Skocz do zawartości

sx-f 250 (2006)


Rekomendowane odpowiedzi

moze i kompletnie zielony nie jestem ale mysle ze trudno by nie było opanowac wiekszy motor. kwestia czasu.

nie musze na początku jezdzic jak zawodowiec :D :biggrin:

ja raczej hamuje niz rozpędzam sie szybciej przed przeszkodą :D

 

kurde ciezko bedzie teraz spotkac exc 400 :banghead:

ktos napisał:

"Silnik EXC nie lubi

malych predkosci, potrafi szarpac lancuchem i domaga się wyraznie obrotow."

:icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

jak z pierwszym i drugim biegiem w exc 400 ?? krotkie ? dlugie ? wymagają sprzęgła ??

jakie ulepszenia ma wersja Racing w exc 400 ??

Ktoś dobrze napisał ale nie do końca :wink: ,bo nie o prędkość chodzi a raczej o obroty silnika, każdy jednocylindrowy czterosów wymaga pewnego poziomu obrotów bo w przeciwnym przypadku będzie się tak zachowywał jak w opisie, prawda jest taka że oryginalne przełożenia w EXC400 (15-45)nadają się bardziej na drogę niż w teren, jeśli dobrze dobierzemy przełożenia to nie będzie kłopotu. Ja mam u siebie przełożenie 14-46 i jest trochę za szybkie ale mimo to nie ma potrzeby wspomagać się sprzęgłem, za to na szutrach 90km/h na 6 biegu lecę na pół obrotach. Biegi w EXC są krótkie i idealnie nadają się do lasu, jeśli do tego zapakujemy przełożenie 14-48 albo 14-50 to zjawisko szarpania łańcuchem będzie występować tylko jeśli pozwolimy silnikowi spaść w okolice wolnych obrotów a przy takich obrotach szarpał łańcuchem będzie każdy jednocylindrowy 4T. Dla przykładu mogę tu podać to co przerabiałem z XR600, na przełożeniach z którymi ją kupiłem (14-42) szarpała się za każdym razem po zejściu poniżej 2,5tyś.obr. po zmianie przełożenia na 14-52 można było ruszać nieomal z wolnych obrotów i zjawisko szarpania łańcuchem praktycznie nie występowało. Ktoś pisząc te słowa nie zdawał sobie do końca sprawy że aby sprawnie poruszać się w konkretnym terenie trzeba dobrać odpowiednie przełożenie bo jeśli pojedziemy w trudne techniczne odcinki na przełożeniach np.15-45 to będzie lipa, choć trzeba przyznać że Kat lubi obroty :bigrazz: .Wersja "Racing" to tak naprawdę każdy EXC w 4T ;) bo pełna nazwa EXC400 to KTM EXC400Racing, jeśli dobrze przyjrzysz się silnikowi EXC to na pokrywie sprzęgła każdy ma napis KTM a pod spodem Racing.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje zeby kolega wsiadl sobie na jakis motor a nie kupowal w ciemno! zeby sie nie okazalo ze kupi za mocny i bedzie bal sie na niego wsiadac bo wtedy twierdzenie ze "koledzy z forum doradzili" nic nie pomoze. a widac ze koledze zalezy bardziej na mlodym roczniku wiec jakie kolwiek namawiania sa bez sensu:)) (tak samo bylo z ubraniem ktore bylo dla kolegi wazniejsze niz ochraniacze)

pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i troszkę bedziesz musiał poczekać aż pojawi się do sprzedania jakiś sensowny exc 400 ale warto.

 

Jako pierwszy motor to jeżeli chodzi o moc i małą masę była by ekstra taka ćwiareczka sxf.

 

Skądś się jednak wzięła ta różnica cenowa między EXC a SX :) Ja jestem zdania że lepiej kupić starszego EXC który przecież nadal jest całkowicie wyczynowym i wysilonym motocyklem niż 3 letniego crossa i to jeszcze w czteropaku małej pojemności.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ghollum ok rozumie !!! :bigrazz: rozglądne sie za tymi exc, tylko ze konkretnego nie ma :evil: :o albo jest za 12 kola,, tyle nie dam za motor :evil:

 

mauy86 -- ej wlasnie nie mam sie u kogo przejechac, nikt z moich znajomych nie ma a przeciez nie bede pukał do obcego do domu i sie pytal czy sie moge przejechac na jego motorze :D hehhe ty znowu o tych ochraniaczach :D mowilem ze kupie i ochraniacze :biggrin: :D nie boj nic :icon_razz: :P

 

gawron no bo racja,,, lepiej kupic w sumie cos starszego a bardziej wytrzymalego :] nie wiedzialem ze taki sx-f moze byc bardziej mniej wytrzymaly niz exc.

jak sie okaze ze do tego czasu jak przyjade nie bedzie zadnego exc 400 .... ajajjaja .....

wiec pasowałoby znalesc jakies drugie wyjscie :o bo bede w pl tylko miesiac... co radzicie z hondy ?? na enduro ??

Edytowane przez stuwek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co radzicie z hondy ?? na enduro ??

