tomxx92 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 witam posiadam gaźnik mikuni w swoim motorze i chce go wyregulować ponieważ motor chyba dostaje za dużo paliwa bo jak włączę ssanie to gaśnie oraz nie wkręca się dobrzena obroty. i mam teraz takie pytanie: jedna śruba do regulacji to śruba położenia przepustnicy- tak? i ona znajduje sie pośrodku gaźnika. A z prawej strony tej śruby od regulacji gaźnika jest również śruba lecz nie wiem do czego ona służy- i mam takie pytanie do czego służy ta sruba znajdująca się po prawej stronie przepustnicy, czy jest ona do regulacji ilości powietrza dostającego sie do cylindra na biegu jałowym??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam ta druga srubka jest do regulacji skladu mieszanki paliwo-powietrznej.Wedlugm mnie to na niej musisz ustawic sklad paliwa pokrec nia troche i kiedy silnik bedzie rowno chodzil to znaczy ze jest dobrze.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Zaraz czy ja dobrze rozumię?? jak włączysz ssanie to ci gaśnie i się nie wkreca na obr?? tak powinno być na ssaniu. Chyba że ci nie wkręca sie na obr nawet bez ssania no to się reguluje śrubką od składu mieszanki czyli ta druga w twojej kolejności tak jak to wspomnano wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Zanim zaczniesz cokolwiek krecic w gazniku sprawdz kolor swiecy. To ze wlaczysz ssanie i gasnie tak powinno byc - jak mowi pypek. Nie chce sie wkrecac na obroty normalnie? Na ssaniu zimny nie chce chodzic czy jak jest cieply? Odpala bez ssania dobrze? Nie krec nic narazie bo mozesz miec dobrze, a zrobisz zle. Sprawdz kolor swiecy i jej zuzycie. Jaka jest iskra? Wychodzi z elektrody czy z obudowy bardziej? Wczesniej chodzil idealnie i sie porobilo tak teraz, czy juz tak "od nowosci"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 (edytowane) znaczy sie motor czy ciepły czy zimny to zapala bez ssania bo ma tak dużą dawke paliwa jakby byl cały czas na ssaniu--- a jak wlącze mu ssanie to gasnie bo go zalewa. No i motor bez ssania czy z ssaniem nie wkręca sie dobrze na obroty jak ruszam to zwiększaja się obroty ale od pewniej granicy zaczyna przerywać. No a ten motor kupiłem jako niewyregulowany. No ale tak to jeździ dobrze tylko tak jak pisałem nie wkręca sie dobrze na obroty, gaśnie jak włącze ssanie no i do tego pali bardzo dużo benzyny. świeca jest cala czarna. i jeszcze jedno : "Chyba że ci nie wkręca sie na obr nawet bez ssania no to się reguluje śrubką od składu mieszanki czyli ta druga w twojej kolejności tak jak to wspomnano wyżej."--- ta śrubka druga w kolejności to ta z prawej strony od srubki położenia przepustnicy?? Edytowane 14 Maja 2009 przez tomxx92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Najpierw kolego proponuje Ci zdjac i wyczyscic gazniki. Przedmuchaj wszystkie dysze. Sruba od skladu mieszanki reguluje sie tylko sklad na wolnych obrotach - na malych otwarciach przepustnicy. Wygladaloby to u Ciebie ze masz za bogata mieszanke. Przeczysc filtr powietrza jeszcze. Swiece w dobrym stanie? Iskra jak wyglada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.