annihilator Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Na 100% pęknięta głowica przy trzonku zaworowym miałem już dwa takie przypadki w lc4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Spokojnie, moze nie bedzie tak źle. Nie splanowana głowica ma jak najbardziej prawo przepuszczać, wiec weź to pod uwage. Ale to przepuszcza w takiej ilosci, ze po godzinnym postoju rozrusznik nie mial sily przekrecic bo sie nazbieralo wody. Na 100% pęknięta głowica przy trzonku zaworowym miałem już dwa takie przypadki w lc4 Przy ktorym zaworze? Jak przykladalem do glowicy suwmiarkę i chyba w jednym miejscu delikatnie jest skrzywiona. Macie namiary na jakiś magikow od glowic? pzdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Oddaj do zakładu regeneracji głowic, zdiagnozują ją i ewentualnie zaspawają. Chyba poprzedni właściciel ładnie ***pierdalał, że przegrzał na tyle że pękła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Najlepsze jest to, ze silnik byl zablokowany do 25 kW. Zdjalem blokady - siem popsul :( Musze poszukac jakiegos warsztatu bo jakos boje sie oddac magikom w szopie mojej glowicy ;) Moze macie jakis sprawdzonych? Takie pytanko jeszcze - na powierzchni styku cylindra z uszczelka sa slady starej uszczelki - co z tym zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Starą uszczelkę możesz usunąć używając np. gasket remover'a bądź rozpuszczalnika. Ja najtrudnejsze do usunięcia kawałki zeskrobywałem tepym nożykiem, musisz jednak uważać żeby nie porysować powierzchni. Na koniec warto przejechać cały cylinder papierem wodnym na szkle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annihilator Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Pęknięcia były od strony rozrządu miedzy gniazdami zaworowymi .Te głowice tak mają bo została zwiększona średnica zaworów a miejsca tam już było i tak mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 "na oko" pekniec sie nie dopatrzylem. przykladalem suwmiarke do glowicy i chyba w jednym miejscu jest skrzywiona. poza tym jedna szpilka jest zardzewiała a druga czyściutka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 (edytowane) edit: Anihilator - wykrakałeś... no i w PIZDU!! głowica pęknieta od prowadnicy zaworowej ssacej do wydechowej. nie nadaje sie do naprawy... No i tak, nowa głowica jest bez zaworów. Mogę przełożyć te ze starej głowicy? Edytowane 15 Lipca 2009 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Możesz, pomierz je tylko, czy nie są powypalane i jak wszytsko z nimi ok to mozesz je wsadzić.Tylko pamietaj ze trzeba je dotrzeć do gniazd, daj to do zakładu najlepiej, gdzie poskładają Ci to w całość. A zorientuj sie ile kosztuja nowe zawory, bo moze warto było by dorzucić coś wiecej, a mieć wszytsko funkel-nówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 (edytowane) Zawory mieliby mi podmienić u Sancheza - tam gdzie kupuję głowicę, wiec myślę, że to ogarną ;) stara głowica ma wrócić na dniach więc zobaczę czy zawory nadają się jeszcze do czegos. Edytowane 15 Lipca 2009 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 http://img232.imageshack.us/img232/7433/dsc0450.jpg Tak wygląda głowica z pęknięciami. Na zaworach nie widać wyraźnych śladow zużycia a pod paznokciem nie czuc zadnych progow. Chyba wystarczy dotrzec i sie nadaja do uzytku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annihilator Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Powiem ci ze jak wymieniłem pierwszą głowice to może zrobiłem z 1000 km i padła w tym samym miejscu ale doszliśmy do wniosku ze szkoda kupować kolejną i wsadziliśmy normalną nie high flow i działa a jest taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 A zamawiałeś fabrycznie nową? Czy kupiłeś używaną? Na nową chyba dadzą mi jakaś gwarancję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Czyli mozna podmieniać ze sobą głowce high flow ze zwykłą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Czyli mozna podmieniać ze sobą głowce high flow ze zwykłą? Z tego co się orientuję to tak, bo high flow różni się wiekszymi zaworami. Reszta taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.