Z hondy na enduro? hmmm.. no jeśli celujesz w EXC to Hondy odpowiednikiem jest CRFX ale dostanie tego moto jest jeszcze trudniejsze niż EXC400 :icon_mrgreen: , druga możliwość to XR400, ale ta konstrukcja ma już swoje lata na karku i podejrzewam że nie o to Ci chodzi. Tak to jest, że jeśli jakaś maszynka jest w porządku to ludziska takich moto tak często nie sprzedają, a jak już to za godne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze crf-ek 450 jest od za*eb...... :D ale to chyba za mocne dla mnie :D

a nie chce nic w stylu yamaha czy suzuki.

bo nie chce stanąć przed ostatecznoscia i kupic cos czego nie planowalem :/

w sumie zawsze istnieje opcja kupienia czegos innego albo slabszego a zawsze pozniej moge moto zmienic.

ghollum wiesz cos o sprowadzanych motorach z anglii ?? (nie ma sensu pisac nowego tematu w innym dziale)

bo tutaj w jedyn ogloszeniu jeden gosc pisze ze sprowadzi kazdy na zamowienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

gawron no bo racja,,, lepiej kupic w sumie cos starszego a bardziej wytrzymalego :] nie wiedzialem ze taki sx-f moze byc bardziej mniej wytrzymaly niz exc.

 

nie wiem czy pamietasz ale to samo Ci mowilem gdy rozmawialismy na gg - ze lepiej kupic cos starszego a sprawdzonego niz nowego a potem zalowac;))

pozdrowka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze crf-ek 450 jest od za*eb...... :D ale to chyba za mocne dla mnie :D

a nie chce nic w stylu yamaha czy suzuki.

bo nie chce stanąć przed ostatecznoscia i kupic cos czego nie planowalem :/

w sumie zawsze istnieje opcja kupienia czegos innego albo slabszego a zawsze pozniej moge moto zmienic.

ghollum wiesz cos o sprowadzanych motorach z anglii ?? (nie ma sensu pisac nowego tematu w innym dziale)

bo tutaj w jedyn ogloszeniu jeden gosc pisze ze sprowadzi kazdy na zamowienie.

CRF jest w bród ale CRFX jest jak na lekarstwo, no cóż ja brałem moto właśnie od gościa który sprowadza motorki z zagranicy, facet twierdzi że jak brać to z krajów północnych czyli Niemcy, Anglia itd. nie poleca maszyn z Włoch, Hiszpanii itp. przyczyna jest dość prosta a jest nią klimat, w krajach południowych sezon trwa nieraz cały rok i taka maszynka powiedzmy 6 letnia ma zwykle o wiele większy przebieg. Ja się nie zawiodłem bo z tego co potrafię wywnioskować moja maszynka ma zrobione nie więcej niż 8-9tyś. km a jest z 2002r i po wymianach kilku części eksploatacyjnych zasuwa jak trzeba. więc angol robił śmieszne przebiegi roczne, inna rzecz że angole mają tendencje do robienia "wiejskiego" tuningu w stylu malowania sprayem co popadnie, u mnie padło na dekle silnika :biggrin: , ogólnie jeśli cena jest konkurencyjna to myślę że warto bo za zwyczaj Niemcy czy Anglicy nie robią tgz. patentów i nawet jeśli jakaś część jest zużyta to zwyczajnie wymiana i po problemie.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, rozumie. napisalem wiadomosc do goscia.

bo widze ze u sancheza juz dawno sie nic nie pokazuje, w sumie ich rozumie.

tylko dalej sie zastanawiam jak oplaca sie gosciom brac motory z anglii przy tej stawce funta ...

nie znasz jakiego dobrego importera ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja targam motory z zagranicy, obecnie do sprzedania: Kawasaki KXF 450 2008r. cena 18300zł

Suzuki RMZ 450 2006r. cena 12000zł, Yamaha YZF 450 2006r. cena 12100zł, KTM SX 450 2005r. cena 12000zł,

Honda CR 85 2003 r. cena 5900zł. Jak ktoś zainteresowany częściami to rónież zapraszam. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na prawdę to musi być 4t?

Za te pieniądze spokojnie kupisz jakiegoś exc w 2t 125 lub 200 co było by wyśmienitym motocyklem na początek.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1385875

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1385875

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1385875 !!!

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez koledze doradzalem EXC 2T 200 ale kolega stanowczo chec 4T poniewaz mowi ze mu pierdza 2T i to takie komarki sa;)))

przyłączam się do Twoich slów gawron że byłby to idealny motorek na początek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki gawron za te exc 2t ale uparlem sie na 4t.

tak mauy86 miedzy innymi dlatego ze chodzi jak komarek nie chce 2t. (prYYYYYYYyymmmmm......) po drugie nie jest to motor na las i na moje tereny. jakbym mial dostep do toru to bym pomyslal o 2t.

jakbym mial dac 7500 za exc 125 2t to juz wole dac 10 za porzadnego 4t.

 

major jestes w stanie sprowadzic np exc 400 ??

Edytowane przez stuwek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400-setki z anglii jeszcze ani jednej nie przywiozłem, bardzo mało tego jest, jesli na zamówienie to tylko świeże roczniki, ja na twoim miejscu bardzo mocno zastanowił bym się nad dwusuwem, ze względu na ilość kasy którą chcesz przeznaczyc na motor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...