ONLY VTWIN Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Witam, mój GSX 250 z 1980 roku spalił mi 6,5l na setkę. Martwi mnie to. Świece wskazują na to, że mieszanka jest zbyt uboga, bo są białe. Gaźniki świeżo zsynchronizowane. Mam stożki (airbox nie zmieści się w ramę maraudera) oraz oryginalną rurę od GSX 400 (przynajmniej tak jest na niej napisane), jedną z dwóch, które kupiłem z silnikiem. Może ktoś wie co może być nie tak? Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 115 kmh. Przyspieszenie- żałosne. Po tym wnioskuję, że jest zablokowany do 17 koni. Niestety, nie dysponuję numerem ramy, ponieważ od GSX-a mam sam silnik. Za ewentualną pomoc stawiam piwo! (o ile mi sprzedadzą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 z tego co wiem to były dwie wersje gsx 250 jedna miała właśnie 17km a druga 28km więc może masz tą słabszą wersje?? a co do prędkości to zapewne inne przełożenie oraz przy tej swojej maraudzie masz mniejsze koło tylne więc....codo spalania to nie mam zielonego pojęcia;/;/;/ troszkę duużo bierze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 próbowałem z przełożeniem. teraz mam 14/46, miałem 14/41. po prostu zacząłem używać 5 i 6 biegu. Otworki na dnie przepustnic to norma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 muszę Cię zmartwić ale ja nie mam żadnych otworków w przepustnicy;/;/(mam gaźnik luzem, jak i silnik rozebrany.. więc sprawdziłem)ps są dwa otworki ale one są "w gaźnikach" i od strony filtrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 kolego, jeżeli nie masz takiego otworu jak na zdjęciu, to wcale mnie nie martwi. Wręcz przeciwnie, cholernie mnie to cieszy :flesje: Zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 uuuuu ja myślałem o czymś innym:):):) potem spr to czy jest dziurka czy niema:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Szefie...muszę Cie zmartwić ale ja tez mam taką dziurkę;/;/sprawdziłem nooo iii... Ps. sorq że w dwóch postach.... Ps.2 zobacz na impulsatory....może na nich jest jakaś blokada??(sprawdzić zawsze można:):) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Kurde, właśnie wróciłem do domu, bo jestem na tyle ciekawski, że zaślepiłem te otwory. No, to na przyszłość- nie zaślepiać, to nic nie daje, wręcz przeciwnie. A i jeszcze mam gaźniki do regulacji. Bóg zapłać, dobry człowieku, za fatygę :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A ja się cały czas zastanawiam gdzie może być blokada:) :buttrock: a jak jedziesz i tam przy jakiejś prędkości (tej 115) zaczyna Ci go mulić albo coś w tym stylu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Skurczybyk po prostu ma osiągi niewiele lepsze niż przykładowa 125tka. Na pewno nie irytowałoby mnie to tak bardzo, gdybym nie poświęcił na tą przeróbkę tyle czasu i pracy. Wkręca się niby normalnie na wszystkich biegach. Żadnego odcięcia czy czegoś w tym stylu. Skurczybyk po prostu ma osiągi niewiele lepsze niż przykładowa 125tka. Na pewno nie irytowałoby mnie to tak bardzo, gdybym nie poświęcił na tą przeróbkę tyle czasu i pracy. Wkręca się niby normalnie na wszystkich biegach. Żadnego odcięcia czy czegoś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Módl się, żeby to nie było blokowane na jakichś niedostępnych w sprzedaży wałkach rozrządu. Co do otworków w przepustnicach - to są jak najbardziej potrzebne twory. Służą do podnoszenia tychże przepustnic za pomocą podciśnienia :) PS. Moja CJ250T też ostatnio wychlała mi 6/100 i też ma białe świece. W razie byś doszedł co powoduje to przykre zjawisko, daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Np filtry, ktore puszczaja za duzo powietrza. Niestety GSX byly blokowane na walkach i oprocz ich wymiany na wersje otwarta nic ci nie pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 (edytowane) O nie. Idę się powiesić. Ale dziękuję, Panie Adamie. Edytowane 18 Czerwca 2009 przez ONLY VTWIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Panie Adamie a wie pan na czym polegała taka blokada na wałkach?? Ps. taka mała reklama...mam takie wałki z "odblokowanej" wersji :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Polegala po prostu na innych walkach, takich ktore mialy krotsze czasy otwarcia zaworow. Jezeli masz walki z wersji otwartej mozecie poprobowac zamiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.