grucha87 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 a są jakies roczniki od ktorych warto brac lc4? znalazłem z 93r i zastanawiam sie czy sie nie przejechac do niej: http://allegro.pl/item634973947_ktm_lc4_62..._nie_xt_dr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 od 96 ma dwie pompy oleju i wzmocniona skrzynia , we wczesniejszych wersjach na 1 pompie oleju , lubiala sie zacierac korba i padac 5 bieg Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 bez autodekompresatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Jak na moje to szukaj DRZ 400 E. To będzie najlepszy wybór ze względu na wagę, stosunkowo niskie koszty utrzymania, na moc - 49KM dla wersji E oraz to jest stosunkowo nowa konstrukcja :) pzdr p.s. dlaczego sprzedałeś yz 450? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) Cześć, Sam miałem wczesną wiosną ten sam problem co ty. Identyczny. Podobna kasa i typy - Suka, KTM, WR, TTR - na początku nie wchodziła w gre. Oglądając próbowałem każdej (to zdecydowanie za mało żeby tu jakieś mądre wnioski pisać) ale jak dla mnie to DRZ jest najlepsza. Masa, moc, osiągi , wysokość. idealne jak dla mnie. I zawias z początku produkcji dla mnie nie byłby kłopotem. No i podobno nie rozwali portfela w eksploatacji , a to dla mnie bardzo ważne żeby jeździć a nie non stop cos robić, zamawiać klamoty i grzebać. Ale dorwać ładną i to rejestrowaną za te kasę graniczy z cudem. LC4 6... też fajna choć już wyższa, cięższa i mniej poręczna od DRZ w teren (moje zdanie). Ale tu tez zchodzimy poniżej 2000 roku. WR - za te kasę = 99% mina. Reasumując moim zdaniem za te pieniądze jak sie uprzeć to sie coś z w/w kupi , ale jeśli nie bedziesz brał sprzęta od znajomego tylko z ogłoszenia, będzie to zakup podwyżdzonego ryzyka. No i .... nie mogąc podnieść budżetu a chcąc jeździć a nie grzebać padło na TTR. I jestem bardzo zadowolony. Fajna do amatorskiego endurzenia, i mało upierdliwa. A że masa i wysokość trochę mniej korzystna... mi aż tak nie przeszkadza. Trzeba sie wjeździć. Z tej grupy parametrami najgorsza ale ma jedną dla mnie ważną cechę- gwarantuje święty spokój. Paliwo, kontrola oleju i heja. Czasami coś pokleić- wymienić jak sie urwie, ale to normalne w tym sporcie. W Twoim przypadku jednak najmniej ryzykowny (moim zdaniem) zakup TTR-y będzie najbardziej rozczarowujący bo ty sie przesiadasz z mocnej maszynki. Ja z małego XT to zawsze w górę. I może dlatego dla mnie TTR jest OK. Pzdr Edytowane 22 Maja 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 yz padła.......nie opłaca sie naprawiac.........hmmm niewiem.......ciezki temat....;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 yz padła.......nie opłaca sie naprawiac.........hmmm niewiem.......ciezki temat....;] Jeśli się nie opłaca to pewnie tłok "przywitał" się z zaworami, mój brat ma ten sam problem, kilku rundkach na moim Kapiszonie stwierdził że "dla mnie to samo proszę" był grudzień 2008r. i mówiłem mu nie czekaj na sprzedanie "pierdziawy" (znaczy rm125 :icon_mrgreen: ) tylko kupuj zimą bo i wybór większy i ceny bardziej ludzkie no ale zrobił po swojemu i teraz dupa blada za maszynę którą w zimie krzyczeli 9-10tyś. teraz bez 12tyś. nie ma rozmowy do tego dochodzi taki a nie inny kurs euro i sezon w pełni i mamy problem. Szukam dla niego sprzenta już drugi miesiąc i jest coraz gorzej w jego przypadku jest jeszcze trudniej coś znaleźć bo ma DUŻE