chopin_123 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 panowie nigdzie nie moge dostacregulatora do xs 400 a w yamaszce ceny takie ze dziekuje stad moje pytanie czy bedzie pasowal regulator od hondy cm 400 lub cb 400 lub jakiejs innej 400?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 a co ma pojemnosc motocykla do doboru regulatora...? w xs400 jest pradnica 3-fazowa spieta w gwiazde - to powinno dac rade: http://www.allegro.pl/item660717150_uniwer...ar_12_m_cy.html a co ma pojemnosc motocykla do doboru regulatora...? w xs400 jest pradnica 3-fazowa spieta w gwiazde - to powinno dac rade: http://www.allegro.pl/item660717150_uniwer...ar_12_m_cy.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 RD 250 RD 350 wszelkiego rodzaju stare Yamahy -- nie bierz tego uniwersalnego jak go przymocujesz na szybkozłączki?? on nawet lapek na mocowanie nie ma ! kup uzuwke tanio byle by miala 3 zolte przewody na wejsciu.... do Twego moto podejdzie doslownie kazdy taki regulator!! http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-pro...f386306a551e436 poczytaj sobie o zasadach pracy regulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 wszystko prawda - podalem namiary na ten regulator poniewaz jest nowy na gwarancji i z doswiadczenia moich znajomych wynika, ze trwaly. podstawic mozna niemalze kazdy regulator 3-fazowy - nie koniecznie Yamahy. nowa chinszczyzna nie bedzie sporo tansza a uzywki rowniez nie odda nikt za darmo. co do mocowania - dlaczego nie zamocowac tego na szybkozlaczkach? byle z glowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 (edytowane) czyli taki bedzie pasowal?? http://www.allegro.pl/item643767623_regula...400_cb_400.html lub ten? http://www.allegro.pl/item663317804_regula...ax_123_122.html Edytowane 17 Czerwca 2009 przez chopin_123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A XS400 to nie ma przypadkiem alternatora ze wzbudzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 W tych co grzebałem to wszystkie miały ze wzbudzeniem . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 W tych co grzebałem to wszystkie miały ze wzbudzeniem . to inny regulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Tak inny typ. tak jak samochodowy . tego typu znajdziesz np: w nowszych jawach mz . Pad ci regulator czy diody? najlepiej to zagadaj do brys on sie zna to morze ci coś dobieże . powodzenia Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Tak inny typ. tak jak samochodowy . tego typu znajdziesz np: w nowszych jawach mz . Pad ci regulator czy diody? najlepiej to zagadaj do brys on sie zna to morze ci coś dobieże . powodzenia nie wiem boniewiemjak to sprawdzic jak cos to da to odczepilem kabel odregulatora i na 2 fazach zarowka swiecila jasno na trzeciej slabiej co dalejmam robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 W tych co grzebałem to wszystkie miały ze wzbudzeniem . Otóż to... :wink: Chopin, powinieneś tam mieć dwie kostki. Jedna ma trzy białe kable, druga cztery kolorowe. Te trzy białe to wyjście prądu. Uzwojenie wzbudzenia i jakieś inne pierdoły są w tej drugiej kostce. Którą kostkę rozpiąłeś i gdzie DOKŁADNIE włączałeś żarówkę (i jaką)? Jeśli wtykałeś między białe kable nie ruszając kostki z kolorowymi to 3/4, że masz uwalony alternator. Jeśli chcesz diagnozy przez internet to musisz się skupić i dokładnie wykonać odpowiednie pomiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 http://i73.photobucket.com/albums/i231/dre...uit_diagram.jpg schemat i pytanie jaki to rodzaj prądnicy czy też alternatora??? oczywiscie ,ze 3 fazowy to slepy widzi :):):) moge udzielac podpowiedzi ale nie wiecej jak 3 :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 No taki normalny :D , sterowany wzbudzeniem. To da się jeszcze jakoś podzielić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 (edytowane) pokopalem i znalazlem w sumie jeszcze 2 inne schematy: http://www.motoinfo.yoyo.pl/Yamaha/Yamaha%20XS400.zip na jpg elementy 11 i 17 sa na osobnych wtykach na pdf jest to jeden element nr 27 na jednym wielowtyku. pytanie jaka ty masz instalacje. zerknij i napisz. Edytowane 18 Czerwca 2009 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 :) celowo wkleilem schemat --- temat jest a mam nadzieje taki bedzie dydaktyczny -- tak jak napisal kolega szynszyll z tym ,że nie ma w nim regulatora tyrystorowego a jest mechaniczny = rozwiazanie z przełomu 70-80 lat :) spotykane bardzo sporadycznie osobno mamy mostek prostowniczy i osobno mechaniczny regulator (dziala jak szybki przekaznik zwierający nadmiar napiecia do masy ) teraz rozwiązanie dla posiadacza motocykla; powinieneś wymontowac mostek i regulator natomiast bezposrednio do przewodów prądnicy podłączyc jeden z regulatorów jaki zaproponowal szynszyll z tym ,że cena ...za wysoka i w jednym z poprzednich linków http://www.allegro.pl/item663317804_regula...ax_123_122.html ten regulator jest nowoczesną w miare konstrukcją łatwy do zamontowania i przy wydajności prądowej motocykla podola znakomicie:):):) ( znam te regulatory i chetnie stosuje)przy czym 50 pln to dobra cena!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.