Skocz do zawartości

Co wybrac do jazdy enduro KDX vs RX vs CRM


Rekomendowane odpowiedzi

ja posiadam DT i do ciezkiego terenu niepolecam, silniki rotaxa w rx sie sypią strasznie, kolega zrobil 2remonty w swojej rs podczas jednego sezonu (taka sama opinia krąży wsród mechaników motocyklowych), osobiscie poleciłbym cos innego niz piszą tutaj wszyscy.

Otóz nikt niewspominał i husqvarnie wre 125 ! jest to naprawde konkretny motor, zawiecha lepsza niz w rx, moc 32-35koni, niska masa, mała awaryjność, mialem okazje takim smigac i w porownaniu do dt jest naprawde szybka i bardzo stabilnie sie prowadzi, naprawde polecam !..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co byście mogli powiedzieć na temat husq. wre z roku 94-96??jak z dostępnością części?Są problemy aby dostać zamienniki?I na co zwrócić szczególna uwagę przy kupnie bo mam jedną na oku:). Jaka powinna być kompresja aby wiedzieć że tłok jeszcze jest w stanie pojeździć i co za tym idzie wiedzieć jak enduro było dbane. I jaką mocą dysponuje z tego co wyczytałem to odblokowane koło 28-33 km prawda to?

co myślicie o tej wre? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1401750

Edytowane przez silentCC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja posiadam DT i do ciezkiego terenu niepolecam, silniki rotaxa w rx sie sypią strasznie, kolega zrobil 2remonty w swojej rs podczas jednego sezonu (taka sama opinia krąży wsród mechaników motocyklowych), osobiscie poleciłbym cos innego niz piszą tutaj wszyscy.

Zdecydowanie zaprzeczam! MIałem dwa sezony wymieniłem tylko łożyska na wale! Zero zaglądania do slnika ZERO. Jedynie wymiana oleju i jazada, a moja była odblokowana.

Mowa o rotaxie 123 ale w rx też takie były.

 

Ps. Grebur nie wiem czy nie pomyliłeś husqi wre z wr :)

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

njee, mówie o wre, dorównuje rx a nawet ją przewyższa, co do dostepności części to w dobrych sklepach motoryzacyjnych powiniene znalezc to co potrzebujesz, ogólnie czasami są problemy, ale to tylko w unikalnych częściach..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowała mnie ta wre ponieważ jest ode mnie jakieś 15 km ale powiem szczerze że nigdy wcześniej nie zwracałem uwagi na ten model wiec chciałbym się dowiedzieć co nieco, bo co do osiągów to myślę że te wszystkie modele są zbliżone bo chyba to jest jedna półka motocykli miedzy soft i hard enduro, a co do rx też dużo czytałem o awaryjności ale za to łatwości dostępnych części, jak na dzień dzisiejszy najbardziej byłem za crm ponieważ osiągi podobne(uboższa i słabsza wersja cr) i mała awaryjność no i cenny tych motocykli są dość przystępne i same modele nawet dość często spotykane , ale tak jak pisałem w ogóle nie brałem pod uwagi wre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj.. co za problem masz, 15km to nawet sobie rowerem ją mozesz jechac zobaczyc i sprawdzic czy ci pasuje, tez zawsze czytam o motorach duzo, ale tak czy siak musze je sam sprawdzic, jak podoba mi sie jakiś motor to jade go oglądnąc nawet do 80km bez zamiaru kupna, wre to naprawde dobra maszyna, sam bede sie czaił na jakaś konkretną wre lub klx 250..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanie jak mogę rozpoznać czy cylinder jest na nicasilu czy już ma wbitą tuleje podczas kupna motorku?? Czy silnik z cylindrem na tulei ma mniejszą moc i czy taki cylinder jest mniej wytrzymały i podatny na zatarcie :)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanie jak mogę rozpoznać czy cylinder jest na nicasilu czy już ma wbitą tuleje podczas kupna motorku?? Czy silnik z cylindrem na tulei ma mniejszą moc i czy taki cylinder jest mniej wytrzymały i podatny na zatarcie :)??

Ogólnie bez zdjęcia głowicy będzie cieżko :D :D Do nicasilu sie magnez nie lepi, jak nie widziałeś nigdy na oczy to raczej cieżko rozpoznać na "oko". Silnik z tuleją, z tego co wyczytałem ma "niby" mniej mocy ale taka nie do odczucia. Jeśli masz tuleje to ona ma sie zużywać i robisz szlif i większy tłok dajesz, a jeśli nicasil to tłok z pierścieniami ma sie zużywać i tam tylko honuejsz cykla i wkładasz taki sam

tłok albo większy o pare setnych. Jedno wiadomo, w razie awari tuleja jest tańsza w remoncie. W mechanice jest temat o tym jest tego tam multum.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...