Michalk Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam W moim 1100 GS pojawił się problem, kiedyś ( ok 1m-ca temu) nie mogłem go odpalić jak trochę pochodził, teraz padł prawie totalnie. Silnik zapali, przejedzie 0.5-2km( czasem przerywa) i gaśnie ciężko go później odpalić-wręcz niemożliwe(jak się ostudzi zapala). Paliwo prawdopodobnie przechodzi- śmierdzi, dodatkowo w pewnym momencie strzelał z rury. Filtr paliwa, regulacja- było to robione na jesieni. Bateria nowa, świece stare, ale ok...elektryka nie przerywa kontrolki się świecą. Może cewka zapłonowa ew. przewody? - czy to może być coś poważniejszego i jak zdiagnozować problem? - czy ktoś wie, gdzie niedrogo kupi się części do BMW( mogą być używki)? nowa cewka to ok 500zł :eek: Podziękował :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Cos sie nagrzewa i przestaje dzialac. Czesci ktore moga na to cierpiec to modul, cewki i impulsatory. Potrzebna ci serwisowka i miernik wielofumkcyjny zeby sprawdzic przyczyne na goracym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalk Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 (edytowane) Czesci ktore moga na to cierpiec to modul, cewki i impulsatory. Potrzebna ci serwisowka i miernik wielofumkcyjny zeby sprawdzic przyczyne na goracym silniku. Tak jak się domyślałem, serwisowka jest kiepski ze mnie elektryk. Edytowane 5 Czerwca 2009 przez Michalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zglos sie do ktoregos z elektrykow z forum - Brys, BananavanDyke, Krokodyl powiedza ci jak to sprawdzic krok po kroku. ( jak beda chcieli :)) Jeszcze jedna podstawowa sprawa - sprawdz luzy zaworowe, wyszlo mi to z glowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wprawdzie nie w BMW ale w Dr 600 miałem podobne objawy. Jak się nagrzał to robił puff i po paleniu było. Chwila oddechu i dalej jazda. Okazało sie że zawory mały luz miały i sie podpierały. Strzelał w wydechy przy puszczaniu gazu i miał problemy z utrzymaniem wolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalk Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Problem rozwiązany chodź nie do końca- były to przewody i styki. Po deszczy lub jak było wilgotno gdzieś na stykach/ kablach robiło się zwarcie(parowało). Instalacja poprawiona, lecz w niedalekiej przyszłości nie obędzie się bez wymiany- wszystkie wiązki i złącza. Po rozizolowaniu kabli okazało się że izolacja kabli jest popękana, a styki są zielone. Motor zaliczył w ostatni weekend 2h w ulewie (Bieszczady) i nawet nie kwikną. Dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalk Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Problem rozwiązany chodź nie do końca- były to przewody i styki. Po deszczy lub jak było wilgotno gdzieś na stykach/ kablach robiło się zwarcie(parowało). Instalacja poprawiona, lecz w niedalekiej przyszłości nie obędzie się bez wymiany- wszystkie wiązki i złącza. Po rozizolowaniu kabli okazało się że izolacja kabli jest popękana, a styki są zielone. Motor zaliczył w ostatni weekend 2h w ulewie (Bieszczady) i nawet nie kwikną. Dziekuję To byłą cewka, miała bardzo nietypowe objawy. Trochę wilgoci się dostawało i nie podawała wtedy iskry, po wymianie cewki problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 A podaj rocznik tej bejcy i ile czasu jest już w PL ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.