golas33 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 co moze byc przyczyna takiego grzania sie motoru.pompa chodzi termostat tez ok weze ok nie pozatykane plyn mowy a i tak sie gotuje.co moze byc przycco moze byc przyczyna takiego grzania sie motoru.pompa chodzi termostat tez ok weze ok nie pozatykane plyn mowy a i tak sie gotuje.co moze byc przyczynazyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 zbyt uboga mieszanka--!! gaznik nalezy ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 ale na postoju ci sie grzeje ? czy w jezdzie ? masz wentylator na chlodnicy ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 co moze byc przyczyna takiego grzania sie motoru.pompa chodzi termostat tez ok weze ok nie pozatykane plyn mowy a i tak sie gotuje.co moze byc przycco moze byc przyczyna takiego grzania sie motoru.pompa chodzi termostat tez ok weze ok nie pozatykane plyn mowy a i tak sie gotuje.co moze byc przyczynazyna czy bylo dlubane cos przy silniku?zwroc uwage na odpowietrzenie systemu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 propozycje: - zapowietrzony układ - za uboga mieszanka - uszczelka pod głowicą - jesli na postoju to moze tez byc silnik wiatraka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golas33 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 wiatrak chodzi.a jak z ta mieszanka??jak podkrece to wchodzi na wyzsze obroty.ma wejsc na nizsze czy na wyzsze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 chyba uszczelka pod glowica siadla , wywala ci plyn do zbiornicza wyrownawczego i przelewem za moto ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 wiatrak chodzi.a jak z ta mieszanka??jak podkrece to wchodzi na wyzsze obroty.ma wejsc na nizsze czy na wyzsze?? Chyba krecisz sruba wolnych obrotow. Chodzi o mieszanke paliwowo-powietrzna. Samem na oko ciezko wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golas33 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 (edytowane) nie wiem jaki to gaznik ale tam jest tylko jedna sruba z plastikowym lebkiem z prawej strony a z lewej jest taki guzik kotry mozna wcisnac i wyciagnac.jak nia pokrece to po dodaniu gazu gasnie tak jakby sie zalewal a jak mam odpowietrzyc uklad??jak sie mocno zagrzeje to wywala plyn przez wezyk przelewowy ale nie zawsze tak jest.czasmi jest normalne chlodzenie Edytowane 13 Maja 2009 przez golas33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ta sruba z plastikowym lebkiem to wlasnie sruba wolnych obrotow, ona nie zmienia mieszanki tylko otwarcie przepustnicy na wolnych obrotach. Kiedy wkrecasz to obroty wzrastaja, wykrecasz - zamykasz przepustnice. Zapewne masz gaznik mikuni. Nigdy nie odpowietrzalem wiec niech ktos inny opisze jak sie to robi. Powodzenia Ps. Kiedy sie grzeje? na wolnych obrotach czy podczas jazdy na wyzszych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 nie wiem jaki to gaznik ale tam jest tylko jedna sruba z plastikowym lebkiem z prawej strony a z lewej jest taki guzik kotry mozna wcisnac i wyciagnac.jak nia pokrece to po dodaniu gazu gasnie tak jakby sie zalewal a jak mam odpowietrzyc uklad??jak sie mocno zagrzeje to wywala plyn przez wezyk przelewowy ale nie zawsze tak jest.czasmi jest normalne chlodzenie typowałbym na wade ukladu chlodzenia a nie zasilania.Nie odpowiedziales mi czy ktos juz dłubał przy silniku? Zanim bedziesz zdejmowal glowice,bo wskazuje na to ze to uszczelka,zrewiduj termostat i przyjrzyj się pompie wodnej,bo moze przepompowywuje za malo płynu (padniete łopatki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golas33 Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 nie wiem czy ktos tam dlubal moto mam tydzien i stan oceniam na sredni jest sporo poprawek.lopatki tez sa ok.wywale termostat i zobacze co bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Tez mi sie wydaje ze to nie wina gaznikow, ale dla pewnosci mozesz sprawdzic kolor swiecy. No i podzielam opinie BSAmaikel'a Zanim bedziesz zdejmowac glowice to sprawdz kompresje na garnkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.