Skocz do zawartości

silentCC

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O silentCC

  • Urodziny 07/15/1988

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pisarzowice

Osiągnięcia silentCC

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie nie znalazłem takiego tematu wiec zakładam. Prosiłbym o wszystkie podpowiedzi na co zwracać uwagę przy kupnie enduro/crossa na jakie miny można wdepnąć kupując jakiś model itd. Jak sprawdzać takie rzeczy jak np . luzy itp. Nie znalazłem takiego tematu więc zakładam jedynie można znaleźć pojedyncze podpowiedzi w osobnych tematach a moim zdaniem fajnie było by zebrać takie informację w jednym temacie, co byłoby bardzo pomocne dla wielu użytkowników!!
  2. Mam jeszcze takie pytanie jak mogę rozpoznać czy cylinder jest na nicasilu czy już ma wbitą tuleje podczas kupna motorku?? Czy silnik z cylindrem na tulei ma mniejszą moc i czy taki cylinder jest mniej wytrzymały i podatny na zatarcie :)??
  3. Moim zdaniem 2 t sprawi mi więcej frajdy i będzie w stanie mnie więcej nauczyć :)
  4. Zainteresowała mnie ta wre ponieważ jest ode mnie jakieś 15 km ale powiem szczerze że nigdy wcześniej nie zwracałem uwagi na ten model wiec chciałbym się dowiedzieć co nieco, bo co do osiągów to myślę że te wszystkie modele są zbliżone bo chyba to jest jedna półka motocykli miedzy soft i hard enduro, a co do rx też dużo czytałem o awaryjności ale za to łatwości dostępnych części, jak na dzień dzisiejszy najbardziej byłem za crm ponieważ osiągi podobne(uboższa i słabsza wersja cr) i mała awaryjność no i cenny tych motocykli są dość przystępne i same modele nawet dość często spotykane , ale tak jak pisałem w ogóle nie brałem pod uwagi wre.
  5. A co byście mogli powiedzieć na temat husq. wre z roku 94-96??jak z dostępnością części?Są problemy aby dostać zamienniki?I na co zwrócić szczególna uwagę przy kupnie bo mam jedną na oku:). Jaka powinna być kompresja aby wiedzieć że tłok jeszcze jest w stanie pojeździć i co za tym idzie wiedzieć jak enduro było dbane. I jaką mocą dysponuje z tego co wyczytałem to odblokowane koło 28-33 km prawda to? co myślicie o tej wre? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1401750
  6. A co myślicie na temat kupna takiej przykładowej hondy crm do 2,5 tys lub nawet jak bym znalazł kdx lub rx i włożyć w remont 1,5 tys zł , byłby to dobry pomysł??Oczywiście jak jego stan jest dobry tzn. odpala i jeździ :)
  7. Jeśli sprzedawca dbał tak o motor jak jest to pokazane na foto i w nazwie aukcji to na bank mi posłuży :). Zresztą stoi chyba 3 raz cena na początku była coś ponad 3,5 o ile dobrze pamiętam. W sumie ja już wyboru dokonałem zakupie 2 t z tych co podałem ale nie wybrałem na co się nastawić dlatego potrzebne mi wasze opinie,na początek chce poznać zasady jazdy enduro zakupić też porządny struj i poznać trochę mechanikę, a za 2 sezony pomyśle nad ktm exc powyżej 2000 r :)
  8. OK , słuchajcie ja naprawde wiem że lepszym wyborem byłoby 4 t ale w tym przedziale cenowym jak pisałem wyrwę co jedynie tylko starsze xt które wizualnie w ogóle mi się nie widzi bo jest strasznie szpetne ;p chodzi mi tu o oryginalne jak ktoś poprzerabia to i może ładnie wygląda, a dr nie kupie bo nie wyrwę za tyle dobrej sztuki na 100%, a po za tym jak dorwę zajechany model 4t to remonty mnie pogrążą , cross odpada całkowicie ze względu na teren, Z tego co wiem to crm,kdx czy rx nie można porównywać do kmx/dt bo są to motory z całkowicie inną charakterystyką silnika i zawieszeniem przy czym są mocniejsze, w dalszym ciągu prosiłbym użytkowników modeli wymienionych w temacie o opinie i odczucia dotyczące tych modeli .
