Wojt@s Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Znajomemu w kz 550 rocznik 86 bodajże, poleciała panewka na wale, w porę wyłączył więc góra jest cała. Teraz moje pytanie, bo znalazłem silnik od GPZ 550 to ta sama jednostka napędowa?? Bo według zdjęć na to samo wychodzi a facet ma do sprzedania dół;) pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2009 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Znajomemu w kz 550 rocznik 86 bodajże, poleciała panewka na wale, w porę wyłączył więc góra jest cała. Teraz moje pytanie, bo znalazłem silnik od GPZ 550 to ta sama jednostka napędowa?? Bo według zdjęć na to samo wychodzi a facet ma do sprzedania dół;) pozdrawiam Tak to prawie ten sam silik i części są zamienne z wyjątkiem miski olejowej która ma wyjście na chłodnicę oleju. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Panie Piotrze z pańskiej wypowiedzi, czyli wystarczy przekładka miski olejowej tej od kz do GPZ i można skłądać wszystko na piecu z gpz. Dobrze zrozumiałem?? Niestety to już stare motocykle, i ciężko cokolwiek znaleźć więc czasem trzeba kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam jestem również posiadacze Zetora - znaczy sie Zety 550 ;) i mam podobną zagwozdkę gdyż mój silnik jest na skraju wykończenia :( 1l oleju na 100km - myślałem że to głównie uszczelniacze zaworowe wiec podjąłem się wymiany ale lipa :/ pierścionki pagibły no ale cóż sprzęt wiekowy bo to 81r no i w boju zahartowany. pomyślałem o wsadzeniu pieca z Giepy 550 ale rodzi się właśnie krótka seria pytań? co ze średnicą króćców ssących w GPZ ? bo przeca Giepka lata na podciśnieniówkach a mój Zetung ma TK 29 zmiennociśnieniowe :/ zatem pytanie jak to pożenić ? czy zmuszony jestem kupować piec Giepy z gaźnikami? czy wystarczy przysposobić ( w co wątpie, no bo jak? ) oczywiście nie stawiam na moim silniku krzyżyka bo poczciwa stara japonia nie może iść w zapomnienie i postanowiłem nabyć zestaw wiseco na 615 cc a przy okazji zregenerować głowice ( szkiełko, kolejny komplet uszczelniaczy, dotarcie gniazd zaworowych z zaworcami ) ale nie wiem ile mi ten remoncik potrwa dlatego wolały bym w te zacne rame coś tam za jednostke zapakować dlatego pytanie czy GpZ podejdzie na tym osprzęcie od Zetora? bo szczerze mówiąc ten piec który ja mam w nim obecnie cholernie trudno nabyć :/ Pozdrawiam Namiot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 prawdnice zaworowe tez bedziesz mial raczej do wymiany . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 no przypuszczam że pare temacików wyjdzie jeszcze "w praniu " ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Ja robie swap tzn. dół od gpz a góra od kaz ( tzn. tłoki, cylindry, głowica ) . Dokładnie jest tak jak mówisz do kz silnika nie uraczysz w Polsce, szukaliśmy w Reichu ale tam też nie lepiej jest z tym tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.