mortal Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 (edytowane) Silnik 2T chłodzony powietrzem, przerywa na niskich obrotach, jak go wkrece na wyższe to silnik pracuje normalnie. Świeca po wykręceniu jest czarna, nie jest mokra tylko cała czarna, czyli wychodzi na to ze za bogata mieszanka. Jednak iglica jest opuszczona na sam dół, a regulacja śrubą składu mieszanki nie przynosi żadnych efektów, filtr powietrza tez sprawdzony. W czym tkwi problem? :eek: Niewiem czemu wysłało temat dwa razy, prosze moderatora o skasowanie jednego. Edytowane 29 Maja 2009 przez mortal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 (edytowane) Na początku pomyślałem od razu że dostaje za dużo benzyny ale w tedy miałby chyba też problem z wysokimi obrotami. A na jakiej zasadzie masz zawór wydechowy? I sprawdź czy nic nie siedzi w wydechu bo to wygląda tak jak by coś go tłumiło na niskich obrotach a na wyższych już nie. Edytowane 29 Maja 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Na początku pomyślałem od razu że dostaje za dużo benzyny ale w tedy miałby chyba też problem z wysokimi obrotami. A na jakiej zasadzie masz zawór wydechowy? I sprawdź czy nic nie siedzi w wydechu bo to wygląda tak jak by coś go tłumiło na niskich obrotach a na wyższych już nie. Nie ma zaworu wydechowego, a wkład wydechowy wydaje sie być drożny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Sprawdź jakie masz dysze w gaźniku moze ktos przed tobą próbował jakiegoś ,,tuningu" i je rozwiercił, lub poziom paliwa w komorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Sprawdź jakie masz dysze w gaźniku moze ktos przed tobą próbował jakiegoś ,,tuningu" i je rozwiercił, lub poziom paliwa w komorze. ja bym jeszcze do tego świecę wymienił . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Rozkrecilem gaznik i chyba dysza główna nie jest oryginalna, chyba jest za duza. Gdzie moge dostac dysze o innych rozmiarach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 nawet nie wiadomo o jakie moto , gażnik chodzi. Z tego co wiem dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty , od tego jest dysza wolnych obrotów (powinna być mniejsza niż główna) i poziom paliwa ma też duże znaczenie.Ja bym zmniejszył poziom nieco i zobacz jakie efekty będą . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 nawet nie wiadomo o jakie moto , gażnik chodzi. Z tego co wiem dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty , od tego jest dysza wolnych obrotów (powinna być mniejsza niż główna) i poziom paliwa ma też duże znaczenie.Ja bym zmniejszył poziom nieco i zobacz jakie efekty będą . gaznik dellorto phbh 28mm stosowano taki w aprilii rs, cagivie mito. Jak zmniejszyc poziom paliwa w komorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 na pływaku powinna być blaszka która dociska zaworek ,delikatne manipulacje tą blaszką powodują zmianę poziomu paliwa w gaźniku. W niektórych gażnikach nie ma takiej regulacji. Radzę naprawdę niewielkie manipulacje nią żeby odrazu nie przesadzić . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 (edytowane) Dobra problem rozwiązany, napisze co zrobilem to moze sie komus na przyszlosc przyda. Okazało sie ze dysza w gazniku byla za duza dlatego tez swieca po wykreceniu byla czarna - za bogata mieszanka. Wsadzilem mniejsza dysze od gaznika kumpla i silnik przestał przerywac, a swieca po jezdzie jest jasnobrązowa :icon_biggrin: To tyle. Dzieki wszystkim za pomoc! pozdrawiam Edytowane 30 Maja 2009 przez mortal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.