pepe650 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Polecam wszystkim fajną imprezę :buttrock: Szczegóły na stronie: http://www.gryf.riders.pl/index.php?lang=pl&gr=1&id=9&idp=3 Jeżdżę tam już od kilku lat i zawsze wszystko jest tak jak trzeba, widać ze organizatorzy sie starają Tu można obejżeć kilka fotek z ubiegłych lat http://www.gryf.riders.pl/index.php?lang=pl&gr=1&id=9&idp=3 Polecam bo warto :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidu Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 wybieram sie jak co rok zajefajny zlot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Dołączam się do pochlebnych opinii na temat imprezy. Byłem tam dwa razy i w tym roku też będę. Jeden z najlepszych zlotów na jakich byłem, polecam. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 ciekawa inprezka warta uczestnictwa w sezonie 2008 bylem ale w tym sezonie juz nie dam rady pojechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe650 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Na stronie jest już dostępny szczegółowy program zlotu, zapowiada sie ciekawa impreza (jak co roku z resztą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...