Raio Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 ilość KM nie gra tu roli. ;] pozdro600 :notworthy: Przeca kolega wyraźnie napisał że chodzi mu o moment obrotowy a nie moc. Proponuję zapoznać się z oznaczeniami jednostek pochodnych w układzie SI zanim się zacznie kogoś krytykować :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek423 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Dobrze wiem ze Dav!dof miał na myśli moment. Ehh nie da się z niektórymi prowadzić normalnej rozmowy bo co drugi chce błysnąć zamiast napisać coś związanego z tematem. Do autora tematu : chcesz przerobić sukę do stuntu to zrób to a nie licz na "złote myśli" internautów bo tylu ilu ich jest tyle odmiennych punktów widzenia także ostatecznie się niczego konkretnego się nie dowiesz. Z większą zębatką dobry pomysł , poco katować sprzęt na seryjnej jak z większa dużo łatwiej się nauczysz. W końcu po to się stosuje takie przeróbki żeby sobie sprawę ułatwić. pozdro600 notworthy.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 A ja proponuje porownac przelozenie 1 biegu CB 500 i SRADa 600. Inaczej do jakich predkosci maksymalnych sie na jedynkach bujaja? Sam moment obrotowy to nie wszystko. Chlopak poprosil o prosta rade a tu sie znowu kupa dobrych wujkow zebrala, zeby mu doradzac a raczej zmieszac go z blotem co by przypadkiem nie zagrozil ich pozycji mistrzow kierownicy. Zajmijcie sie wlasnymi dupami a jego zostawcie w spokoju. Jak nie macie nic madrego do powiedzenia to po co zabierac glos? Kazdy ma dyplom z polonistyki zeby wytykac innym bledy? Ostatnio ktos ochranil innego forumowicza za brak znajomosci pisowni samemu robiac przy tym blad... Zenada. Apropos nauki stawiania na kolo. Dav!doV kolego, masz sie czym pochwalic ze wciskasz innym swoja metodologie nauki? Osiagasz sukcesy w zawodach zeby krytykowac droge innych do osiagniecia celu? Jak chcesz wiedziec to mi kiedys mz 150 sama z gazu poszla na kolo az sie prawie wywalilem a moj bandit 600 jakos nie chcial. Moze jestem dupa ale to nie zmienia faktu ze na mztce jakos latwiej to przychodzi. Jak chlopak chce zalozyc z tylu duza zebatke zeby sobie ulatwic zabawe to w czym problem? Dzieki temu bedzie to robil przy mniejszej predkosci a byc moze takze na jakims placyku zamiast na ulicy przy 140 km/h wiec zagrozenie dla niego i innych bedzie mniejsze. Gdzie widzicie tutaj problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czym ja sie chwale ? Chyba jako jednyny w tym temacie odpisalem mu, co nalezy zrobic aby nie zostac ciemnym mlotem... Postawienie na kolo to nie wszystko, grunt to wiedziec dlaczego tak sie dzieje, co powoduje postawienie itp... Jesli chce dac duza zebatke i wie co ona spowoduje to niech ja da i nie pyta na forum jak wszystko wie... Co do pisowni... 20 lat zobowiazuje go, zeby pisac poprawnie w srodowisku ludzi ktorzy sa inteligentni i ktorzy beda zmuszeni czytac jego wypociny... Nie wymagam od niego wiele, tylko tyle by STARAL SIE PISAC POPRAWNIE! Nie jak ociemnialy chlop z XIX w. A teraz niech spier*ala z forum jak mu sie nie podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 1. Jezeli z tą policja/sedziną gadałeś tak jak tutaj to im sie ku*wa nie dziwie ze nie masz prawka. 2. Nie stawac to moze tobie , kumpel ma SRAD-a 99 , ładuje na koło z gazu na standardowych przełozeniach tylko se przegrode w misce i odpowiedni smok do pompy załozył coby latac dłuzej. A ty po prostu masz dobitą chujnię.Brak mocy = brak stawania z gazu. Ewentualnie nie masz jaj bo prędkosci sa już duze :icon_mrgreen: 3.Czekam na jeszcze :icon_mrgreen: Ad.1. I dobrze jak szybko nie będziesz miał Ad. 2. Nie dosc ze dobity to jeszcze z pekajaca rama Ad. 3. Tez czekam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 (edytowane) a tak apropo to z kim rozmawiam to srad nie staje z gazu na 1 !!!!!!!!! chyba ze ktos ma niestandardowe przełozenie !!!!!!!! ale na standardzie nie !!!!!!!!!!!!!!!! i to mnie boli ;( staje staje tylko trzeba umiec. na poczatku co niektorym to i R1 nie chce isc z gazu. Kwestia cwiczenia i praktyki i obitych jajec.... Edytowane 15 Czerwca 2009 przez fabi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 ok. 65NM, 180/190 masy motocykla- to musi sie podniesc na kolo z 1!!!!!!! Bez sprzegla!!!!!!!! Trzeba troszke cwiczenia, byle pajac tego nie zrobi odkrecajac manetke od dolu do odciecia !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 A ja myślę że to kwestia odciążenia przodu i zalania beny 98 oktan. Próbowałeś odkręcić ciężarki z kierownicy? Może to tu tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 a moze za duzo plynu hamulcowego wlales ? :D :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Miałem okazję pierwszy raz oblatywaź sradzika 600 z `96r. tydzień temu i muszę powiedzieć, że ten sprzęt idzie na koło, nawet z gazu(najlepiej z dwójki) bez najmniejszego problemu, w ogóle ma tak lekki przód w porównaniu np. do erłana, że trzeba uważać aby żółwika nie wywinąć... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.