niemieckiego rynku) i wtedy doradzimy co trzeba wymontować lub wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Piotr - jak można się dowiedzieć gdzie był blokowany- fabryka czy niemiecki rynek? Rozłożyłem go dzisiaj troche, łącznie z czyszczeniem gażników, i nie są kryzowane. słyszałem że te zblokowane miały inny moduł, może coś w tym jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Piotr - jak można się dowiedzieć gdzie był blokowany- fabryka czy niemiecki rynek? Rozłożyłem go dzisiaj troche, łącznie z czyszczeniem gażników, i nie są kryzowane. słyszałem że te zblokowane miały inny moduł, może coś w tym jest? Już Ci pisałem, trzeba zadzwonić do ondy i podać numer VIN. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.