konrad1f Opublikowano 8 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 tzn chodzi mi o to w jaki sposób były dławioneczy na wałkach rozrządu (inne fazy jak np w cb400), czy na gaźnikach (zmniejszenie otwarcia przepustnicy, inne dysze jak np w gs500) czy jeszcze w jakiś inny sposób Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 8 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 Niestety wałki rozrządu do wymiany... Jakiś czas temu czytałem o tym i zapamiętałem bo 535 to cel, do którego będę dążył po MZcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2004 no to dramati jeszcze jeśli kots się orientuje:-były bodajże trzy wersje (27KM,34KM i otwarta)-które czym sie różnia od siebie?tzn czy 34KM miała takie same wałki jak otwarta czy raczej takie jak 27KM? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.