Tobi Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Mam pytanko.Czy wyciągając wszystkie bebechy z seryjnego tłumika. A następnie włożenie wykłuszenia izaspawanie tego tak jak bylo. Jakich efektów mógłbym się spodziewać?? oczywićie poza zmianą dzwięku. Chodzi mi o tłumik do yamahy r6 . Ewentualnie co można zrobić s seryjnym wydechem aby był głośnieszy (w celach bespieczeństwa) a osiągi parametry silnika były na dotychczasowym poziomie??? Z góry thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Zapomnij o przrabianiu seryjnego tlumika.Jesli chcesz glosniejszy wydech zaluz jakiegos slip on, ktore uzywa sie dla R1. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Musisz o tym pamiętać, bo własnoręczne przeróbki wydechów często się źle kończą dla mocy i momentu obrotowego - sam podejmujesz ryzyko. Nawet ząłożenie samej końcówki może spowodować odwrotny efekt ! Dobry układ wydechowy musi być wyliczony, z zachowaniem ciśnień, zjawisk falowania itp. Co nie znaczy że jeśli chodzi Ci głównie o dźwięk, to możesz spróbować - wiele osób tak robi z oszczędnośco kasy i działa. Ja sam przerabiałem tłumiki zarówno w poprzednim motocyklu, jak również w obecnym. Efekty mimo ostrzeżeń innych nie okazały się złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Efekty mimo ostrzeżeń innych nie okazały się złe. W pełni się z tym zgodzę ja np.robie tak: wyciągam bebechy montuje rurkę przez środek (takie sito jak w sportowych wydechach - można to wykonać samemu albo znależć u tłumikarza)a resztę wygłuszam wełną mineralną(mocno ubita musi być) i efekt jest wspaniały zwłaszcza dla ucha ale i mocy nie ubywa wręcz powiedział bym że przybywa :buttrock::evil: jak by co to pisz na PW to moge coś pomóc! Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Moze przypomne ze mowimy tu o R1.A jezeli chcesz cos mowic o efektach to pojedz na dynamometr przed i po zabiegu ( i musi byc to ten sam dynamometr - hamownia ) i dopiero potem mozna cos miarodajnego mowic o wynikach.Nie mysle tu o przerobkach motocykli mniej wysilonych, ale jezeli wydaje wam sie ze potraficie poprawic, a nawet nie zgubic mocy w jakims zakresie obrotow takiego motocykla jak R1, czyli krotko mowiac uwazacie ze metodami malego Jasia poprawicie fabryke to musze przyznac ze jestescie niezlymi optymistami.Zycze powodzenia Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Adam masz całkowitą rację :-) - mozna to robić w mniej wysilonych motocyklach (czytaj : z wydechem mniej dopracowanym pod względem parametrów silnika). Jadąc na tor w celu bezpardonowej walkiu o czas wolałbym pośmigać na seryjnym wydechu niz na domowych przeróbach, albo juz wydać sporo kasy na profesjonalny układ (cały, nie końcówkę) Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 Wiem że Babajaga robiła przeróbki wydechów swojej SV1000 (też w Warszawie albo okolicach). Efekt zajebisty, możesz sięzapytać kto to robił. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.