matix19 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Na dniach kupuję części do sprzęgła do GS 500 z 2004 roku. Mam zamiar kupić tarcze i sprężynki EBC i do tego jeszcze uszczelka pod dekiel i zimmering. Olej nie będę wymieniał bo na nowym jest przejechane gdzieś ze 300km. Czy czegoś więcej nie muszę kupować? I czy macie jakieś cenne rady co do wymiany tarcz sprzęgłowych, bo będę to robił pierwszy raz choć na mechanice znam się dosyć dobrze, mam serwisówkę i chyba powinienem sobie poradzić. A więc podsumujmy: Czy muszę dokupić coś jeszcze? Jakieś rady co do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Pamietaj o zamoczeniu nowych tarcz w oleju na kilka godzin. Przekladki tez wymieniasz ? Jak nie to sprawdz czy sa proste i nie przygrzane. Sprawdz kosz sprzeglowy na wybicie prowadnic tarcz, to samo z zabierakiem. Sprezyny dokrecasz do oporu, sprzeglo regulujesz regulacja przy sprzegle. Jesli masz lozysko w tarczy wyciskowej to tez sprawdz jak sie kreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 O właśnie namoczyć, przekładek nie wymieniam chyba, że będą ponadpalane i powyginane. A uszczelkę na sylikon później smarować czy da rade bez? A jak sprawdzić kosz i zbierak na wybicie prowadnic? I regulować tą śruba w deklu czy przy klamce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Mozna dac cieniutko silikonu, choc mnie fabryczna uszczelka zawsze trzymala bez tego. Regulacja - napisalem, przy sprzegle, regulacja przy klamce sluzy tylko do ustawienia luzu klamki. Wurobienia kosza i zabieraka sprawdzasz wlasnym oczkiem, lub palicem - wybicia sa wyraznie widoczne / wyczuwalne w miejscach gdzie chodza tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 A jeszcze co do regulacji sprzęgła to ja znam taki sposób, że wykręca się tą śrubę i wkręca dopóki aż poczuje się tak lekki opór, ona się o coś oprze, dobry to jest sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Odginasz zabezpieczenie, luzujesz nakrętkę kontrująca ( 10-tka) i dokręcasz szpileczke małym, płaskim śrobokrętem aż poczujesz opór. Następnie wykręcasz tą szpileczkę o 1/4 obr. Luz na końcu klamki powiniem wynosić ok 1,5 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.