Skocz do zawartości

'80 GSX 250 duże spalanie


ONLY VTWIN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mój GSX 250 z 1980 roku spalił mi 6,5l na setkę. Martwi mnie to. Świece wskazują na to, że mieszanka jest zbyt uboga, bo są białe. Gaźniki świeżo zsynchronizowane.

Mam stożki (airbox nie zmieści się w ramę maraudera) oraz oryginalną rurę od GSX 400 (przynajmniej tak jest na niej napisane), jedną z dwóch, które kupiłem z silnikiem. Może ktoś wie co może być nie tak?

 

Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 115 kmh. Przyspieszenie- żałosne. Po tym wnioskuję, że jest zablokowany do 17 koni. Niestety, nie dysponuję numerem ramy, ponieważ od GSX-a mam sam silnik.

 

Za ewentualną pomoc stawiam piwo! (o ile mi sprzedadzą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to były dwie wersje gsx 250

jedna miała właśnie 17km

a druga 28km więc może masz tą słabszą wersje??

a co do prędkości to zapewne inne przełożenie oraz przy tej swojej maraudzie masz mniejsze koło tylne więc....codo spalania to nie mam zielonego pojęcia;/;/;/ troszkę duużo bierze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, właśnie wróciłem do domu, bo jestem na tyle ciekawski, że zaślepiłem te otwory. No, to na przyszłość- nie zaślepiać, to nic nie daje, wręcz przeciwnie. A i jeszcze mam gaźniki do regulacji.

Bóg zapłać, dobry człowieku, za fatygę :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skurczybyk po prostu ma osiągi niewiele lepsze niż przykładowa 125tka. Na pewno nie irytowałoby mnie to tak bardzo, gdybym nie poświęcił na tą przeróbkę tyle czasu i pracy.

Wkręca się niby normalnie na wszystkich biegach. Żadnego odcięcia czy czegoś w tym stylu.

 

Skurczybyk po prostu ma osiągi niewiele lepsze niż przykładowa 125tka. Na pewno nie irytowałoby mnie to tak bardzo, gdybym nie poświęcił na tą przeróbkę tyle czasu i pracy.

Wkręca się niby normalnie na wszystkich biegach. Żadnego odcięcia czy czegoś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Módl się, żeby to nie było blokowane na jakichś niedostępnych w sprzedaży wałkach rozrządu.

Co do otworków w przepustnicach - to są jak najbardziej potrzebne twory. Służą do podnoszenia tychże przepustnic za pomocą podciśnienia :)

 

PS. Moja CJ250T też ostatnio wychlała mi 6/100 i też ma białe świece. W razie byś doszedł co powoduje to przykre zjawisko, daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...