dafi Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam mam problem z moją Aprilią rs 125 z 1996r mianowicie gdy wrzuce 1 i ruszam to musze powoli puszczac sprzedlo i dac duzo gazu bo niema sily ruszyc a jak juz jade na 1 i odrazu dam pełen gaz to gaśnie i musze szybko zmniejszyc gaz i chodzi dalej na wyzszych biegach czuje ze jest slaba przelanczam bieg i moto nie ma sily sie rozpedzic dopiero po chwili sie rozpedza pomocy co robić? z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 zacznij od zdemontowania i przeczyszczenia gaźnika i kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) gaźnik już czyściłem zee 2 razy dzisiaj zobacze ten kranik wyczyscilem kranbik nadal to samo co robić?? Edytowane 10 Lipca 2009 przez dafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 jest kompresja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 A jak wygląda sprawa z odpalaniem i z wolnymi obrotami? Możliwe że masz już słabą kompresje, lub ciągnie gdzieś lewe powietrze, najczęściej przez kruciec obadaj czy nie ma żadnych pęknięć, odpal go i psiknij sprayem jeżeli obroty sie zmienią znaczy że jest nie szczelny, lub przez simmering od strony magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 kompresje ma dobrą poniewarz moto byl u mechanika byl robiony szlif i nowy tlok jest a uszczelniacze obydwa byly tez wymieniane od strony oleju i magneta. Moto pali dobrze jak jest bardzo cieplo na dworze pali odrazu bez ssania. Gdy jest chlodno odpali odrazu na ssaniu ale musi pochodzic troche tak z 1 min bo jak dam gazu to gasnie. A przed mechanikiem bylo to samo co teraz wiec mechanik nie zszkodzil. Swieca jest nowa i fajka tez ngk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek-R Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 A zawór wydechowy sprawny?I gaźnik wyregulowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 moze byc problem za duzej dawki oleju jak silnik zimny olej gromadzi sie w cyli tak sie dzieje przy zlym ustawieniu dawkowania aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 leje mieszanke dozownik odlaczylem wiec o gromadzeniu oleju niema mowy, a zawór nie jest sprawny modul sterujacy jest walniety ale jestem pewien ze to nie jest przyczyna bo niektorzy maja tam zaslepke i stawiaja moto na kolo co u mnie niejest możliwe , a niema jakiejs blokady? moto bylo sprowadzone z zagranicy moze jest jakas blokada elektroniczna albo cos...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 leje mieszanke dozownik odlaczylem wiec o gromadzeniu oleju niema mowy, a zawór nie jest sprawny modul sterujacy jest walniety ale jestem pewien ze to nie jest przyczyna bo niektorzy maja tam zaslepke i stawiaja moto na kolo co u mnie niejest możliwe , a niema jakiejs blokady? moto bylo sprowadzone z zagranicy moze jest jakas blokada elektroniczna albo cos...? bardzo moziwe.jezeli byl sprowadzony z niemiec to na 100%niktore maja blokade do 5-6 KW w bifie masz to zapisane.blokowane sa tez na rozne sposoby.najczescirj modul,sterownik zaworem spalin.blokada w kolankuwydechowym i gaznikummoze miec te wszystkie blokady jednoczesnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Mimo wszystko sprawdziłbym kompresję, źle mógł zostać dobrany tłok do szlifu i nie ma tych 11Bar. Kwestia jest też taka że bez zaworu do 6 tyś ona nie jedzie, ale od 6 powinno wyrywać nadgarstki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 (edytowane) gdzie znajduje sie ten modół?? i jak moge sprawdzic to czy jest na nim blokada? na wydechu niema tej komory juz kiedys sprawdzalem goźnik wyglada na normalny , a kompresje jest na bank bo kupilem go i problem byl taki sam pozniej go zatarlem bo oleju njie wlalem do zbiorniczka dozownika i moto mial robiony szlif dotarlem go ale jest to samo wiec problem z kompresja wykluszam na starcie, ps. a nadgarstki wyrywa od 7 tys i cieżko jest doprowadzic go do tych obrotow poniewarz jest slaby, na 6 tys na wyzszym biegu nie moze ujechac i zwalnia, ale jak juz zalapie 6 tes, to trzeba sie trzymac :biggrin: Edytowane 25 Lipca 2009 przez dafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 gdzie znajduje sie ten modół?? i jak moge sprawdzic to czy jest na nim blokada? na wydechu niema tej komory juz kiedys sprawdzalem goźnik wyglada na normalny , a kompresje jest na bank bo kupilem go i problem byl taki sam pozniej go zatarlem bo oleju njie wlalem do zbiorniczka dozownika i moto mial robiony szlif dotarlem go ale jest to samo wiec problem z kompresja wykluszam na starcie, ps. a nadgarstki wyrywa od 7 tys i cieżko jest doprowadzic go do tych obrotow poniewarz jest slaby, na 6 tys na wyzszym biegu nie moze ujechac i zwalnia, ale jak juz zalapie 6 tes, to trzeba sie trzymac :biggrin: modul jest zazwyczaj pod siedzeniem.a najlepiej sprawdzic w paierach oryginalnych czy moto jest blokowane.pod siedzeniem pasazera,powinny byc dwa moduly jeden ma chyba napis 7800 i jest to blokada zaworu wydechu a drugi to jest cdi.moga byc tez w innych miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Jeżeli brak mocy do 6 tyś na każdym biegu, to jedynie wina niesprawnego zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 ale nitrox moto gasnie przy ostrym ruszaniu to chyba niejest wina zaworu, a co moge zrobic z tymi modulami?? jak bedzie ten od blokady zaworu to mam go wywalic?? a co z tym cdi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.