Skocz do zawartości

YDIS yamaha podwójny gaźnik


bully
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, w necie można napotkać ciekawe kity do tuningu tych gaźników

np tu:

tt600

 

Pytam w jaki sposób to wygląda, co tam wchodzi w sklad tego kitu, wiem że TTR ma chyba z dwa konie więcej a rózni się chyba tylko gaźnikiem. Na bank są inne dysze. Ale zalożenie większej dyszy chyba mija się z celem, bo to tylko zalewanie paliwem. Czy komuś udalo się wycisnąć więcej z tych gaźników

 

Co to za uszczelka w tym kicie powyżej? i po co są te "rejcingowe" klapy airboxa? Żeby lepiej wodę ciągnęlo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlpiej bys zrobil , wstawiajac pojedynczy gaznik mechaniczny z pompka przyspieszenia , albo dopasowac gazniki ze starej Hondy XL , tam byly mechaniczne

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi chodzi o te kity pod tymi gaźnikami Mikuni. są tam iglice dysze i inne pierdoły.

Po co niby Yamaha zrobiła te gaźniki podwójne skoro niedobre? bo nawet te mikuni to zwykłe dwa identyczne, nie tak jka YDIS jeden mechaniczny drugi podciśnienie.

TT600 ma dysze 135 i 135. TTR ma już 150 i 145 (jeszcze przetłumaczcie mi to na mm chyba że to setki). do tego chyba jeszcze potrzeba wiekszego kanału powietrza do dyszy ??

 

PS a to w YDIS nie ma pompki przyspieszenia? A co to jest za częśc w gaźniku zwana "coasting enricher"?

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu to napisalem? :icon_eek:

Pytam się co wchodzi w sklad takiego zestawu. Jedynie co mogę wydać to trochę wolnego czasu

 

W stopce miales podpis sugerujacy ze bedziesz tjuningowal...

:icon_mrgreen:

 

Tak jak napisali poprzednicy bardziej rozwazalbym zakup uzywanych gaznikow z pompka przyspieszenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie powoduje to ze moto jest bardziej elastyczne i rowno oddaje moc . W mechanicznym , masz bardziej agresywny skok mocy , pompka przyspeiszenia dziala jak wtrysk , wrtyskuje do kanalu ssacego gaznika dodatkowo porcje paliwa , poza ta co idzie z pod iglicy , powoduje to gwaltowny przyrost mocy w trakcie wtryskiwania paliwa.

 

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż mnie ciekawi zeby to sprawdzic jak na innym gaźniku moto pojdzie, tym bardziej ze mam chwilowo pod reką 2 fcr'y.

 

Jak pompka przyspieszająca działa to wiem, chodziło mi o to własnie, czy w pełni mechaniczny gaźnik moze dawać własnie bardziej agresywny skok mocy, a skoro tak to po co serynie zastosowano jeden podcisnieniowy. Niepotrzebne skomplikowanie konstrukcji wg. mnie.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mam rozumieć że nie mam pompki przyspieszającej w gaźniku?

 

a co to jest:

YDIS

dodam że ta częśc jest w mechanicznym gaźniku, w podciśnieniowym nie ma nic oprócz dwóch przepusnic dyszy i iglicy

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to niech ktoś luknie sprawnym okiem na to o co tam biega:

YDIS

nie bardzo wiem jak działa to ustrojstwo z membraną i jak w ogóle dział ten gaźnik podciśnieniowy bo z rysunki wynika że podnieśc przepustnice może jedynie ciśnienie w airboxie ale to nie jest doładowany silnik więc skąd cisnienie?

 

a jak dorobić pompkę :icon_mrgreen:

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w prosty sposob , zmieniajac gaznik :D , ale z podwojnym moze byc klopot. Ja dzis zamontowalem taki gazniczek , na zbyt ubogiej w paliwo mieszance wrazenia sa rewelacyjne , a co dopiero bedzie jak go ustawie odpowiednio :D .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...