bully Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 WItam, w necie można napotkać ciekawe kity do tuningu tych gaźników np tu: tt600 Pytam w jaki sposób to wygląda, co tam wchodzi w sklad tego kitu, wiem że TTR ma chyba z dwa konie więcej a rózni się chyba tylko gaźnikiem. Na bank są inne dysze. Ale zalożenie większej dyszy chyba mija się z celem, bo to tylko zalewanie paliwem. Czy komuś udalo się wycisnąć więcej z tych gaźników Co to za uszczelka w tym kicie powyżej? i po co są te "rejcingowe" klapy airboxa? Żeby lepiej wodę ciągnęlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Stary jak chcesz wydawac ponad 600 ojro na 2 KM to powinines chyba sie przebadac... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 W którym miejscu to napisalem? :icon_eek: Pytam się co wchodzi w sklad takiego zestawu. Jedynie co mogę wydać to trochę wolnego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Te gaźniki zrobiło Mikuni, nie wiadomo czym sie roznią od fabrycznych, ale jak tylko 2 KM wiecej.....mało. Wieksza dysza to nie zalewanie - zalezy o ile wieksza, i kwestia ponownego, dobrego wystrojenia gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 2 km to nie ważne ważne że charakterystyka ciągnika zmienia się na charaktetystyke szybkiego ciagnika ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 najlpiej bys zrobil , wstawiajac pojedynczy gaznik mechaniczny z pompka przyspieszenia , albo dopasowac gazniki ze starej Hondy XL , tam byly mechaniczne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 (edytowane) Bardziej mi chodzi o te kity pod tymi gaźnikami Mikuni. są tam iglice dysze i inne pierdoły. Po co niby Yamaha zrobiła te gaźniki podwójne skoro niedobre? bo nawet te mikuni to zwykłe dwa identyczne, nie tak jka YDIS jeden mechaniczny drugi podciśnienie. TT600 ma dysze 135 i 135. TTR ma już 150 i 145 (jeszcze przetłumaczcie mi to na mm chyba że to setki). do tego chyba jeszcze potrzeba wiekszego kanału powietrza do dyszy ?? PS a to w YDIS nie ma pompki przyspieszenia? A co to jest za częśc w gaźniku zwana "coasting enricher"? Edytowane 1 Czerwca 2009 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 W którym miejscu to napisalem? :icon_eek: Pytam się co wchodzi w sklad takiego zestawu. Jedynie co mogę wydać to trochę wolnego czasu W stopce miales podpis sugerujacy ze bedziesz tjuningowal... :icon_mrgreen: Tak jak napisali poprzednicy bardziej rozwazalbym zakup uzywanych gaznikow z pompka przyspieszenia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Skoro mowa o gaźniku z pompką przyspieszająca, to sugerujecie jeden tylko? A w przypadku 2 gaźników mechanicznych zamiast seryjnego YDIS - na czym polega roznica? daje taka zmiana jakieś wymierne korzysci? i dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) pewnie powoduje to ze moto jest bardziej elastyczne i rowno oddaje moc . W mechanicznym , masz bardziej agresywny skok mocy , pompka przyspeiszenia dziala jak wtrysk , wrtyskuje do kanalu ssacego gaznika dodatkowo porcje paliwa , poza ta co idzie z pod iglicy , powoduje to gwaltowny przyrost mocy w trakcie wtryskiwania paliwa. Edytowane 3 Czerwca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Aż mnie ciekawi zeby to sprawdzic jak na innym gaźniku moto pojdzie, tym bardziej ze mam chwilowo pod reką 2 fcr'y. Jak pompka przyspieszająca działa to wiem, chodziło mi o to własnie, czy w pełni mechaniczny gaźnik moze dawać własnie bardziej agresywny skok mocy, a skoro tak to po co serynie zastosowano jeden podcisnieniowy. Niepotrzebne skomplikowanie konstrukcji wg. mnie. Edytowane 3 Czerwca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 (edytowane) czyli mam rozumieć że nie mam pompki przyspieszającej w gaźniku? a co to jest: YDIS dodam że ta częśc jest w mechanicznym gaźniku, w podciśnieniowym nie ma nic oprócz dwóch przepusnic dyszy i iglicy Edytowane 4 Czerwca 2009 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 W TT nie masz pompki przyspieszającej. A to z czego dałeś zdjęcie to nie mam pojecia, na rysunku widać ze działa przy zamknięciu przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 (edytowane) hmm to niech ktoś luknie sprawnym okiem na to o co tam biega: YDIS nie bardzo wiem jak działa to ustrojstwo z membraną i jak w ogóle dział ten gaźnik podciśnieniowy bo z rysunki wynika że podnieśc przepustnice może jedynie ciśnienie w airboxie ale to nie jest doładowany silnik więc skąd cisnienie? a jak dorobić pompkę :icon_mrgreen: Edytowane 4 Czerwca 2009 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 w prosty sposob , zmieniajac gaznik :D , ale z podwojnym moze byc klopot. Ja dzis zamontowalem taki gazniczek , na zbyt ubogiej w paliwo mieszance wrazenia sa rewelacyjne , a co dopiero bedzie jak go ustawie odpowiednio :D . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.