colahondax11 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jestem użytkownikiem hondy model X11 z 2000 roku.Moto sprawuje sie idealnie,żadnych usterek i uchybień wszystko pracuje jak należy,nawet po którymś tam wypadku rama nadal jest prosta,posiada tylko rysy. Ale do czego zmierzam...chce sie dowiedziec czy faktycznie według tego co słysze marka HONDA jest najlepsza pod względem wykonania i trwałości materiału.Jeżdząc motocyklem chce miec taką świadomosc że żaden z elementów czy podzespołów motocykla mnie nie zawiedzie przez co mógłbym wywinąć orła. Jak narazie ufam tylko jednej marce HONDA ale ostatnio napaliłem sie na gsxr-a i kawe 636 te motocykle holernie mnie kręcą i chciałbym kiedys dosiąść tych maszyn ale odczuwałbym lekki dyskomfort bo nie siedziałbym już na hondzie więc pewnie cos się zaraz zepsuje albo wyskoczy jakis babol fabryczny...no nie wiem po prostu czułbym sie nieswojo,wydaje mi się ze to moje głupie uprzedzenia. Napewno dużo zalezy tez od własciciela który jeździ motocyklem ale jak słysze że ktos wymienił już 3 razy skrzynie biegów w zaledwie pięcioletnim kawasaki a drugi kolega który jeździ hondą dziesięcioletnią i nie zmienił skrzyni ani razu...a obydwoje jeżdzą z podobną częstotliwością i w bardzo podobny sposób to myśl nasówa sie sama. Więc jeśli jest tu ktos z doświadczeniem niech mnie przekona, ze motocykle sportowe i sportowo turystyczne innych marek również zasługują na pochwałe. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 (edytowane) Yo! Mysle, ze cala wielka japonska czworka ma bardzo zblizony poziom wykonawstwa i mozesz smialo uprzedzenia schowac w kieszen. To na czym bym sie skupil, to opinie o danym MODELU motocykla, a nie na MARCE. Suzuki, Kawasaki, Yamaha i Honda generalnie konkuruja ze soba, wiec wypuszczaja na rynek czesto bardzo zblizone motocykle do siebie. Takze, jak sie okaze, ze w jakiejs Kawie leca panewki, to jest duza szansa, ze znajdziesz odpowiednik tej kawy wsrod pozostalych producentow ;). Skoro piszesz o Kawie ZXR 636 i Suzuki GSX-R (przypuszczam, ze 600), to w Hondzie masz odpowiednik CBR 600 i YZF 600 z Yamahy. Poszukaj porownania tej czworki, poczytaj o standardowych usterkach kazdego z tych modeli i wybierz ten, ktory zbiera najwyzsze noty :]. Pzdr Edytowane 12 Lipca 2009 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Tia. Japonie wszystkie są dobre. A plotki że honda jest naj naj a Suzuki lipa to tylko plotki. Honda przykłada większą uwagę do jakości wykonania, ale babole też im się zdarzają. Sypiące się alternatory, spalanie oleju w niektórych modelach i takie tam rożne wybryki. I nie martw się o to że sprzęt podczas jazdy Ci się rozjedzie albo zesra gdzieś w trasie. Aż takiej lipy nie robią. To nie Ducati ani Harley żeby wracały na lawecie. Fakt że w niektórych Suzuki GSXR1000 może pęknąć rama na 2 części ale to sporadycznie się zdarza. :biggrin: W każdym moto mogą być usterki ale raczej będą to drobne sprawy a nie coś co Cię zatrzyma w drodze. I tak jak kolega wyżej pisze - skup się na opisach, opiniach danego modelu. Nie każde Suzuki to lipa tak jak nie każda Honda to cud inżynierii. