Skocz do zawartości

WSK 175 - naprawa


moto.x.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, dawno się nie udzielałem w tym poście <szkoła itp>.

Mogę wyciągnąć akumulator z tw 125 12V i spróbować go podłączyć do wsk? Pożyczyłem od kolegi trzy cewki:6V , 8V, 12V. Macie jakieś schematy do jakich kabli podłączyć aku i gdzie potem wsadzić kable od cewek nad magnetem?

Stwierdziłem że zrobię ją na oryginał i światła muszą być. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz zaczynasz gadać z sensem.

 

Co moge doradzić;] 60zł kosztuje stojan na 12V i taki możesz sobie kupic;] Wtedy bedzie łatwiej o akumulator. Zeby odpalić twoją WSK musisz zmienić cewke na cewke 12V i podłaczyć akumlator do kabli pod siedzeniem. Przekrecasz stacyjke w pozycje zapłonu i odpalasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam tą wsk ponad miesiąc a nic w niej jeszce nie zrobiłem :icon_rolleyes: . Nie mogę w nią teraz pakować kasy bo wszystko wydaję na cr 500 i mam u siostry duży dług więc trzeba zrobić bez akumulatora <na razie>. Ta wsk kopie tylko słabo i nie morze wytworzyć iskry poza tym kopie mnie tylko wtedy jak kopnę ją ręką a jak nogą to nie - morze nie mam masy ? morze kupić nowy przerywacz a kondensator od malucha ?

Doradźcie mi coś bo dopiero zaczynam z mechaniką, przywrusiłem do życia tylko rok stojącą w szopie motorynke :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wałku od sprzęgła (na nim jest osadzony kosz sprzęgłowy) nasadzona jest tulejka ok 2mm grubości. musisz złapać za kosz sprzęgłowy i podnieś go tak jak byś próbował go zdjąć a następnie go opuścić i wtedy ta tulejka powinna się wysunąć i zostać na górze łapiesz za tą tulejkę i ją wyciągasz. w tym momencie miedzy wałkiem a koszem powstaje luz dzięki któremu można swobodnie zdjąć kosz sprzęgłowy z wałka bez rozbijania łańcucha. :bigrazz:

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Siema. WSK nadal nie jest zrobiona, zawiozłem ją do dziadka na wieś gdzie mają mechanika od starszych motorów ale niestety z takim jeszcze nie robił :buttrock: .

Więc: platynki nowe, kondensator sprawdzony na prostowniku iskrzy, cewek sprawdzałem morze 10 w tym jedną z sprawnego simsonka ale nic z tego. Zostaje Iskrownik - da się go jakoś sprawdzić? mógł się w ogóle spalić? Ewentualnie gdzie go oddać? Przypominam że tam mam wirnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaatam. Robisz sobie problemy tylko. Jak teraz nie chcesz pchać kasy w ten sprzęt to odstaw go w bezpiecznie miejsce żeby nie zgnił do końca i niech czeka.Jak znajdziesz kiedyś zbędne 50PLN to kup nowy akumulator, w drugą dłoń weź książkę obsługi i naprawy WSK, otwórz na stronie ze schematem instalacji i czaruj. Wtedy odżyje. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś grzebałem w brata wsk 175, niby iskra była, ale po wkręceniu pod dziśnieniem musiało jej brakować, męczyłem się z tym bardzo długo, aż wkońcu ustawiłem taką naprawde malutką przerwe, jak w komarku niemal że, psiknołem samostart-em do krućca filtr powietrza-gaźnik, pchnołem metr i moto odpaliło.

Ale macie rację, wsk bez aku marnie chodzi, ma słabą iskrę, i na wysokich obrotach przerywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...