wymagania "to ma być 4T 400-450-500cm3 z rozrusznikiem elektrycznym, możliwością rejestracji, w stanie nie wymagającym inwestycji za góra 10tyś. najlepiej z dolnegośląska" i bądź tu mądry człowieku :rolleyes: . Według mnie są dwa rozwiązania, albo czekać do jesieni (łatwo powiedzieć :icon_mrgreen: ) albo dorzucić kasy (trudniej wykonać :banghead: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 ...........Według mnie są dwa rozwiązania, albo czekać do jesieni (łatwo powiedzieć :icon_mrgreen: ) albo dorzucić kasy (trudniej wykonać :banghead: ). Wujek dobra rada :flesje: .....a jak to zrobić jak ta kasa to "sufit" a opcja zezon bez moto nie wchodzi w grę? NIestety trezba coś wybrać albo rybka albo pipka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) Jak na moje to szukaj DRZ 400 E. to jest stosunkowo nowa konstrukcja :) Nowa nieznaczy dobra i sprawdzona . Bo zekl bym ze nie sa to udane silniki, jak w kazdej DR ce zreszta ( z malymi wyjatkami dla 650 Se i DR BIG) . Jak by nie wybral to po YZ kazdy sprzet bedzie dla ciebie klocem na tapczanowatym zawieszeniu. Edytowane 22 Maja 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 dokładnie urwany zawor...i pokieroeszowało wszystko pozadnie....neiwem musze pojezdzic w niedziele i pooogladac jakies sprzety....... a mam takie pytanie ktm 540 SXC to wytrwałe motorki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Nowa nieznaczy dobra i sprawdzona . Bo zekl bym ze nie sa to udane silniki, jak w kazdej DR ce zreszta ( z malymi wyjatkami dla 650 Se i DR BIG) . Jak by nie wybral to po YZ kazdy sprzet bedzie dla ciebie klocem na tapczanowatym zawieszeniu. Taaa najlepiej niech weźmie XR 600 R bo to jest super hard enduro :bigrazz: A wracając do tematy, tak się składa że DRZ jest bardzo udaną konstrukcją. Pokaż mi lepsze moto w tym przedziale cenowym, które nie wymaga częstego serwisu a zarazem ma mocny silnik, małą mase (2kg cięższa od exc 450) oraz przyzwoite zawieszenie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 2kg cięższa od exc 450 Tylko na papierze - ważylismy obydwa, wersje homologowane, roznica dochodziła do 10 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Wujek dobra rada Bez epitetów proszę :icon_mrgreen: , czy wspominał tu już ktoś o XR400 np. http://www.allegro.pl/item633812969_xr_400.html ? pewnie mnie zbesztacie podobnie jak Nitomena ale co tam :wink: ,poza tym jeśli ktoś bierze pod uwagę TT600R to myślę że atakowanie kogoś proponującego XR600R jest nieco dziwne bo te maszyny są podobnej klasy, fakt XRki zazwyczaj starsze ale ciągle jeszcze jare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 bardzo udana kosntrukcja z rozpadajacym sie napinaczem rozrzadu , zacierajaca glowica i rozkrecajacymi srubkami magneta , oraz wieloma elementami silnika skrecanymi na srubki krzyzakowe. Gadalem z ze znajomym mechanikiem motocyklowym prowadzacym wlasny serwis , widzial wiele drz na swoim serwisie i niechcial by tego. XR ki startowaly w wielu profesionalnych rajdach i to jest hard enduro ( z tamtych lat oczywicie , bo teraz to zwykly dual o niezlych parametrach jak na konstrukcje z lat 80 ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) ile XR-ki mają koni?i iile waza? ale wydaje mi sie ze jak juz miałbym wybor miedzy xr600 a tt600 do skłonił bym sie raczej do tt...co myslicie? Edytowane 22 Maja 2009 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.