kerm Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam, Proszę o pomoc - podpowiedzi co jeszcze powinno się sprawdzić. Na ssaniu wszystko jest oki, po wyłączeniu ssania dalej jest oki, dopiero po przejechaniu jakiegoś kilometra,dwóch silnik wyłącza się na wolnych obrotach nie da się tego wyregulowąć po podniesieniu obrotów i tak się wyłącza. Na wysokich obrotach zaczyna dymić na czarno, świeca robi się okopcona. Jak jest zimny wszystko jest oki, silnik ma moc, przebieg silnika to 27 tys. km. Gaźnik był czyszczony już 2 razy nie zauważono żadnych wad, regulator napięcią wymieniony. Świeca 2 razy wymieniona. Bardzo żadki motocykl Kawasaki TR 250 import japonia, czterosów na jednym cylindrze, gaźnik kehin cvk32, silnik taki sam jak w Kawasaki Estrella. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrowienia! Emil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam, Proszę o pomoc - podpowiedzi co jeszcze powinno się sprawdzić. Na ssaniu wszystko jest oki, po wyłączeniu ssania dalej jest oki, dopiero po przejechaniu jakiegoś kilometra,dwóch silnik wyłącza się na wolnych obrotach nie da się tego wyregulowąć po podniesieniu obrotów i tak się wyłącza. Na wysokich obrotach zaczyna dymić na czarno, świeca robi się okopcona. Jak jest zimny wszystko jest oki, silnik ma moc, przebieg silnika to 27 tys. km. Gaźnik był czyszczony już 2 razy nie zauważono żadnych wad, regulator napięcią wymieniony. Świeca 2 razy wymieniona. Bardzo żadki motocykl Kawasaki TR 250 import japonia, czterosów na jednym cylindrze, gaźnik kehin cvk32, silnik taki sam jak w Kawasaki Estrella. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrowienia! Emil nie ma cudow!to tylko moze byc gaznik.Niech to zrobi ktos co ma pojecie,bo nie ilosc i czestotliwosc czyszczenia,ale jakosc decyduja o bezawaryjnym funkcjonowaniu.Cos ktos zapomial dokrecic lub nawet wlozyc.Bardzo czesto spotykalem sie ze brakowalo czesci w gaznikach po tzw.czyszczeniach.☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Sprawdz czy ssanie na pewno sie wylacza w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Czy wolne obroty byly ustawiane na rozgrzanym, czy na zimnym silniku ? Jezeli pierwsze ustawianie obrotow bylo zrobione na zimnym silniku to przepustnica bedzie ustawiona za wysoko do utrzymania wolnych na rozgrzanym silniku. Rozgrzej silnik do normalnej temperatury, wylacz, rozkrec calkowicie regulacje linki gazu przy gazniku i wykrec srube obrotow do poziomu gdy nie bedzie dotykac dna przepustnicy. Przepustnica musi uderzyc o dno gaznika, tak zebys to slyszal i od tego momentu zaczynasz regulacje. Odpalasz silnik trzymajac gaz na wyzszych obrotach i obnizasz obroty do poziomu przy ktorym silnik prawie chce zgasnac, po czym sruba obrotow podtrzymujesz przepustnice w tym poziomie lub troszke wyzej by silnik rowno pracowal. Potem sruba regulacji mieszanki starasz sie zwiekszyc obroty i gdy to sie uda opuszczasz troche przepustnice sruba obrotow. Potem znowu starasz sie zwiekszyc obroty sruba mieszanki i gdy to sie uda odpuszczasz troche obroty, gdy sie nie uda to koniec regulacji, zostaiwasz obroty na tym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.