JLB2007 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 witam. mam taki problem że kiedy jade na światłach jakiś czas to motor zaczyna chodzić na 2 tłoki , traci siłe , tak jakby paliwo nie dochodziło albo prądu nie miał. a kiedy zgasze światła to czasami mu przechodzi a czasami trzeba się zatrzymać i poczekać chwile , bo aku kręci ale nie odpala;/ co może być tego przyczyną?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wałek CBR 600 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Sprwadz alternator, może nie ładuje jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 a jakie powinno być napięcie przy wyjściu z alternatora?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 (edytowane) Raczej regulator. Na włączonych swiatłach, powinieneś mieć ładowanie ponad 13 V. Edytowane 31 Maja 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 zmierzę jutro i zobaczę .opiszę dokładnie co się dzieje teraz: jadę na światłach(mijania) nagle motor gaśnie i kaplica nie chce odpalać a akumulator kręci ładnie i siłe ma czyli ładowanie jest raczej. poczekam chwile i odpali ( sprawdziłem jak zgasł od razu regulator i jest bardzo gorący ;/) a kiedy jadę na światłach postojowych wszystko ok jest nie ma problemu wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 To że kreci rozrusznik to nie znaczy ze wystarcza mu prądu do zapalenia.A na postojowych jest ok, bo ciagna mniej prądu niż światła główne. Sprawdz ile wynosi ładowanie za zaciskach akumulatora. Gdyby było dobre, wsadz inny akumulator i zobacz co sie bedzier działo, bo sam akumulator tez moze być padnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 starcza mu stanowczo siły do odpalenia. teraz troche pojeździłem bez świateł i okazuje się że tak samo jest ;/ . motor nagle gaśnie , kiedy go odpalam on po prostu jakby iskry nie miał albo coś. poczekam z 1 min i można jechać dalej . no ale sprawdze to ładowanie ile wynosi jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Kolego na 100% masz zepsuty regulator napięcia. Ja w swojej F2 miałem ten sam problem. Uważaj bo zepsuty regulator napięcia podobno możne zniszczyć akumulator czy jakoś tak na odwrót uszkodzony akumulator moze zniszczyć regulator. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 witam po pewnym czasie zwłoki . regulator właśnie wymieniałem bo nie ładowało mi aku , i teraz ładuje już . i ogólnie to dziwne ale motor się naprawił , sprawdziłem kable , docisłem wszystkie wtyczki i jest dobrze:)) wczoraj z kolegą wyruszyłem w dalszą trasę i wszystko jest ok pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Uważaj bo zepsuty regulator napięcia podobno możne zniszczyć akumulator czy jakoś tak na odwrót uszkodzony akumulator moze zniszczyć regulator. I tak i tak sie może stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 witam , odkryłem że tak się dzieje tylko kiedy wyjadę motorem i nie jest dobrze rozgrzany . mam się tym martwić czy po prostu rozgrzać go dobrze przed jazdą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zawsze sie powinno wyjeżdzać juz rozgrzanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wałek CBR 600 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zawsze jeździ się ozgrzanym moto I sprawdz wkońcu to ładowanie bo za chwilę będziesz płakał znowu nic sie samo nie naprawia Szczotki moga sie kończyć w alternatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.