lesnik18 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam. Moim problemem jest padnięty moduł do kawasaki klx 250 z 1994r. Szukałem w różnych ogłoszeniach właśnie modułu do klxa, ale nikt go nie ma. Elektryka, cewki, części silnika są, ale nie ma modułu. Chciałbym się dowiedzieć, czy można zamontować do klxa jakiś inny moduł, z innego motocykla. Bo sprowadzenie nowego mi się nie opłaca, ponieważ kosztuje ok. 2000zł... Pozdro. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 mozna go naprawic , sa serwisy w polsce ktore robia to z powodzeniem . Poszukaj na forum , bo gdzies bylo . cos znalazlem , ale niewiem czy tam wysylaja http://elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_naprawa.html Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Znam ten serwis, tylko daleko jest ode mnie. Musiał bym cały motocykl zawieźć prawdopodobnie. Byłem w jednym warsztacie i próbowali naprawić. Koleś powiedział, że nic raczej z tego już nie będzie. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam Jest jeszcze taki serwis: Zakład Elektroniki "ELSERWIS" Ul. Gomulickiego 4 07-410 Ostrołęka tel/fax.(0-29)764-28-67 tel.kom.502-710-158 Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00. Pozdrawiam Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Sądzę że zawsze jest możliwość założenia innego modułu zapłonowego, nawet najtańszego chińskiego. Wszystko zależy tylko od konstrukcji impulsatora, ilości (jeden czy dwa), polaryzacji, konstrukcji znacznika na kole magnesowym (kąt owk początku i końca znacznika). Wystarczą chęci i znajomość w temacie. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Właśnie, tylko ja jestem zielony w tych sprawach :icon_rolleyes:. Moduł musiał by być bardzo podobny do mojego? Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Sądzę że zawsze jest możliwość założenia innego modułu zapłonowego, nawet najtańszego chińskiego. Wszystko zależy tylko od konstrukcji impulsatora, ilości (jeden czy dwa), polaryzacji, konstrukcji znacznika na kole magnesowym (kąt owk początku i końca znacznika). Wystarczą chęci i znajomość w temacie. dokładnie tak jak napisał przedmówca! robiłem praktycznie wiekrzosc singli a co do elektroniki z lat 80-90 to mamy wewnątrz ten sam wyprzedzacz na analogu MN4213 -- budowalem takie dla testu 10-15 lat w stecz dziala to bez problemu w kazdym moto nawet w yamaha xt z 2 cewkami na 12 i 36 stpopniach-- co do naprawiania CDI to bicie piany-- owszem mozna ale po co jesli dysponujac wiedzą mozna kupic zamiennik w 100% odpowiadajacy parametrami oryginałowi -- china wytwarza dzis wszystko doslownie za grosze!!! wiekrzosc przy jakimkolwiek pojeciu o elektronice motocyklowej mozna znalezc w Europie - przypominam Europa to MY :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 wlasnie jak ktos sie zna ! ale jak ktos nie ma zielonego pojecia, a i w okolicy nikt sie tego nie podejmie to co ? ma topic kase w kolejne moduly ? Reanimacje robia z powodzeniem , tylko to trwa ponoc miesiac , poszukaj w dziale enduro/yamaha bo w TTR czesto moduly padaly. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Odezwij się do mnie na GG, ewentualnie PW, mogę spróbować Ci to reanimować, za mniej niż 2000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 jaki koszt takiej reanimacji??? i jaka pewnosc ze po miesiacu zreanimują?? po co to reanimują skoro za grosze moga odsprzedac zamiennik??? co to skrzypce Stradiwariusa ,że za wszelką cene nalezy uratowac akurat ten egzemplaz a nie osdprzedac zamiennik w 100% odopwiadajacy parametrami??? i tak po rozebraniu dlubaniu w masie plastycznej uszkadza sie przy okazji inne elementy,,,,,to technika to ma dzialac niezawodnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 To może być pierdoła, której koszt naprawy będzie minimalny. Na całe szczęście, mało kto ma chociaż blade pojęcie o tym, co jest wewnątrz takiego modułu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Z tym modułem to dziwna sprawa była. Od początku motorek ciężko palił na zimnym silniku. Po jakimś czasie były problemy z mocą, po prostu w lesie gasł i był silnik mocno rozgrzany. Myślałem, że to wina zaworów, albo paliwa. Gwoździem do trumny była wizyta u elektryka w celu zamontowania zegarów. Okazało się, że moduł od dawna jest nieprawny, tylko ktoś zrobił obejście jakieś i w miarę działał. I po zamontowaniu zegarów już nie odpalił :rolleyes:. Wymieniałem świece, odłączałem zegary, kombinowałem z kabelkami, ale nic to nie dało... I na tym się moje jeżdżenie skończyło. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Skorzystaj z propozycji Brysa, a propos Brys pracujesz jeszcze w Cyklo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 wyslij fote tego CDI najlepiej kilka fotek powiem czy jest to oryginal czy jakis wszczep to ma 15 lat ....ma swoją historie a najrdrozsza czesc w tym CDI to przyspieszacz 18 pln -- ...tyrystor kilka pln -- generalnie placi sie za wiedze! czesci elektroniczne sa tak tanie ze nie warto wspominac! tutaj na forum za wiedze nie placisz!!!:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Z tym modułem to dziwna sprawa była. Od początku motorek ciężko palił na zimnym silniku. Po jakimś czasie były problemy z mocą, po prostu w lesie gasł i był silnik mocno rozgrzany. Myślałem, że to wina zaworów, albo paliwa. Gwoździem do trumny była wizyta u elektryka w celu zamontowania zegarów. Okazało się, że moduł od dawna jest nieprawny, tylko ktoś zrobił obejście jakieś i w miarę działał. I po zamontowaniu zegarów już nie odpalił :rolleyes:. Wymieniałem świece, odłączałem zegary, kombinowałem z kabelkami, ale nic to nie dało... I na tym się moje jeżdżenie skończyło. Czyli moduł już grzebany? To trochę pogarsza sprawę. Nienaruszone rzeczy jednak łatwiej się diagnozuje. Skorzystaj z propozycji Brysa, a propos Brys pracujesz jeszcze w Cyklo ? Tak, ale już nie przy motocyklach. Teraz naprawiam lub tworzę elektronikę. Czystsza robota :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.