  9. Cross w moich terenach to lipa leka,wiem bo kumple mają i wiem jak się meczą kiedy robią wypad w las , mają wybór albo obroty co nie jest bezpieczne albo męczyć sprzęgł co chyba nie jest dobre dla kieszenie, a ja potrzebuje motor do enduro tylko i wyłącznie(nie posiadam żadnego toru w okolicy), wiem ze 4t byłoby lepsze ale i o wiele droższe w moim wypadku w grę wchodziła by tylko chyba xt 350 do 90 r. Na pewno zakupie jakieś konkretne hard enduro typu exc ale za 2 sezony, a co do pokonywania podjazdu przez rx/crm poprzeglądałem neta i z tego co widziałem nieźle radzą sobie na podjazdach przy odkręconej n full manetce, a w lasku z opinii innych użytkowników z którymi rozmawiałem można ładnie na 1 lub 2 pomykać i nie trzeba do tego maxymalnych obrotów co jest na pewno o wiele bezpieczniejsze dla początkującego
  10. No w sumie nie brałem bo WYCZYTALEM że dt czy kmx to light enduro a crm czy rx bardziej podchodzą pod hard enduro i ze dysponują bardziej wyczynowym silnikiem jak i zawieszeniem oraz o wiele lepiej zachowują się w terenie
  11. Nie z Pisarzowic koło Wałbrzycha, mam pytanie czy za sumę około 4,5 tyś wyrwę dobrą rx lub crm bo będę wybierał miedzy tymi motorkami, a moje doświadczenie z rynkiem jest nie wielkie bo dopiero miesiąc interesuje się rynkiem motocyklowym i wydaje mi się że coś znajdę w tej kwocie :) a wy jak sądzicie?
  12. No wiem że 4 t byłoby o niebo lepsze ale na ten sezon nie dysponuje funduszami które pozwalają mina zakup takiego hard enduro a złomu nie chcę więc jakoś 2 sezony muszę przehulać i co najważniejsze nabrać doświadczenia, i czytając posty skłaniam się aby kupić rx lub jeśli znalazłby w super stanie jakąś crm :)
  13. A jak mocowo czy taki sprzęt poradzi sobie w górzystym terenie ??((bo co do silnika i zawiechy to juz znam wasze opinie :))), ostre podjazdy ale z ubita ziemią, leśne strome drogi oraz łąki bo nie wiem czy jest sens pakować kase w crm, rx, lub kdx jeśli w ogóle nie pojeżdze tym w moim terenie a z drugiej strony w tym momencie nie mam kasy na coś z hard enduro, a od czegoś chcę zacząć i za 2 sezony kupić już konkret maszynę.I takie pytanie które z tych moto dysponuje największą mocą bo w internecie znalazłem różne wyniki crm 25-30/ kdx 30+ / rx 32+ czy są to dobre parametry czy ludzie podają je tylko aby przyciągnąć klienta podczas kupna?? I rozumiem że każdy z tych moto był fabrycznie blokowany i jeśli pisze że np rx/kdx/crm ma 15 km to jest on w pełni zablokowany?? duże są koszty odblokowania takiego sprzętu u mechanika?
  14. Terenowy tak 1 motor ale wcześniej śmigałem na simsonach komarkach itd. w sumie właśnie o to mi chodzi aby zebrać jak najwięcej opinii nie chcę aby tu ktoś za mnie podejmował decyzje same opinie mi starczą :) i chciałbym aby te moto szybko mi się nie znudziło bo planuj na nim przelatać 2 max 3 sezony a mieszkam w górach wiec o tą moc się najbardziej boje, bo jednak do chudzielców nie należe ;p A w sumie każdy z tych moto wizualnie mi się podoba :)
  15. Nie martw się kamis użyłem tej opcji ale nigdzie nie znalazłem tematu porównującego te modele a co do opinii na temat remontów to znalazłem różne odp ale żadnych konkretów różnie ludzie pisali od 5 do 9 tys km, a porównania mocy tych modeli i jak się sprawują w ostrym terenie też nie wiele pisze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...