jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Ty mie nie mów kolego, jakie są objawy za dużego poziomu a jakie nie, ok? :D Jak chcesz to cofam co powiedzialem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 poszukuję kogoś kto mieszka na śląsku, ma taką GPZ jak ja i będzie w stanie pożyczyć albo wziąć mój moduł zapłonowy do sprawdzenia. Dzisiaj po paru dniach postoju i chwili normalnej jazdy gpz zaczeło przerywać, dławić się, strzelać z wydechu i obrotomierz szalał od 7 do 12tys mimo, że gaz był w jednym położeniu ;( kurde nie dość że trafiam ciągle na felerne auta to jeszcze do dupy motor mi się trafił ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Perelka pchnij tego GPZ i kup GS500 / CB500, zaloze sie ze mniej klopotow bedziesz miala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 heh nie sprzedam tak łatwo ;) bardziej się sparzyłam na BMW kupionym w marcu :) miała być igła a wyszło wielkie G****. Co do GPZtki. W piątek po południu po sprawdzeniu wszystkiego, wymianie fajek i odejściu od moto na parę godzin problem zniknął. Samo się naprawiło :P Co to było nie wiem, ale czuję, że problem się powtórzy. Dzisiaj w EPC mój sprawdzi czy mam moduł zapłonowy z tego moto, bo podobno nie wygląda na seryjny. Co będzie dalej będę informować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.