Skocz do zawartości

BMW 1100 GS- gaśnie po nagdzaniu, strzela z rury


Michalk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim 1100 GS pojawił się problem, kiedyś ( ok 1m-ca temu) nie mogłem go odpalić jak trochę pochodził, teraz padł prawie totalnie. Silnik zapali, przejedzie 0.5-2km( czasem przerywa) i gaśnie ciężko go później odpalić-wręcz niemożliwe(jak się ostudzi zapala). Paliwo prawdopodobnie przechodzi- śmierdzi, dodatkowo w pewnym momencie strzelał z rury. Filtr paliwa, regulacja- było to robione na jesieni. Bateria nowa, świece stare, ale ok...elektryka nie przerywa kontrolki się świecą.

Może cewka zapłonowa ew. przewody?

- czy to może być coś poważniejszego i jak zdiagnozować problem?

- czy ktoś wie, gdzie niedrogo kupi się części do BMW( mogą być używki)? nowa cewka to ok 500zł :eek:

 

 

Podziękował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesci ktore moga na to cierpiec to modul, cewki i impulsatory.

Potrzebna ci serwisowka i miernik wielofumkcyjny zeby sprawdzic przyczyne na goracym silniku.

 

Tak jak się domyślałem, serwisowka jest kiepski ze mnie elektryk.

Edytowane przez Michalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie nie w BMW ale w Dr 600 miałem podobne objawy. Jak się nagrzał to robił puff i po paleniu było. Chwila oddechu i dalej jazda. Okazało sie że zawory mały luz miały i sie podpierały. Strzelał w wydechy przy puszczaniu gazu i miał problemy z utrzymaniem wolnych obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem rozwiązany chodź nie do końca- były to przewody i styki. Po deszczy lub jak było wilgotno gdzieś na stykach/ kablach robiło się zwarcie(parowało). Instalacja poprawiona, lecz w niedalekiej przyszłości nie obędzie się bez wymiany- wszystkie wiązki i złącza. Po rozizolowaniu kabli okazało się że izolacja kabli jest popękana, a styki są zielone. Motor zaliczył w ostatni weekend 2h w ulewie (Bieszczady) i nawet nie kwikną.

Dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Problem rozwiązany chodź nie do końca- były to przewody i styki. Po deszczy lub jak było wilgotno gdzieś na stykach/ kablach robiło się zwarcie(parowało). Instalacja poprawiona, lecz w niedalekiej przyszłości nie obędzie się bez wymiany- wszystkie wiązki i złącza. Po rozizolowaniu kabli okazało się że izolacja kabli jest popękana, a styki są zielone. Motor zaliczył w ostatni weekend 2h w ulewie (Bieszczady) i nawet nie kwikną.

Dziekuję

 

 

To byłą cewka, miała bardzo nietypowe objawy. Trochę wilgoci się dostawało i nie podawała wtedy iskry, po wymianie cewki problem znikł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...