Marcin1sport Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Tak to bywa kiedy pojawia się kamera albo publiczność. Człowiek wtedy dochodzi do cienkiej czerwonej linii (granicy swoich umiejętności, możliwości maszyny itp.) i często ją przekracza a wtedy niestety lipa jak widać. Nawet jeśli jej nie przekroczy a "tylko" do niej dobije, to każda nieprzewidziana okoloczność może mieć fatalne skutki. Nie żebym moralizował, bo sam nie raz "grałem" w takich filmikach i prawie za każdym razem dużo nie brakowało... Myślę, że gdyby facet nie był filmowany pewnie by nie szarżował ponad swoje możliwości i nic by się nie stało W sumie to ona sam się filmował, kamerka i jazda :icon_razz: No a każdy chce zrobić z siebie gwiazdę you tuba :icon_mrgreen: typu ghost rider, który niczego się nie boi i nic mu nie straszne :icon_mrgreen: I tak się biorą wypadki :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRASS Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 No tak tylko, że wtedy nie da się zamknąć opon. A jak tu się pokazać na takim niedorobionym motocyklu z kwadratową oponą ? Klasyka ironii, nic, tylko się uczyć. ;) Podpisuję się. Cytuj nie M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Świrować to sobie można na trasie, którą sie zna. Na dobrze znanej trasie zdarza się najwięcej wypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Chodzi o to że jak zaczniesz hamować w złożeniu to motor zacznie prostować chłopcze :biggrin: Używając z wyczuciem przedniego hebla(delikatne pulsacyjne hamowanie)( to w złożeniu motocykl nie zacznie sie prostować chłopcze ,posmigaj troche poćwicz i dopiero wtedy zacznij dyskutowć nad tematem. Jeżeli zblokujesz tylne koło .......gleba lub spory uślizg z którego da się wyjść balansem ciała i motocykla ,przednie zblokowane pewna gleba i tu juz nie pomoże nic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Wtedy inni bikerzy sobie pewnie myślą "ale cykor". Heh, no cóż, cykor :icon_mrgreen: Faktycznie tak pomyślałem, gdy lecieliśmy do Liwu :icon_mrgreen: Ale ja robię podobnie :icon_mrgreen: pozdr No tak tylko, że wtedy nie da się zamknąć opon. A jak tu się pokazać na takim niedorobionym motocyklu z kwadratową oponą ? No, na Mazowszu trzeba trochę zapie**alać, żeby równo wyjeździć cały owal opony. Na domiar złego drogowcy zlikwidowali koło mnie serię 5 ciasnych zakrętów na których co 2 tygodnie wywracał się TIR, zastępując je jednym długim łukiem. Na tamtych pięciu można było ostro winklować przy 60km/h a teraz i 140 nie da rady. I jak tu jeździć bezpiecznie? :icon_eek: pozdr Edytowane 19 Maja 2009 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synjutrzenki Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Używając z wyczuciem przedniego hebla(delikatne pulsacyjne hamowanie)( to w złożeniu motocykl nie zacznie sie prostować chłopcze ,posmigaj troche poćwicz i dopiero wtedy zacznij dyskutowć nad tematem. Jeżeli zblokujesz tylne koło .......gleba lub spory uślizg z którego da się wyjść balansem ciała i motocykla ,przednie zblokowane pewna gleba i tu juz nie pomoże nic . Nic nie napisałem o blokowaniu przedniego koła , jadąc w łuku złożony zmuszony do hamowania ( pojawia Ci się samochód lub inna przeszkoda ) kiedy użyjesz przedniego hamulca motocykl zacznie się prostować , ( sprawdzone osobiście ) nie piszę o sztuczkach które nie powodują tego zjawiska tylko o najczęściej sytuacji jak może się zdarzyć. Tak przy okazji, pulsacyjne hamowanie w łuku powoduje dynamiczne zmiany w rozłożeniu masy motocykla , jak na mój gust nie prowadzi to do niczego dobrego jadąc złożony w zakręcie.Ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jotem Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Nic nie napisałem o blokowaniu przedniego koła , jadąc w łuku złożony zmuszony do hamowania ( pojawia Ci się samochód lub inna przeszkoda ) kiedy użyjesz przedniego hamulca motocykl zacznie się prostować , ( sprawdzone osobiście ) nie piszę o sztuczkach które nie powodują tego zjawiska tylko o najczęściej sytuacji jak może się zdarzyć. Tak przy okazji, pulsacyjne hamowanie w łuku powoduje dynamiczne zmiany w rozłożeniu masy motocykla , jak na mój gust nie prowadzi to do niczego dobrego jadąc złożony w zakręcie.Ale mogę się mylić. jak beda zapierac sie o kierownice to sie im nie wyprostuje bo wtedy trzymaja siłe na przeciwskrecie warunkiem prostowania sie motocykla podczas hamowania w złożeniu są luźne ręce, a jezeli chodzi o przeciwskret jako lek to w kazdym zakrecie jest przez was uzywany swiadomie lub nie Edytowane 19 Maja 2009 przez Jotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.