Skocz do zawartości

Przerywa na niskich, regulacja nie pomaga


mortal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 2T chłodzony powietrzem, przerywa na niskich obrotach, jak go wkrece na wyższe to silnik pracuje normalnie. Świeca po wykręceniu jest czarna, nie jest mokra tylko cała czarna, czyli wychodzi na to ze za bogata mieszanka. Jednak iglica jest opuszczona na sam dół, a regulacja śrubą składu mieszanki nie przynosi żadnych efektów, filtr powietrza tez sprawdzony. W czym tkwi problem? :eek:

Niewiem czemu wysłało temat dwa razy, prosze moderatora o skasowanie jednego.

Edytowane przez mortal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku pomyślałem od razu że dostaje za dużo benzyny ale w tedy miałby chyba też problem z wysokimi obrotami. A na jakiej zasadzie masz zawór wydechowy? I sprawdź czy nic nie siedzi w wydechu bo to wygląda tak jak by coś go tłumiło na niskich obrotach a na wyższych już nie.

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku pomyślałem od razu że dostaje za dużo benzyny ale w tedy miałby chyba też problem z wysokimi obrotami. A na jakiej zasadzie masz zawór wydechowy? I sprawdź czy nic nie siedzi w wydechu bo to wygląda tak jak by coś go tłumiło na niskich obrotach a na wyższych już nie.

Nie ma zaworu wydechowego, a wkład wydechowy wydaje sie być drożny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiadomo o jakie moto , gażnik chodzi. Z tego co wiem dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty , od tego jest dysza wolnych obrotów (powinna być mniejsza niż główna) i poziom paliwa ma też duże znaczenie.Ja bym zmniejszył poziom nieco i zobacz jakie efekty będą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiadomo o jakie moto , gażnik chodzi. Z tego co wiem dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty , od tego jest dysza wolnych obrotów (powinna być mniejsza niż główna) i poziom paliwa ma też duże znaczenie.Ja bym zmniejszył poziom nieco i zobacz jakie efekty będą .

gaznik dellorto phbh 28mm stosowano taki w aprilii rs, cagivie mito. Jak zmniejszyc poziom paliwa w komorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pływaku powinna być blaszka która dociska zaworek ,delikatne manipulacje tą blaszką powodują zmianę poziomu paliwa w gaźniku. W niektórych gażnikach nie ma takiej regulacji. Radzę naprawdę niewielkie manipulacje nią żeby odrazu nie przesadzić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra problem rozwiązany, napisze co zrobilem to moze sie komus na przyszlosc przyda. Okazało sie ze dysza w gazniku byla za duza dlatego tez swieca po wykreceniu byla czarna - za bogata mieszanka. Wsadzilem mniejsza dysze od gaznika kumpla i silnik przestał przerywac, a swieca po jezdzie jest jasnobrązowa :icon_biggrin: To tyle. Dzieki wszystkim za pomoc! pozdrawiam

Edytowane przez mortal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...