diobol Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ostatnio wymieniałem opony w mojej cbr 1000rr i na wyważarce wyszło że mam krzywe obie tarcze hamulcowe (w przeciwieństwie do felgi która jest w bardzo dobrym stanie- doklejone tylko 5g). Z tego co wiem poprzednik przed sprzedażą robił cieknące zimmeringi lag, a kiedy ja pierwszy raz demontowałem koło, zauważyłem, że tulejki dystansujące na ośce są odwrotnie tzn gładka tuleja była zamieniona z drugą stroną z tuleją o wyższej krawędzi (znawcy powinni skumać o co chodzi). I teraz pytanie zasadnicze. Czy mogło to spowodować skrzywienie tarcz czy raczej moto miało jakiś dzwonek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 raczej dzwonek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jeśli jest prosta i zachowuje się poprawnie, to po prostu wymień tarcze hamulcowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 A klamka pulsuje podczas hamowania? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.