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Honda przykłada większą uwagę do jakości wykonania, ale babole też im się zdarzają. Sypiące się alternatory, spalanie oleju w niektórych modelach i takie tam rożne wybryki. Z nowym Fireblade'em żrącym 1l na 1 tys. km oleju na czele :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Z nowym Fireblade'em żrącym 1l na 1 tys. km oleju na czele :rolleyes: Który fajer pożera tyle oleju? Tylko nie mów ze 954 bo jest w planach zakupu. Na tą chwile musze dokładniej przyjżeć sie kawie 636 i gsxr 600 k4,k5. Poczytam troche o mankamentach tych modeli. Ale pękające ramy na pół,czy to sie naprawde zdarza?!Owszem slyszalem ze kolega jechal na sv 1000 postawil go na koło a jak opadł to główka ramy pękła,ale to chyba przypadek ze akurat suzuki i nie brałem sobie tego do serca. Czytanie w gazetach porównań typu "suzuki vs kawasaki" jakos do mnie nie przemawia,bo w jednej gazecie wygra kawa a w drugiej suzi w zależności który magazyn jest "zaprzyjaźniony lub opłacony " przez daną marke.Domyślam sie że honda również popełnia drobne błędy w wykonaniu motocykla co owocuje późniejszymi usterkami ale czy to nie są drobnostki w porównaniu do tego jakich zaniedbań dopuszczają sie inne marki.Bo pękająca rama w suzi jest tragedią a prykające sprzęgło w hondzie to raczej pikuś. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 przerobilem sporo maszyn , kazda ma swoje wady i zalety , jedna pali wiecej inna mniej oleju , wszystko zalezy jak ja uzytkowano i jakie dzwony przeszla..., co do marki to honda w ofercie niema nic co mnie interesuje , moze cb750 z 70 lat i quady trx 400 i 700 :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Który fajer pożera tyle oleju? Tylko nie mów ze 954 bo jest w planach zakupu. SC59. Czyli 1000RR 2008. Pamietaj, ze kupujac uzywany motocykl, masz troche inny dylemat niz w przypadku nowki. Po kilku latach sposob uzytkowania, serwisowanie itd maja najwiekszy wplyw na aktualny stan motocykla i ewentualne przyszle usterki. A w sportach jest najtrudniej znalesc jakis niepalowany, prosty motocykl bez patentow i kreconego przebiegu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Tylko nie mów ze 954 bo jest w planach zakupu. Nie, 954 to kochany motocykl. Wspaniały przyjaciel w trasie :notworthy: Ale mam sentyment do tego moto... A w sportach jest najtrudniej znalesc jakis niepalowany, prosty motocykl bez patentow i kreconego przebiegu :wink: Ale całe szczęście zdarzają się jeszcze takie egzemplarze. Np. moja 954 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jak dbasz, tak masz. Mi siętam nic jeszcze nie wysypało a jeżdżę najgorszym z najgorszych ... ..ponoć. A oleju zeżarł 200ml na 6000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Moim zdaniem marka nie wiele ma tu do znaczenia, od lat trwa swoisty wyścig zbrojeń i praktycznie co rok wypuszczany jest nowy model co oznacza mało czasu na dopracowanie szczegółów i nie ważne czy Honda, Yamaha czy Inna marka każdemu może zdarzyć się bubel lub tzw. choroby wieku dziecięcego w nowym modelu. A Honda - ja bym jej tak wysoko nie stawiał np. biorąc pod uwagę 6 generacji napinacza rozrządu w modelu CBR F4, a to tylko głupi napinacz :) inne wpadki też się zdarzają jak każdemu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jak dbasz, tak masz. Mi siętam nic jeszcze nie wysypało a jeżdżę najgorszym z najgorszych ... ..ponoć. A oleju zeżarł 200ml na 6000km. Ja dbam,ode mnie warto kupić ale czy poprzedni własciciel motocykla tez tak dbał... teraz moge stwierdzić ze tak bo 11.000km w sezonie bezawaryjnie. Kumpel jeździ kawą zx 6 z 2002 roku i jest w okropnym stanie...masa elementów do wymiany,niby nie stary moto a jednak rozsypuje sie,z tym ze on faktycznie nie dba... Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.