jerzyk7 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 nic na razie niemozesz wywalic dopoki ich nieodblokujesz.gdzies widzialem na jakims forum dokladny opis jak sie je odblokowuje.poszukaj na necie bo to trzeba zrobic bardzo ostroznie zeby nieskasowac calkiem modulu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) znalazlem cos takiego ale tu pisze ze blokowal do 8 tys a ja moge wejsc powyzej 8 http://www.125.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=52 ps czyli z tego wynika ze jak pod siedzeniem bede mial ten black box razem z modulem to znaczy ze jest to blokada?? Edytowane 26 Lipca 2009 przez dafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubus12 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 znalazlem cos takiego ale tu pisze ze blokowal do 8 tys a ja moge wejsc powyzej 8 http://www.125.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=52 ps czyli z tego wynika ze jak pod siedzeniem bede mial ten black box razem z modulem to znaczy ze jest to blokada?? a jak tarcze sprzegla ??? Bo jezeli masz juz zuzyte to moze byc tak ze dostaja za duze obciazenie i od razu gasnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Jakby tarcze sprzęgłowe były zjechane to by mu nie gasł tylko wchodził na wysokie obroty i stał w miejscu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 kombinujcie Panowie co moze byc nietak, moze w gazniku ma dysze mniejsza wstawiona?? ale to chyba nie bo jak sie rozpedzi to pali tyle samo co jak od razu dam pelen gaz wiec to chyba nie to a jezeli to jest cos z paliwem ze za malo dostaje albo cos to jezeli wlacze ssanie to powinien lepiej ruszyc niz bez ssania?? jutro sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Ewidentnie sprawa zasilania badz pradu.Zmien swiece.Jezeli to nic nie da Wyciag zawor membranowy i zobacz czy gdzies listki nie sa poulamywane i czy sie domykaja.nastepnie wszystkie lączenia Membrany-cylinder,Membrany-kruciec usczelnij pasta reinza ewentualnei sylikonem i wyczysc ganzik jescze raz i przedewszystkim filtr powietrza.Iglica w gazniku na srodkowy rowek,sroba od regulacji mieszanki wkrecona do konca - wykrecona o 2,5 obrota przy gazniku 28mm o 3,5 przy gazniku 34mm. Blokada elektroniczna nie ma wplywu na moc w zakresie malych obrotow.powinien sie zebrac na 6 biegu i dojsc do 7-8 tys.Tak samo gdy zawor wydechowy by niechodzil powinien jechac normalnie do zakresu 7-8 tys.Jezeli nic nie da to co napisalem mozliwe ze gdzies zdechl simering na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Przy zepsutym zaworze wydechowym w pozycji otwartej lub jego braku będzie miała kopa od 6 tyś, a do 6 tyś będzie jechać jak simson lub wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jego problem nieodzwierciedla wogole otwartego zaworu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Witam dlugo mnie nie bylo ale znalazlem chyba przyczyne braku mocy i gasniecia motoru mianowicie pokrecilem w aprilli srubka w gazniku od powietrza i wsiadlem na moto i jak by to nie byl moj moc sie zmienila naprawde bardzo i jak dam na 1 pelen gaz to slychac tak jak by juz sie zbieral i odrazu ze gasnie i tak prrzerywa chwile i albo zalapie i ruszy albo zgasnie ale nie jest juz to co kiedys. Wyjechalem na ulice i zaczolem sie rozpedzac i w czasie rozpedzania wlaczylem ssanie i moto bardziej przyspieszyl czyli wnioskuje ze ma za mala dysze glowna i tu moje pytanie jaki rozmiar powinna miec dysza glowna przy gazniku 34 mm przypominam ze chodzi o Aprilie rs 125 z 1996 wersja extreme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 najpierw wyczyść gaźnik zanim połowe wymienisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) juz czyscilem pare razy to nie jest zatkany gaznik tylko dysza za mala prosze o napisanie jaka powinna byc Hej rozwiercilem dysze glowna byla wsadzona 95 a powinna byc 155 rozwiercilem ja poskladalem i moto juz nie gasnie jak dam gazu ale teraz kreci do 8tys i przerywa na tych 8tys przestawilem zabek na iglicy na sama gore i pokrecilem w gazniku srubka i zakrecil do 11 tys przekrecilem o pol dalej i juz mniej zakrecil wiec coflem spowrotem i nie chce juz zakrecic do tych 11tys kreci max 8,5 tys i przerwa. help regulacja gaznikanic nie daje wydaje mi sie ze gdyby nie przerywal to by zakrecil wiecej Gdy zamkne kranik i pochodzi chwile na zamknietym to kreci do 12 tys i nie przerywa. wiec wynika ze za wysoki poziom paliwa wiec powyginalem plywaki i na otwartym paliwie teraz kreci do 9tys i przerywa jest lepiej ale to jeszcze nie to rozkrecilem gaznik i juz bardziej plywakow nie idzie podgiac bo dotykaja juz do miseczki wiec chyba za duza dysza glowna za bardzo ja rozwiercilem?? jest rozwiercona na 155 tak jak powinno byc wiec niewiem co jest nietak. Jaki gwint maja dysze w aprilli rs 125?? bo bym kupil pare sztuk w roznych rozmiarach.Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi... Edytowane 20 Września 2009 przez dafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.